Philips 55PUS8807

Fair Play Çevrimdışı

Fair Play 

Süper Üye
4 Şub 2021
567
efsane oluyor ışıklı ışıklı 🤣

ama bu gidişle veda edecez ışıklara.. bu kadar sorunlu mala o kadar para verilmez.
 
G Çevrimdışı

gümüshane29

Yeni Üye
7 May 2023
16
34
Siz normal bir servis yazdırp bunları bildirin

özellikle bahsedeceğiniz husus kasa kenarlarından olan ciddi rahatsızlık veren ışık kaçırmaları dır
tamamen falso dur bu,ama yok clouding de var yok düzensiz homozenite var derseniz işiniz
zor hale gelebilir zira bu ikinci bahsettiğim konu için zaten üreticilerin hepsi de "NORMAL" derler
yani buradan bir şey tutturamazsın!

Ama bezel den çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri faul değil tam Penaltı yaw!
Bu konudan çalışma gerekiyor,akşam TV izlemem adeta işkence diye dayat+zaten bu paneli değil
işin uzmanı normal bir insan görse bu hataları görür

++

Konu Vatan ise yine biraz sıkıntı;para iadesine yanaşmazlar kolay kolay ama örneğin uzun vadeli bir
Hediye çeki misali ki bu süre 6ay/12ay olabilir(benim başıma bir kaç defa gelmişti 12 ve 6 aylık gibi)
bence bunu da kabul etmelisin,illa Philips alman da gerekmez,belki başka bazı paneller de aklına yatabilir
bu süreç de!

8807 bende kullanıyorum ama 50lik olanı 55 IPS olanlar çok iyi değildir! ama bunun 65 olanı IPS olarak
biraz daha iyidir

kısaca alttan almaya bak,yoksa herifler git THH larına müraccat et derlerse,onların zaten başı bunlarla
alışık olduğu için onlara dokunmaz,üzülen sen olursun

Teknosa/Vatan bu konular da bana göre sıkıntılı ama MM daha insaflı hatta bu ikisine göre bayağı insaflı!

"THH ye gideceğeim" veya Dava açacağım v.s lafları artık bunlara işlemiyor!!!
Durum maalesef TR de bu dur tüketici açısından
Yol gösterdiğiniz için teşekkür ederim üstadım. Dediğiniz şekilde yol izleyeceğim. Konu hakkında ki gelişmeleri paylaşacağım
 
G Çevrimdışı

gümüshane29

Yeni Üye
7 May 2023
16
34
Siz normal bir servis yazdırp bunları bildirin

özellikle bahsedeceğiniz husus kasa kenarlarından olan ciddi rahatsızlık veren ışık kaçırmaları dır
tamamen falso dur bu,ama yok clouding de var yok düzensiz homozenite var derseniz işiniz
zor hale gelebilir zira bu ikinci bahsettiğim konu için zaten üreticilerin hepsi de "NORMAL" derler
yani buradan bir şey tutturamazsın!

Ama bezel den çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri faul değil tam Penaltı yaw!
Bu konudan çalışma gerekiyor,akşam TV izlemem adeta işkence diye dayat+zaten bu paneli değil
işin uzmanı normal bir insan görse bu hataları görür

++

Konu Vatan ise yine biraz sıkıntı;para iadesine yanaşmazlar kolay kolay ama örneğin uzun vadeli bir
Hediye çeki misali ki bu süre 6ay/12ay olabilir(benim başıma bir kaç defa gelmişti 12 ve 6 aylık gibi)
bence bunu da kabul etmelisin,illa Philips alman da gerekmez,belki başka bazı paneller de aklına yatabilir
bu süreç de!

8807 bende kullanıyorum ama 50lik olanı 55 IPS olanlar çok iyi değildir! ama bunun 65 olanı IPS olarak
biraz daha iyidir

kısaca alttan almaya bak,yoksa herifler git THH larına müraccat et derlerse,onların zaten başı bunlarla
alışık olduğu için onlara dokunmaz,üzülen sen olursun

Teknosa/Vatan bu konular da bana göre sıkıntılı ama MM daha insaflı hatta bu ikisine göre bayağı insaflı!

"THH ye gideceğeim" veya Dava açacağım v.s lafları artık bunlara işlemiyor!!!
Durum maalesef TR de bu dur tüketici açısından
“Kasa bezel kenarlarından çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri ışık kaçırmaları mevcuttur. Özellikle akşam tv izlemelerimde rahatsız edicidir. Daha net gözükmesi için siyah ekranı açarak homojenizeyi görmenizi istedim.” şeklinde durumu servise ilettim dediğiniz gibi sadece ışık kaçırmalarını yazdım. Philips tarafından Değişim kabul edildi. Servisten cihaz değiştirme forumu düzenlendi. Bununla birlikte Vatan Bilgisayara başvurmam gerektiği bilgisi verildi. Yetkili servisin arıza tespiti ve açıklamasında “Işık süzmesi var karanlık sahnelerde” yazılmış. Açıkçası fiyatlar bu kadar yükselmişken iade düşünmedim. Direkt değişim istedim kabul edildi. Bakalım bundan sonraki süreç nasıl devam edecek.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
“Kasa bezel kenarlarından çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri ışık kaçırmaları mevcuttur. Özellikle akşam tv izlemelerimde rahatsız edicidir. Daha net gözükmesi için siyah ekranı açarak homojenizeyi görmenizi istedim.” şeklinde durumu servise ilettim dediğiniz gibi sadece ışık kaçırmalarını yazdım. Philips tarafından Değişim kabul edildi. Servisten cihaz değiştirme forumu düzenlendi. Bununla birlikte Vatan Bilgisayara başvurmam gerektiği bilgisi verildi. Yetkili servisin arıza tespiti ve açıklamasında “Işık süzmesi var karanlık sahnelerde” yazılmış. Açıkçası fiyatlar bu kadar yükselmişken iade düşünmedim. Direkt değişim istedim kabul edildi. Bakalım bundan sonraki süreç nasıl devam edecek.
Çözüm üretilmesi çok iyi olmuş. İnşallah gelen üründe benzeri hatalar olmaz.
 
eediz Çevrimdışı

eediz 

Aktif Üye
5 Mar 2020
336
Bana da yeni kurulum yapıldı. 2 saat görünüyordu. Ve normal olduğu iletildi. Mağazada çalışma saatine baktı bir de servis. O da 0 görünüyordu
 
O Çevrimdışı

Ozzytaste

Aktif Üye
2 Nis 2023
276
54
Ağlamak istiyorum 😞 .. Ya abiler ben ambilightı aşırı seviyorum ama görüyorum ki philips tvler ciddi sıkıntılı.

Vatan webden aldıydım ben de 2 sene oldu. Artık ne itekledilerse bilemiyorum.

Nolacak bu philipsin hali? Mini lediyle ilgili bile şikayet var forumda 😞 pml9507den çok umutluydum ben

Philips DesignLine Edge 42 PDL 7906 H/12​

Bu modeli ilk çıktığında almıştım (2012) hala kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok. Birazda şans işi galiba.


lhkhkjgg.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,898

Philips DesignLine Edge 42 PDL 7906 H/12​

Bu modeli ilk çıktığında almıştım (2012) hala kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok. Birazda şans işi galiba.


lhkhkjgg.png
Bu foto senin mi. Yoksa internetten modeli anlatmak için mi indirdin
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
G Çevrimdışı

gümüshane29

Yeni Üye
7 May 2023
16
34
Şimdide şu şekilde bi problem oldu. Servisin değişim formunu onaylayan ve Horoz Lojistik ile Tv’yi evden aldıracak olan Vatan Bilgisayarın stok kontrol amaçlı web sitesine girdiğimde Tv’nin stoğunun kalmadığını okudum. Vatanı aradığımda sadece ellerinde teşhir olduğu bilgisi verildi. Stok kontrol etmeden Tv’yi değişime göndersek teşhirle değişim yapacaklardı demekki. Dolayısıyla mecbur iade yoluna gideceğim. Eğerki Tr’de üretilen bi Tv markası olsa fabrikasından değişeceği bilgisi verildi. Fakat Yurtdışı Avrupa Tv’lerde aldığımız mağazadan değişim yapılıyormuş. Örnek Vestel alsak servisi toplayıp götürüp sıfırını fabrikadan istetip getirip kuracaklardı. Bu arada diğer evimizde Vestel kullandık problemde yaşadık ve Fabrika değişim servis iade vb. hepsinde çok iyiydi. 3 kez tv sıfırı ile değişmişti ve problem olması durumunda tekrar değiştireceklerini söylemişlerdi. Sürekli memnuniyet konusunda da aranmıştık.
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
-senin olayını Vestel ile karıştırma,onlar da değişim-servis v.s çok iyi
hatta TR deki en iyisi budur,tek sorun malları TV olarak az biraz dandik
ama müşteriyi özellikle değişim v.s konusunda kesinlikle üzmezler

-TPV/TR ise çoğu konuda TR de bir türlü stabil bir müşteri memnuniyeti yakalayamadı gitti
senin aldığın model zaten bitti! veya belki sağda-solda sıfırı bulunuyor olabilir,TPV yakında 2023
leri çıkarıyor
Vatan ise biraz sıkıntılı ve değişik "değişim-iade" prosürleri vardır,sanırım Teknosa ve MM bu konuda daha iyiler
Horoz başlıbaşına sıkıntı zaten,ben bunu bildiğim için ilk 8505 değişim süresince kendim gidip aldım sonra
kendi iade ettim yenisini kendim arabaya atıp getirmiştim!

Horozla daha önce Grundig almıştım,İzmir den ve herifler 11 günde Antalya ya teslim etmişlerdi!
Vatan ısrarla Horoz diyor yaw

-sen şimdi Vatanla yeniden temasa geçip bakalım "iade" işlemini kabul edeceklermi??
bu da ayrı bir sorun örneğin normal de sana ""sıfır KM muadil"" bir teklif yapmaları gerekiyordu!
veya benzer bir şekilde müşteri mutabakatı ile bir başka ürün/marka v.s için görüşmeleri gerekiyor
 
Geri
Üst Alt