Elbette haklarımı arayacağım.Dikkat et. Orada yazdığında ufak bir tehdit var.
evrağını sorunsuz aldım diye imza atılmış normalde hiç bir işlem yapılmaz isterse yasal yollara başvuru yapsın biz şirket olarak müşteri......
Bu kısımda, siz gene dikkatli olun. İyi niyetinizi suistimal yapabilirler. Aylarca bekletebilirler.
İnşallah.Geçmiş olsun üzücü bir durum inşallah dertsiz uğraştırmasız hızlıca çözülür.
Geçen bizde Babamlara kombi aldık kombi 2. Gün sigorta attırdı servis fan motoru arızalı dedi değişim isteyin yenisi gelsin tamir istemeyin dedi tamam öyle olsun dedik tutanağa müşteri kombi değişim istiyor diye yazdı merkezden bizi aradılar pek istemese de aldığımız yer kombiyi söküp yenisini getirdi 1 hafta sürdü ama bu iş
Gözün aydın geç oldu güç olmadıElhamdülillah sorun çözüldü.
TV için değişim kararı çıkmış. Yarın getireceklermiş.
Satıcıdan Allah razı olsun. Bizi yalnız bırakmadı süreçte.
İlave konu açtım teslimatta nelere dikkat edelim diye.
https://tavsiyeforumu.com/konu/tv-k...ce-teslim-alirken-nelere-dikkat-etmeli.19566/
Cevaplarınız beklerim.
Teşekkürler
Size de geçmiş olsun. Satıcı dürüst ise sorunlar büyük oranda çözülüyor inşallah.Benim başıma geldi. Satıcı ekranı kırmış daha doğrusu teşhir miş muhtemelen. paketlenmiş yollamış bana, maksat kargoya ihale etmek işi. Kargocu haklı olarak bana hocam kutuda varmı ezik buruk yok. Adamlar kırık tv yi koyup ihaleyi bize atmak. Servis geldi bu kutu alttan açılmış dedi. Uzın sürer dedi bizden sonuç almanız. Adamı aradım Allah'tan dürüst çıltı. Yanlış üretim yollanmış burdaki ayırdığımız ürün yolşanmış dedi. Aklınız varsa tamiri kabul etmeyin. O ekranı takarken içine toz kaçırmayacak veya el izi bırakmayacak servis benim gözümde yok.