Philips 58PUS8506 TV ekranında ölü pikseller ve servisin tavrı

rugan035 

Aktif Üye
Katılım
1 Mar 2021
Mesajlar
12
Yaş
37
Merhabalar 29.03.2022 tarihinde Philips 58pus8506 model TV aldım. TV kurulum sonrasında 7 adet ölü piksel çıktı ve servisten değişim talep etmemize rağmen Philips merkez yetkilileri kullanıcı kılavuzunda zaten bu konu ile ilgilidir bilgi olduğu bu ölü piksellerin olabileceğini lakayit bir dille konuşarak herhangi bir değişiklik yapamayacağını iletti. Bende tüketici Hakem heyetine başvuru yaparak ayıplı ürün olduğunu ve değişim talep ettiğimi belirttim. Philipsin tarafıma göndermiş olduğu mail ekte. Bu konu hakkında ne yapabilirim acaba? Bu ekonomik koşullarda 11800 TL gibi bir tutarla TV alıyoruz ve daha ürünün 2.gununde servis ve merkez tarafından görülen muamele gerçekten hoş karşılanacak bir durum değil. Adem Helvacı @Adem Helvacı abim sizin de yardımlarınızı rica ediyorum.

IMG-20220409-WA0000.jpg


IMG-20220407-WA0006.jpg
IMG-20220407-WA0005.jpg
IMG-20220407-WA0004.jpg
IMG-20220407-WA0003.jpg
IMG-20220407-WA0002.jpg
IMG-20220330-WA0006.jpg
 

Puzik 

Platin Üye
Katılım
9 Ara 2020
Mesajlar
1,078
İyimiş,kullanıcı kitabına 100piksele kadar normal yazsalar bunuda haklı görecekler? Sivrinin biri o kitaba yazmış,bu tüketici merkezindeki bot kıvamında konuşan insanlar ise markanın adını kötüleyerek aynı cevapları insanlara veriyor. THH üzerinden zaten sorununuz geçte olsa çözülür lakin internet üzerinden aldıysanız beğenmedim diyip iade etme hakkınız var (14 gün ama Amazon ve MediaMarkt web sitesi 30 gün). Hem THH yormamak adına hemde beklememeniz için cayma hakkınızı kullanmayı deneyin (internetten aldıysanız). Daha erken sonuç alırsınız.
 

Adem Helvacı 

Everybody Dies
Administrator
Katılım
17 Şub 2017
Mesajlar
23,427
Yaş
49
Sevgili Puzik @Puzik gayet güzel izah etmiş. Hakikaten SİVRİ nin biri işine ne şekilde gelirse o kitaba onu yazıyor ve bunu KANUN gibi uygulamaya kalkıyor.
Böyle zevzeklerin ne yazdığına bakmayın, Yargıtay 13 üncü hukuk dairesinin 2013/1750 sayılı kararı bu konuda emsal teşkil etmiştir ve yıllardır vatandaşın hakkını bu yol ile almasını sağladık.

Tek yapmanız gereken, Bulunduğunuz il veya ilçenin haklem heyeti başkanlığına durumu delilleri ile birlikte şikayet dilekçeniz doğrultusunda sunmak ve birkaç ay sonra bu zevzeklerin o ürünü paşa paşa değiştirmesini beklemektir. Dilekçenizde emsal kararı da belirtmeyi unutmayınız.

Süreç içerisinde ürününüzü kullanmaya devam edebilirsiniz.
 

rugan035 

Aktif Üye
Katılım
1 Mar 2021
Mesajlar
12
Yaş
37
Sevgili hocalarım çok teşekkür ediyorum bilgilendirme yaptığınız için kesinlikle takipçisi olacağım bu konunun Allah razı olsun sizden
 

robur 

Aktif Üye
Katılım
3 Haz 2022
Mesajlar
60
Yaş
42
Sevgili hocalarım çok teşekkür ediyorum bilgilendirme yaptığınız için kesinlikle takipçisi olacağım bu konunun Allah razı olsun sizden
Philips, hem televizyonlarındaki sorunlar, hem de müşteri hizmetleriyle ilgili okuduğum çok sayıda şikayetten sonra kesinlikle tercih etmediğim bir marka haline geldi. Peki sizin şikayetinizde son durum ne oldu acaba, iade edebildiniz mi televizyonu?
 

tcetintas

Yeni Üye
Katılım
16 Eki 2021
Mesajlar
7
Yaş
42
hocam geçmiş olsun sanki bazıları ölü piksel değilde toz gibi duruyor . tüketici hakem heyetine başvurmanız ve eve gelen tv yi iyice inceledikten sonra teslim almanızı öneririm
 

Vettelheim

Yeni Üye
Katılım
3 Ağu 2022
Mesajlar
2
Yaş
35
55A84CBF-7223-4471-89A9-9333772742CB.jpg


49238BB4-DAEA-47ED-B340-A850BCDCC0FB.jpg


IMG_4104.jpg


WhatsApp-Image-2022-07-30-at-16.04.45.jpg


Allah bunları bildiği gibi yapsın. Bu tv yi aldığım güne lanet olsun tv kurulumu yapıldı adam kurup gidiyor sıfır test. Kurulumdan 15 dk sonra arıyorum ekranda leke var pixeller ölü ertesi gün alıp gittiler serviste inceleyeceklermiş. Ben 1 gün kullanmadığım tv nin nesi inceleniyor anlamıyorum.1 haftadır iade için bekliyorum rapor almam şart mı nasıl bu ürünü iade edemiyorum böyle bir hakları var mı ?
 

Puzik 

Platin Üye
Katılım
9 Ara 2020
Mesajlar
1,078
Ürünü internetten aldıysanız mesafeli satış sözleşmenizin ilgili maddesine atıfta bulunarak cayma hakkınızı kullanacağınızı alım yaptığınız yere bildirin. 30 gün olması lazım diye hatırlıyorum cayma hakkı.
 

Benzer konular