Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Aslında FG Europe için de bu tarz bir eleştirim vardı benim. Bir, evet evet sadece fazladan bir anlayan personel müşteri iletişimi ile ilgilense, bilinçli tüketici toplumunun var olduğu artık kabul edilse, insanların markalara ve firmalara bakış açıları çok daha farklı olur.Onvo'ya, ilgileneceklerini bilsem bu konuyla ilgili detaylı bir mail atardım da... Daha önce attığım maillere dönmediler muhtemelen buna da cevap vermezler. Zaten geri dönseler de maillere bakan ya müşteri temsilcisi ya da sekreter otomatik kopyala yapıştır cevap verir, yetkili kimse umursamaz bile. Bu yüzden bu tip ucuz markalardan hem ürün hem de destek anlamında çok da bir şey beklememek lazım.
Yine de sonuna kadar önceki mesajlarda yazdığım düşüncelerinmin arkasındayım.
Ben de birçok firma ile iletişim düzeyinde dikkat ediyorum, İnanın Hukuk büroları dahi savunma yazılarını yazarken olayın özelinde yazmıyor biliyor musunuz? Tam da sizin belirttiğiniz gibi PC de belli konular için belli hazır metinler var, sadece dosya numarası ve isim değiştirip gerisini kopyala yapıştır postala yapıyorlar.
Tabi bu bir firma ise tüketici olarak benden ne gibi olumsuz bir sonuç görüyorsa, savunma yapan taraf ise Hakem Heyeti üyesi olarak o derece olumsuz sonuç görüyor. Dikkat ettim, kopyala yapıştır savunma yapan firmalar dosyalarında hep kaybeden taraf oluyorlar. Oysa ki dosyanın özüne inip konunun ne olduğunu anlayıp savunma yapıyorlarsa inanın tüketici aleyhine çıkan çok sayıda dosya var.
Tüketici / Firma ilişkilerinde de durum aynı, bir maile cevap verilmemesi, FG de olduğu gibi hafta sonları müşteri hizmetlerinin çalışmaması (İnanılmaz büyük saçmalık) bunlar tüketiciye verilen(!) değerin bir göstergesidir bana göre.