Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Bu iş bir gün çok kötü patlayacak ama ''haydi hayırlısı'' diyorum.
Aslında bu biraz da firmanın tutumuyla ilgili gibi.Benzer durumları otomobillerdeki cihazların yazılımları söz konusu olunca da sıklıkla yaşıyoruz. İşin içine yazılım girince, -sektör farketmeksizin- bizim yetkili servislerimiz ilgili parçayı komple değiştirip geçmek istiyor.
Tembellik kısmı da, Aç gözlülük kısmı da tüketiciyi yaralıyor işte en büyük sorun bu.Benzer durumları otomobillerdeki cihazların yazılımları söz konusu olunca da sıklıkla yaşıyoruz. İşin içine yazılım girince, -sektör farketmeksizin- bizim yetkili servislerimiz ilgili parçayı komple değiştirip geçmek istiyor.
İzlemesen de olur Umut neticede Phılıps ve Yetkili servis kavramı aynı cümlede kullanılıyorsa artık akıllara ilk gelen suiistimal, sahtekarlık, düzenbazlık, fahiş fiyat vs vs geliyor ülkemizde.Aslında bu biraz da firmanın tutumuyla ilgili gibi.
Firma komponent yollamıyorsa, videodan bağımsız konuşuyorum, anakart değiştir diyorsa servisin yapabileceği pek bir şey yok gibi.
Videoyu henüz izlemedim.
Tahmini konuştum çünkü benzer durum dizüstü bilgisayar tamirinde de oluyor.İzlemesen de olur Umut neticede Phılıps ve Yetkili servis kavramı aynı cümlede kullanılıyorsa artık akıllara ilk gelen suiistimal, sahtekarlık, düzenbazlık, fahiş fiyat vs vs geliyor ülkemizde.
Nasıl olur da yöneticileri kendi markalarının dolandırıcı, sahtekar, düzenbaz, fahiş fiyatçı, iş bilmez vs vs gibi kavramlar ile anılmasından hiç rahatsız olmazlar anlam veremiyorum.
O yetkili servislerin içerisinde öyle kral insanlar var ki, bu düzenbazlar yüzünden onlar neden bu GENEL kötü anılmanın içerisinde kalmak zorunda kalsın o da ayrı bir problem.
Phılıps de durum daha farklı çünkü ellerinde malzeme yok. Eski anakartları o nedenle tüketiciye teslim etmiyorlar.Tahmini konuştum çünkü benzer durum dizüstü bilgisayar tamirinde de oluyor.
Servis anakart onarımı yapmıyor, çünkü üretici buna yanaşmıyor, onun yerine yedek parça olarak komple yeni anakart sunuyor seçenek olarak.
Haliyle servis de inisiyatif almıyor, işine gelirse diyor.
Adem abi selamlar sayfada;"Philips 55pus7101 Bootloop Installation Aborted" başlığı ile açılmış bir konu var. Bütün açık kaynaklarda sorun hakkında çözüm bulamadğımız gibi sayfada da yapılan çözüm önerilerinden herhangi bir sonuç elde edemedik. Bunu çözsen çözsen sen çözersin. Yardımlarını bekliyoruz. Saygılar.Phılıps de durum daha farklı çünkü ellerinde malzeme yok. Eski anakartları o nedenle tüketiciye teslim etmiyorlar.
Kaldı ki anakartı kendileri de değiştirmeyecekti zaten biliyorsun
Tüketicinin yaptığı gibi onlar da yazılımı yükleyip ''Abi anakart değişti'' diyecek, başka tv nin anakartı ile bu tv nin anakartı yer değiştirip böylece fiilen anakartı değiştirmiş ve yalan söylememiş oluyorlar
E yani adam değiştirdi mi? Evet değiştirdi
Çözüm önerilerinden biri hatta en önemlisi yeniden yazılım atılmasıydı ki ,bunu da herkes yapamaz,çünkü dışarıdan müdahale gerekiyor.ama istersen tv tamircilerini dolaş bakalım,belki içlerinde yazılım atabilen vardır diyeceğim en son sevgili maykilmahoAdem abi selamlar sayfada;"Philips 55pus7101 Bootloop Installation Aborted" başlığı ile açılmış bir konu var. Bütün açık kaynaklarda sorun hakkında çözüm bulamadğımız gibi sayfada da yapılan çözüm önerilerinden herhangi bir sonuç elde edemedik. Bunu çözsen çözsen sen çözersin. Yardımlarını bekliyoruz. Saygılar.