Piranha 2103 kablolu kulaklık ve teknik servis sorunu !?

TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Bir ilginç olay ile daha karşı karşıyayım. A101 den yakın bir zamanda bu kulaklıktan satın aldım. Ses kalitesi vs. güzel. Fakat arıza yaptı yani Jackı taktığımda ses gelmiyor. Ürün iki yıl garantili. Piranhayı arayıp durumu anlattım ve kargo kodu gönderdiler bende ürünü yolladım.
Fakat sonrasında bana 20 TL masrafının olduğu bir sms geldi ?
İyide ürün iki yıl garantili değil mi? Zaten kendi 35 TL. Onu da geçtik eğer iki yıl garanti veriyorsan bu işten mükellef değil misin?
Müşteri hizmetlerini aradım fakat dönüş olmadı. Yarın tekrar arayıp sorucam. Bunu da mı thh verelim yani..
Size tavsiyem. Bu gibi kıytırık markalardan ürün almayın ?
Ucuz mal alacak kadar zengin değilim sözü aklınıza gelsin ?
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Piranha ve garanti mi :) Adamlar hakiki pirana arkadaşında dediği gibi piranha marka bir ürün alıyorsan bozulduğunda atacaksınız yoksa psikolojinizi bozar
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Benim kayınbiraderim (targıt derim ben ona) ,aldığı pirana tableti iade için ne kadar uğraştı anlatamam,alma bir daha böyle şeyler tarık,hele bu markayı hiç alma
Bu tarz ürünler almamaya çalışıyorum. İllaki almak durumunda kaldıysam alırken zaten garantisi yokmuş gibi davranıyorum. Kullan-at misali.
Çok doğru,kullan at olacaksa ki o bile bu zamanda zor artık ,ama öyle alınmalı :ok
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Benim kayınbiraderim (targıt derim ben ona) ,aldığı pirana tableti iade için ne kadar uğraştı anlatamam,alma bir daha böyle şeyler tarık,hele bu markayı hiç alma

Çok doğru,kullan at olacaksa ki o bile bu zamanda zor artık ,ama öyle alınmalı :ok
Aslında ürünleri çokta kötü değil. Bu markanın farklı ürünlerini kullandım. Benim takıldığım konu kurumsal yerde de satış yapıyorsan ve yasal garanti kapsamında isen niçin faydalanamıyoruz?
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Aslında ürünleri çokta kötü değil. Bu markanın farklı ürünlerini kullandım. Benim takıldığım konu kurumsal yerde de satış yapıyorsan ve yasal garanti kapsamında isen niçin faydalanamıyoruz?
Bir şey diyemeyeceğim maalesef :) ,ama baya oldu,targıta "targıt ayna kamera gelmiş alayım mı" diye sordum, "al" dedi önce,sonra markasını sordu "pirana" dedim , "ulen arkadaş beni öldürecekmisin sen" dedi .:haha

Hatta oto aksesualrı var dediğim de "bedava verseler almam" dedi ,bende almam maalesef :)
 
Rak_Benadam Çevrimdışı

Rak_Benadam 

Aktif Üye
2 Ağu 2021
223
34
Hocam geçen klavye mouse set aldım a 101 den, bozulursa ne olacak dedim, abi bize getireceksin dedi.

Kulaklığı a101 mağazasına vermeyi denedinizmi, ürünün garantiye yollanması için.

Bu arada o kulaklığın aynısını bir arkadaşımın kızına aldık bizde 35 liraya, vallahi ses kalitesi verdiğimiz 35 liraya göre baya iyi gelmişti bize, ama siz bu kaliteden erken mahrum olmuşsunuz ?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
35,TL'lik ürün garantiye versen ne olur vermesen ne olur k.hatası kabloda hasar var kırık ezik vs bunlar garanti dışı ücretli tamir edilir kurumsallıkla alakası yok.
iki hoparlör kablo jak. garanti demek her arıza ücretsiz yapılacak demek değil ne güzel dedin 35,TL'lik ürün 20 ücret mi olur 35 liralık ürün amann deyip kenara atsan daha iyidi :kiskis kablo jak arızaları garanti dışı k.hatası olarak değerlendirilir
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Hocam geçen klavye mouse set aldım a 101 den, bozulursa ne olacak dedim, abi bize getireceksin dedi.

Kulaklığı a101 mağazasına vermeyi denedinizmi, ürünün garantiye yollanması için.

Bu arada o kulaklığın aynısını bir arkadaşımın kızına aldık bizde 35 liraya, vallahi ses kalitesi verdiğimiz 35 liraya göre baya iyi gelmişti bize, ama siz bu kaliteden erken mahrum olmuşsunuz ?
Evet ses kalitesi güzel basslar tatmin edici.. Daha önce Sony vardı pek fark yok gibi hatta..
A101 de benim yapacağımı yapacaktı sonuçta gerek duymadım. Aynı kargo koduyla gidecek çünkü..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

35,TL'lik ürün garantiye versen ne olur vermesen ne olur k.hatası kabloda hasar var kırık ezik vs bunlar garanti dışı ücretli tamir edilir kurumsallıkla alakası yok.
iki hoparlör kablo jak. garanti demek her arıza ücretsiz yapılacak demek değil ne güzel dedin 35,TL'lik ürün 20 ücret mi olur 35 liralık ürün amann deyip kenara atsan daha iyidi :kiskis kablo jak arızaları garanti dışı k.hatası olarak değerlendirilir
Kabloda ezik kırık çıkık hiç bir şey yok. Orijinal kutusunda ne ise öyle yolladım zaten. Zaten ne kullanıldı ki...
Artı tekrar yazıyorum. 35 TL olması önemli değil anlatamıyorum galiba.. Sen buna 2 yıl garanti veriyorsan 5 TL lik üründe olsa garanti kapsamına göre onarmak zorundasın..
O zaman şikayetçi olduğumuz konulara ses çıkarmamak lazım değil mi?
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Evet ses kalitesi güzel basslar tatmin edici.. Daha önce Sony vardı pek fark yok gibi hatta..
A101 de benim yapacağımı yapacaktı sonuçta gerek duymadım. Aynı kargo koduyla gidecek çünkü..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kabloda ezik kırık çıkık hiç bir şey yok. Orijinal kutusunda ne ise öyle yolladım zaten. Zaten ne kullanıldı ki...
Artı tekrar yazıyorum. 35 TL olması önemli değil anlatamıyorum galiba.. Sen buna 2 yıl garanti veriyorsan 5 TL lik üründe olsa garanti kapsamına göre onarmak zorundasın..
O zaman şikayetçi olduğumuz konulara ses çıkarmamak lazım değil mi?
Jak girişi kablo kalitesi çok kötü tak çıkar çabuk arıza yapıyor
Kablo jak girişi arızası varsa g dışı oluyor ama
Darbe vs olmaz hoparlör patlak olur o zamann garantili yapılıyor
kendin onarmaya çalışsan iyidi mesela.
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Kesinlikle haklısınız bencede garantili olmalı ama bu tarz markalar ne yazık ki herşey garanti dışı bende zamanında piranha marka bi cep televizyonu almıştım garantiye verdim bozuldu açılmıyordu (bataryası bitmiş) yeni batarya takmışlar ve açıklama garanti dışı müşteri memnuniyeti adına tamir edilmiştir. Geçenlerde bi uzaktan kumandalı araba aldım mesela yine internetten garantisi yokmuş onu öğrendim ben zannediyorum ki tüm ürünlerin Türkiye de 2 yıl garantisi var ama öyle bir şey yokmuş 400-500Tl civarında bir oyuncak için tamirci arıyorum şuan ülkemizde ne yazık ki tüketici hakları çok da gelişmiş değil o yüzden bazen alırken bunları kabul etmek gerek milyarlık tv ler alıp lg ile sony ile kavga ediyoruz hep onlar haklı oluyor tüketici satın alana kadar
Satın aldıktan sonra :bye
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Kesinlikle haklısınız bencede garantili olmalı ama bu tarz markalar ne yazık ki herşey garanti dışı bende zamanında piranha marka bi cep televizyonu almıştım garantiye verdim bozuldu açılmıyordu (bataryası bitmiş) yeni batarya takmışlar ve açıklama garanti dışı müşteri memnuniyeti adına tamir edilmiştir. Geçenlerde bi uzaktan kumandalı araba aldım mesela yine internetten garantisi yokmuş onu öğrendim ben zannediyorum ki tüm ürünlerin Türkiye de 2 yıl garantisi var ama öyle bir şey yokmuş 400-500Tl civarında bir oyuncak için tamirci arıyorum şuan ülkemizde ne yazık ki tüketici hakları çok da gelişmiş değil o yüzden bazen alırken bunları kabul etmek gerek milyarlık tv ler alıp lg ile sony ile kavga ediyoruz hep onlar haklı oluyor tüketici satın alana kadar
Satın aldıktan sonra :bye
İlk çıkan kanun daha iyi idi bizim (tüketici) için ,sonradan bizi değil diğer tarafı kollar oldu bana göre,mesela daha bu gün bir cihaz sordum ,ve kontrol etmeden almam dedim , bana "abi bunu açmadan geri getirebilirsin" dedi şaka gibi, ben de "iyi de açmadan nasıl bileceğim çalışıp çalışmadığını" dedim ki gittiğim yer sıcakta uzak bir yerdi :)
Ha 5000 olmuş ha 50 olmuş parası,beni üçüncü plana attıktan sonra :)

NOT:
Sana cevap yazdım gibi oldu ama ,aslında herkese yazdım :ok
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
İlk çıkan kanun daha iyi idi bizim (tüketici) için ,sonradan bizi değil diğer tarafı kollar oldu bana göre,mesela daha bu gün bir cihaz sordum ,ve kontrol etmeden almam dedim , bana "abi bunu açmadan geri getirebilirsin" dedi şaka gibi, ben de "iyi de açmadan nasıl bileceğim çalışıp çalışmadığını" dedim ki gittiğim yer sıcakta uzak bir yerdi :)
Ha 5000 olmuş ha 50 olmuş parası,beni üçüncü plana attıktan sonra :)

NOT:
Sana cevap yazdım gibi oldu ama ,aslında herkese yazdım :ok
Haklısın Alattin emmi :)
Konu konuyu açıyor senin bu kapalı kutu mevzunu bende e-bebekte yaşadım e-bebek mağazasından derece aldım bebek doğunca oda derecesini tam görebiliyim diye derece yi aldım üstünse bi jelatin vardı jelatinde yazılar var dereceyi görebilmeniz için sökmeniz gerekiyor söktüm jelatini taktım pilleri derece oda sıcakkende soğukkende çok zor değişiyordu buzdolabına attım bekledim çıkardım baktım 18 e bile düşmemişti derken ertesi gün gittim mağazaya iade edicem dedi ki üstünde ki jelatini çıktığı için iade alırken %20 bedelini eksik öderim o nasıl saçmalık ben o kağıt üzerinde ürünü deneyemezdim dedim mağaza müdürünü aradı sonuç yine aynı neyse dedim uğraşmıyacam %20 azını aldım ama yediremedim kendime çıktım şikayetvar a yazdım sonra aradılar anlattım durumu haklı olduğumu düşündüler ve kesintimi iade ettiler tüketici olarak bir sürü şeyle karşılaşıyoruz bazen haklı bazen haksızız yani tabi tüketici de her zaman haklı değil ara sıra denk geliyoruz konu açan arkadaşlara kendimizi de elit über farklı bir insan görmeyelim hep haklı olamayız tabi ki de haklıylen de hakkımı yemelerine göz yumamıyorum :deli1
 
Geri
Üst Alt