Yol gösterdiğiniz için teşekkür ederim üstadım. Dediğiniz şekilde yol izleyeceğim. Konu hakkında ki gelişmeleri paylaşacağımSiz normal bir servis yazdırp bunları bildirin
özellikle bahsedeceğiniz husus kasa kenarlarından olan ciddi rahatsızlık veren ışık kaçırmaları dır
tamamen falso dur bu,ama yok clouding de var yok düzensiz homozenite var derseniz işiniz
zor hale gelebilir zira bu ikinci bahsettiğim konu için zaten üreticilerin hepsi de "NORMAL" derler
yani buradan bir şey tutturamazsın!
Ama bezel den çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri faul değil tam Penaltı yaw!
Bu konudan çalışma gerekiyor,akşam TV izlemem adeta işkence diye dayat+zaten bu paneli değil
işin uzmanı normal bir insan görse bu hataları görür
++
Konu Vatan ise yine biraz sıkıntı;para iadesine yanaşmazlar kolay kolay ama örneğin uzun vadeli bir
Hediye çeki misali ki bu süre 6ay/12ay olabilir(benim başıma bir kaç defa gelmişti 12 ve 6 aylık gibi)
bence bunu da kabul etmelisin,illa Philips alman da gerekmez,belki başka bazı paneller de aklına yatabilir
bu süreç de!
8807 bende kullanıyorum ama 50lik olanı 55 IPS olanlar çok iyi değildir! ama bunun 65 olanı IPS olarak
biraz daha iyidir
kısaca alttan almaya bak,yoksa herifler git THH larına müraccat et derlerse,onların zaten başı bunlarla
alışık olduğu için onlara dokunmaz,üzülen sen olursun
Teknosa/Vatan bu konular da bana göre sıkıntılı ama MM daha insaflı hatta bu ikisine göre bayağı insaflı!
"THH ye gideceğeim" veya Dava açacağım v.s lafları artık bunlara işlemiyor!!!
Durum maalesef TR de bu dur tüketici açısından
“Kasa bezel kenarlarından çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri ışık kaçırmaları mevcuttur. Özellikle akşam tv izlemelerimde rahatsız edicidir. Daha net gözükmesi için siyah ekranı açarak homojenizeyi görmenizi istedim.” şeklinde durumu servise ilettim dediğiniz gibi sadece ışık kaçırmalarını yazdım. Philips tarafından Değişim kabul edildi. Servisten cihaz değiştirme forumu düzenlendi. Bununla birlikte Vatan Bilgisayara başvurmam gerektiği bilgisi verildi. Yetkili servisin arıza tespiti ve açıklamasında “Işık süzmesi var karanlık sahnelerde” yazılmış. Açıkçası fiyatlar bu kadar yükselmişken iade düşünmedim. Direkt değişim istedim kabul edildi. Bakalım bundan sonraki süreç nasıl devam edecek.Siz normal bir servis yazdırp bunları bildirin
özellikle bahsedeceğiniz husus kasa kenarlarından olan ciddi rahatsızlık veren ışık kaçırmaları dır
tamamen falso dur bu,ama yok clouding de var yok düzensiz homozenite var derseniz işiniz
zor hale gelebilir zira bu ikinci bahsettiğim konu için zaten üreticilerin hepsi de "NORMAL" derler
yani buradan bir şey tutturamazsın!
Ama bezel den çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri faul değil tam Penaltı yaw!
Bu konudan çalışma gerekiyor,akşam TV izlemem adeta işkence diye dayat+zaten bu paneli değil
işin uzmanı normal bir insan görse bu hataları görür
++
Konu Vatan ise yine biraz sıkıntı;para iadesine yanaşmazlar kolay kolay ama örneğin uzun vadeli bir
Hediye çeki misali ki bu süre 6ay/12ay olabilir(benim başıma bir kaç defa gelmişti 12 ve 6 aylık gibi)
bence bunu da kabul etmelisin,illa Philips alman da gerekmez,belki başka bazı paneller de aklına yatabilir
bu süreç de!
8807 bende kullanıyorum ama 50lik olanı 55 IPS olanlar çok iyi değildir! ama bunun 65 olanı IPS olarak
biraz daha iyidir
kısaca alttan almaya bak,yoksa herifler git THH larına müraccat et derlerse,onların zaten başı bunlarla
alışık olduğu için onlara dokunmaz,üzülen sen olursun
Teknosa/Vatan bu konular da bana göre sıkıntılı ama MM daha insaflı hatta bu ikisine göre bayağı insaflı!
"THH ye gideceğeim" veya Dava açacağım v.s lafları artık bunlara işlemiyor!!!
Durum maalesef TR de bu dur tüketici açısından
Çözüm üretilmesi çok iyi olmuş. İnşallah gelen üründe benzeri hatalar olmaz.“Kasa bezel kenarlarından çirkin bir şekilde kaçan ışık hüzmeleri ışık kaçırmaları mevcuttur. Özellikle akşam tv izlemelerimde rahatsız edicidir. Daha net gözükmesi için siyah ekranı açarak homojenizeyi görmenizi istedim.” şeklinde durumu servise ilettim dediğiniz gibi sadece ışık kaçırmalarını yazdım. Philips tarafından Değişim kabul edildi. Servisten cihaz değiştirme forumu düzenlendi. Bununla birlikte Vatan Bilgisayara başvurmam gerektiği bilgisi verildi. Yetkili servisin arıza tespiti ve açıklamasında “Işık süzmesi var karanlık sahnelerde” yazılmış. Açıkçası fiyatlar bu kadar yükselmişken iade düşünmedim. Direkt değişim istedim kabul edildi. Bakalım bundan sonraki süreç nasıl devam edecek.
Ağlamak istiyorum .. Ya abiler ben ambilightı aşırı seviyorum ama görüyorum ki philips tvler ciddi sıkıntılı.
Vatan webden aldıydım ben de 2 sene oldu. Artık ne itekledilerse bilemiyorum.
Nolacak bu philipsin hali? Mini lediyle ilgili bile şikayet var forumda pml9507den çok umutluydum ben
Bu foto senin mi. Yoksa internetten modeli anlatmak için mi indirdinPhilips DesignLine Edge 42 PDL 7906 H/12
Bu modeli ilk çıktığında almıştım (2012) hala kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok. Birazda şans işi galiba.
Bu foto netten ama aynı model evde olmadığımdan netten attım.Bu foto senin mi. Yoksa internetten modeli anlatmak için mi indirdin