A
Çevrimdışı
aysuntuncer
Yeni Üye
- 25 Ocak 2025
- 6
- 34
13.02.2025 tarihinde Getir alışveriş mobil
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
sı üzerinden 43PUS8309 Philips TV satın aldım.18.02.2025 tarihinde ürün teslim edildi. 22.02.2025 tarihinde
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
geldiğinde kapalı kutuyu açtı. Hiçbir sorun yok. Sonrasında televizyonu kurmak için fişe taktığında
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ın sağ alt kısmında kırık çatlak olduğunu gördük. Servis sorumluluğu Philips'ten atmak için ürünün kutusunun hasarlı olduğuna dair bir tutanak imzaladı. Duruma itiraz etmeme rağmen kendi bildiklerini okuyup iade değişim rapor tutanağını tarafıma vermediler. Akabinde Media Markt
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ni aradım. Aynı durumu onlara da aktardım Philips televizyonun hasarlı olduğunu bu durumun benimle alakalı olmadığını belirttim. Onlar da yetkili servisi arayıp iade değişim tutanağı talep etmemi istedi. Servis hiçbir şekilde bu tutanağı veremeyeceğini bana bildirdi. Ne servis görevini yaptı ne de Media Markt çözüm üretti. Ne yapmam lazım arkadaşlar? 


