Paneli kırık çıkan Samsung TV tecrübem

L Çevrimdışı

lavanta

Aktif Üye
20 Tem 2024
58
49
Selamlar.

Bugün 65QN85D TV kargodan geldi. Sonra servis geldi ve kurulum yapmak istedi ancak panel kırık çıktı.
Panelin önünde iri baloncuk konulmuş paketleme sırasında. O da yetmemiş. Artık kargoda mı yoksa fabrikada mı kırıldı bilmiyorum.
Servisteki arkadaş gerekli notları aldı, fotoğrafları çekti. Merkeze bildirdi.
Pazartesi fabrikadan ilgililer gelecekler, panel değişimi veya yeni TV ile değişim kararı verilecek.
İnşallah sıkıntı çıkmaz.

Her ne kadar panel kırık çıksa da, gelen servis elemanı arkadaş çok ilgili ve yardımcıydı. İşi yokuşa sürmedi.
 
L Çevrimdışı

lavanta

Aktif Üye
20 Tem 2024
58
49
Ankara'da bir LG-SAMSUNG bayisi. Bayide araya girip değişim için uğraşacağını söyledi.

Sıfır ürün açılırsa başka sorunlar oluşması durumu da var mı?
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,849
Servis kutu hasarlı yazarsa. Üstünden sorumluluğu olmadığı anlatır. Yani taşımadan dolayı zarar olduğu çıkar. Satıcının sorumluluk alanı, aldığın yer sorunu çözecek onlara sıkı bir baskı yap. Yenisini verirler. Vermek zorundalar yani.
(Bu arada satıcı anlaştığı kargo şirketi kim ise onla çözecek. Onlar birbirlerini suçlar. Seni TV siz bırakırlar şöyle oldu böyle cevap bekliyoruz diye sizi laf kalabalığına bogarlar. Hepsi yalan bunlar. Satıcı hemen yenisini getirip hasarlı TV yi alması lazım.)
 
L Çevrimdışı

lavanta

Aktif Üye
20 Tem 2024
58
49
Servis kutu hasarlı yazarsa. Üstünden sorumluluğu olmadığı anlatır. Yani taşımadan dolayı zarar olduğu çıkar. Satıcının sorumluluk alanı, aldığın yer sorunu çözecek onlara sıkı bir baskı yap. Yenisini verirler. Vermek zorundalar yani.
(Bu arada satıcı anlaştığı kargo şirketi kim ise onla çözecek. Onlar birbirlerini suçlar. Seni TV siz bırakırlar şöyle oldu böyle cevap bekliyoruz diye sizi laf kalabalığına bogarlar. Hepsi yalan bunlar. Satıcı hemen yenisini getirip hasarlı TV yi alması lazım.)
Satıcı ilgili davrandı, Samsung servis elemanı ile konuştular. Çözeceğini umuyorum.
Daha önce de benzer bir sorunda ürünü değiştirmişler. Kargo firmasına fatura edip.
 
Ömer Çolak Çevrimdışı

Ömer Çolak 

Süper Üye
17 Tem 2021
1,049
29
L Çevrimdışı

lavanta

Aktif Üye
20 Tem 2024
58
49
Esnafımızın kurumsallığa ne kadar uzak olduğuyla doğru orantılı olarak güven problemi yaşıyorum bu konularda ben de. Umarım kısa sürede çözülür.
Bazı esnaflar en kurumsal gördüğümüz firmalardan bile iyi olabiliyor.


Kutuda hasar var mıydı?
Ciddi bir hasar yok.
Satıcı ilgili birisi. Bayi ancak inisiyatif kullanan birisi.
 
L Çevrimdışı

lavanta

Aktif Üye
20 Tem 2024
58
49
Şöyle yazmış başka birisi için başka bir forumda.

Hocam alınan yer ve karşınızdaki muhatap çok önemli 1 veya 2 sayfa geri gelin,
***** hocam var benden SAMSUNG 65QN85D almış kutuda bundan 1 tık daha hasarlı ürünü teslim almış ve ürün ekranı hasarlı çıktı, kargo evrağını sorunsuz aldım diye imza atılmış normalde hiç bir işlem yapılmaz isterse yasal yollara başvuru yapsın biz şirket olarak müşteri memnuiyeti açısından hasarlı ürünü aldık, kargo şirketine faturalandırdık ödemesi bize 90 gün içinde olacak bunu şuan ki piyasada hiçbir şirket yapmaz.
Biz 50 yıllık firmayız ve bizim için müşteri memnuiyeti çok önemli, ürün almakla bitmiyor üründe bir sorun sıkıntı olursa destek sağlarım, servislik bir durum olursa destek sağlarım, kargodan kaynaklanan bir durum olursa destek sağlarım.
 
Geri
Üst Alt