Philips tv kırık çıktı ( servis raporu sorumluluk almıyor )

A Çevrimdışı

ahmetgox

Yeni Üye
18 Ara 2020
29
36
Güncelleme: satıcı firma ( incehesap ) servis raporuna bakarak hasar tespit tutanağı istiyor ancak kutuda zaten hasar yok philips efendi eğer kabul edip kendi değiştirmezse elim kolum bağlı tüketici hakem heyeti yolundan başka çarem kalmayacak
 
F Çevrimdışı

Fatihtom

Yeni Üye
16 Ara 2022
3
31
merhaba arkadaslar burdan bir hafta önce bir TV aldım Philips TV 65 inç elime 1 hafta sonra ulaştı malum horoz lojistik neyseki kargo kutusunda bir problem yoktu neyse teslim aldık fakat ertesi gün dokunmadan servis gelip kurulumu yaptiktan sonra hafif sağ üst köşesinde çok küçük çatlak gibi birşey belirdi değişim talep edicez dediler bizde tamam dedik sorum şu bu TV nin aldığım firma değişim yapmayacağıni bildiğim için TV nin fiyatında çok yükseldiği için bu ve de ben bu TV yi kullanmak istiyorum para iadesi yapılıp yeni sipariş açmam istenicek ama böyle bir şansım olmadığı için böyle bir ürün alamayacağım için TV'nin ücretsiz onarımı mümkün olabilir mi ? Bir haftadır uyku düzenim kaçtı
 
U Çevrimdışı

umut101010 

Aktif Üye
23 Eyl 2020
127
32
Güncelleme: satıcı firma ( incehesap ) servis raporuna bakarak hasar tespit tutanağı istiyor ancak kutuda zaten hasar yok philips efendi eğer kabul edip kendi değiştirmezse elim kolum bağlı tüketici hakem heyeti yolundan başka çarem kalmayacak
hocam değişim yapmazlar diye bir şey yok değişim sizin yasal hakkınız firmaya iade değil değişim ist
yorum diye mutlaka belirtin en kötü senaryoda bile thh ile değişim sağlanır.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,286
merhaba arkadaslar burdan bir hafta önce bir TV aldım Philips TV 65 inç elime 1 hafta sonra ulaştı malum horoz lojistik neyseki kargo kutusunda bir problem yoktu neyse teslim aldık fakat ertesi gün dokunmadan servis gelip kurulumu yaptiktan sonra hafif sağ üst köşesinde çok küçük çatlak gibi birşey belirdi değişim talep edicez dediler bizde tamam dedik sorum şu bu TV nin aldığım firma değişim yapmayacağıni bildiğim için TV nin fiyatında çok yükseldiği için bu ve de ben bu TV yi kullanmak istiyorum para iadesi yapılıp yeni sipariş açmam istenicek ama böyle bir şansım olmadığı için böyle bir ürün alamayacağım için TV'nin ücretsiz onarımı mümkün olabilir mi ? Bir haftadır uyku düzenim kaçtı
Hocam yeni tv almışsınız neden onarım kabul ediyorsunuz. Fiyat yükselmiş olabilir ama belki başla bir kampanya ile benzer fiyata başka bir tv alabilirsiniz. Ayrıca neden değişim yapmazlar?
 
F Çevrimdışı

Fatihtom

Yeni Üye
16 Ara 2022
3
31
Hocam yeni tv almışsınız neden onarım kabul ediyorsunuz. Fiyat yükselmiş olabilir ama belki başla bir kampanya ile benzer fiyata başka bir tv alabilirsiniz. Ayrıca neden değişim yapmazlar?
Çünkü aldığım firma a101 online onun için değişim yapmıyor para iadesi yapıyor servis inşallah onay verirse bu haftadir beklemekteyim keşke Philips in kendisi yapabilse değişimi ama zannetmiyorum adamların serviside bi değişik iki kelimeyi 1 hafta bekliyoruz Vestel gibi değil servisi ondan dolayı bende kendimce böyle bir çözüm üretiyorum kafamda hiç olmazsa onarım yapılsın garantisi devam etsin bir an önce TV me kavuşuyum istedim dünya kupasına bakalım diye aldık finali de kaçırdık zaten THH de daha önce süreçleri yaşadım 2014 de çok can sıkıcı ve uzun bir süreç hiç olmazsa biraz daha süreyi kısa tutmak paramızla rezil ediyorlar ama hata bende adem hocanın videolarıni sürekli dinleyerek araştırmama rağmen Philips in kalitesine ürüne kapıldık aldık fiyatıda çok cazipdi ama pişman olduk ama iş işten geçti inşallah olumlu sonuç alırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri