Philips tv kırık çıktı ( servis raporu sorumluluk almıyor )

A Çevrimdışı

ahmetgox

Yeni Üye
18 Ara 2020
29
36
Herkese merhabalar gittigidiyor üzerinden almış olduğum philips marka 43pfs5505 model televizyon yetkili servisin kuruluma gelip kutuyu açması sonrası kutusundan ekranı kırık bir şekilde çıkmıştır. Kutunun dışında herhangi bir ezik kırık vs olmamasına rağmen yetkili servisin tuttuğu tutanakta nakliye esnasında alınan darbeye istinaden tv de hasar oluştuğu yazıyor. Ve tutanağın en altında bu tutanak hiçbir şekilde yetkili servis/ tp vision firmasının değişim veya iadeyi onayladığı anlamına gelmez yazmışlar. Yetkili servis pazartesi philips komisyon toplanacak o zamana kadar bekle diyor ama sinirden içim içimi yiyor bu tutulan tutanak resmen kargo şirketi ile beni ortada bırakıp kendilerini işten sıyırmak üzere oluşturulmuş gibi daha önce böyle bir olay başına gelen varsa yorumda yazabilirler mi ürün değişimi için nasıl bir yol izlemek gerekli?

IMG_20210618_153921.jpg
IMG_20210618_152345.jpg
IMG_20210618_152128.jpg
IMG_20210618_152123.jpg
IMG_20210618_152115.jpg


Screenshot_20210619_134656_com.whatsapp.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

A Adem Helvacı abi yardım edebilir misiniz?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Nakliye veya stoklanması kaynaklı diye yazıyor kutuda hasar yok hertürlü değişim

Yada iade olur senlik birşey yok bekle duruma göre aksiyon alırsın

Topu kargo'ya ataçaklar kargo taça çıkaracak firma değişim yapacak:kiskis

Son şık THH ile hertürlü iade alırsın sen haklısın hukuk senden yana :ok
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Amblajda hasar yok
Önümüzde iki seçenek var ya bayi iadesi, yada servis değişimdir. En azından servis; cihaz ambalaj sağlam ürün hasarlı rapor düzenlendi diyebilir di. Sizde aldığınız satıcı ile irtibata geçer iade yaparsınız
 
A Çevrimdışı

ahmetgox

Yeni Üye
18 Ara 2020
29
36
Amblajda hasar yok
Önümüzde iki seçenek var ya bayi iadesi, yada servis değişimdir. En azından servis; cihaz ambalaj sağlam ürün hasarlı rapor düzenlendi diyebilir di. Sizde aldığınız satıcı ile irtibata geçer iade yaparsınız
Hocam yazılan bu raporun üstüne ben bayi olsam değişmem çünkü olay bayi kaynaklı değil e kutuda hasar yok dolayısıyla kargo bende kusur yok diyecek e distribütör desek yazılan rapordan zaten başıma ne geleceği belli nasıl çözülecek bilmiyorum
 
F Çevrimdışı

Fatih009

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Sıkma canını, rahat ol.
Tutanakta öyle yazmasının bir önemi yok.

Her türlü yenisi ile değişir o TV.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bu durumda raporla birlikte satıcıya iade etmek gerekmiyor mu?
Can sıkmaya da değmez. Hallolur. Olmasa iyidi ama şans kısmet. ?
 
T Çevrimdışı

TeyesCC3 

Süper Üye
31 May 2018
510
A Adem Helvacı hocam en doğru bilgiyi verecektir bu konuda.

Sizi karamsarlığa düşürmek istemem ama aynı olay samsung mikro dalga fırında başıma geldi amazon satıcı ile anlaşın dedi çıktı işin içinden
satıcı servisin vereceği rapora göre tamir edelir değişim olmaz dedi.

Allahtan servis arkadaşım olduğu için 1 hafta gecikmelide olsa yeni fırına kavuştum

Benimde aynı şekil kutu sağlam fakat fırının üst saçı eğikti.

açıkçası Adem hocam varken hiçbir online alışverişten korkmuyorum onun sayesinde çoğumuz tüketici haklarını öğrendi her aldığım ürünün kutusunu açarken video çekerek açıyorum olurda sorun çıkarsa THH ye başvuru yapmak için

Biraz gecikmeli de olsa sorunuz kesin çözülür
 
A Çevrimdışı

ahmetgox

Yeni Üye
18 Ara 2020
29
36
bence rapora itiraz edin kutu sağlam panel kırık olduğunun belirtilmediğini yeniden düzenlenmesini talep edin.
Valla hocam servisi aradım bağırdım çağırdım raporu yanımda tutmadılar biz merkeze fotoğrafları çekip göndereceğiz onlar karar verecek dediler ama fotoğraflarla beraber böyle bir rapor oluşturmuşlar göya matbu olarak philips böyle istiyormuş servisten
 
H Çevrimdışı

hardcrss

Aktif Üye
26 May 2021
120
33
A Adem Helvacı hocam en doğru bilgiyi verecektir bu konuda.

Sizi karamsarlığa düşürmek istemem ama aynı olay samsung mikro dalga fırında başıma geldi amazon satıcı ile anlaşın dedi çıktı işin içinden
satıcı servisin vereceği rapora göre tamir edelir değişim olmaz dedi.

Allahtan servis arkadaşım olduğu için 1 hafta gecikmelide olsa yeni fırına kavuştum

Benimde aynı şekil kutu sağlam fakat fırının üst saçı eğikti.

açıkçası Adem hocam varken hiçbir online alışverişten korkmuyorum onun sayesinde çoğumuz tüketici haklarını öğrendi her aldığım ürünün kutusunu açarken video çekerek açıyorum olurda sorun çıkarsa THH ye başvuru yapmak için

Biraz gecikmeli de olsa sorunuz kesin çözülür
Bende iki defa Samsung mikrodalga firin aldim ikisininde saci yamuk geldi. Ucuncusu de ayni sekilde gelince artik saci acip kendim duzeltip taktim. O sekilde kullaniyorum. Bence o donemki samsung mikrodalgalarin sacinda bir problem vardi.
 
G Çevrimdışı

GKHN_01

Yeni Üye
6 Kas 2020
34
33
Hocam yazılan bu raporun üstüne ben bayi olsam değişmem çünkü olay bayi kaynaklı değil e kutuda hasar yok dolayısıyla kargo bende kusur yok diyecek e distribütör desek yazılan rapordan zaten başıma ne geleceği belli nasıl çözülecek bilmiyorum
Merak etmeyin lütfen canınızı da sıkmayın bayi için de sorun olmayacak bu durum. Philips firması yapacak bu değişimi ambalaj sağlam ürün kırık Philips öder. Ambalaj maliyetinden kaçıp ekran kırdıran firmalar düşünmüyorsa bu maliyeti size hiç bir şey olmaz merak etmeyin ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt