Merhaba,
2021 yılında Mediamarkt mağazasından satın almış olduğum ürünüm, 1.yılında ekte görselleri paylaştığım şekle geldi. konuyu servise ilettiğimde kullanıcı hatası raporu verildi. Ürünün renkleri solmuş orta bölümde, bunun kullanıcı yani bizimle ne gibi bir alakası olabilir ? neyse sonrasında sorunu mediamark mağazasına taşıdım, ürünü alırken +3 yıl ek sigorta yaptırmıştım, Mağaza yetkilileri bana ürünün normal garanti süresi bitsin bizim garanti süresi devreye girdiğinde konuyla biz ilgileniriz dediler. şimdi ürünün normal garantisi bitti konuştuğumuz gibi mağaza aracılığı ile sigorta şirketini arayarak başvuru yaptım. ürünü evimden teslim alıp gittiler, teslim alan arkadaşlar pixel testi yaptılar ayrıca ve aşırı bir pixel sorunu olduğuda raporlandı. servis 10gün sonra ürünün perte ayrıldığını onarılamadığını, mağazanın ürünün fatura bedelini iade edeceklerini söylediler. ürünün fatura bedeli 10.000tl şuan, ama ben o parayla şuan giriş seviyesi ürün bile alamıyorum. sigorta poliçesinde 30.000tl ye kadar muadil ürün ile değişim koşulu var, onu ileri sürerek muadil ürün istedim, sonuç alabilir miyim ? ne yapmalıyım bilemiyorum. konuyla ilgili değerli görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Teşekkür ederim.
2021 yılında Mediamarkt mağazasından satın almış olduğum ürünüm, 1.yılında ekte görselleri paylaştığım şekle geldi. konuyu servise ilettiğimde kullanıcı hatası raporu verildi. Ürünün renkleri solmuş orta bölümde, bunun kullanıcı yani bizimle ne gibi bir alakası olabilir ? neyse sonrasında sorunu mediamark mağazasına taşıdım, ürünü alırken +3 yıl ek sigorta yaptırmıştım, Mağaza yetkilileri bana ürünün normal garanti süresi bitsin bizim garanti süresi devreye girdiğinde konuyla biz ilgileniriz dediler. şimdi ürünün normal garantisi bitti konuştuğumuz gibi mağaza aracılığı ile sigorta şirketini arayarak başvuru yaptım. ürünü evimden teslim alıp gittiler, teslim alan arkadaşlar pixel testi yaptılar ayrıca ve aşırı bir pixel sorunu olduğuda raporlandı. servis 10gün sonra ürünün perte ayrıldığını onarılamadığını, mağazanın ürünün fatura bedelini iade edeceklerini söylediler. ürünün fatura bedeli 10.000tl şuan, ama ben o parayla şuan giriş seviyesi ürün bile alamıyorum. sigorta poliçesinde 30.000tl ye kadar muadil ürün ile değişim koşulu var, onu ileri sürerek muadil ürün istedim, sonuç alabilir miyim ? ne yapmalıyım bilemiyorum. konuyla ilgili değerli görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Teşekkür ederim.