grezimonk Çevrimdışı

grezimonk 

Süper Üye
21 May 2018
752
klasik türk zihniyeti olan bir firma heryere reklam ver bir sürü para harca müşterinin dünya jadar para verip aldığı tvyi kutusundan çıkarmak için para iste.utanmazlar.
ne alaka Türk zihniyeti?... arap kafası yada arap tapıcısı zihniyeti Türkiye'de yaşayanların hepsi TÜRK değil ki...
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Al birde buradan yak :cigara Bir marka bir ürün ne kadar iyi olursa satış sonrası destek olmayınca ki yok gibime geliyor...Burada yanlış yapıyorlar demektir..
Bir üretici her anlamda bir bütün olarak hizmet vermelidir. Bu konuları burada da bir çok kez yazdık paylaştık. Fakat bizim ülkede kural kuraldır anlayışı olmadığı için tüketici bu durumlarla karşılaşabiliyor. Hangi marka olursa olsun bu tüm markalar için geçerli..
Halbuki awox, atmaca, sunny vs. vs. ellerindeki kozu bir kullanabilse iyi bir pazar payı oluşturacaklar.
Mesela en basiti çağrıya erken cevap ver müşteriyi bekletme... Müşteriyle düzgün ve sabırlı konuş.. Ürünü elli TL fazlaya sat üç harflilere toptan veriyorsun zaten nedirki elli TL! Kurulumu ücretsiz yap.. En azından bunları ilk 2-3 yıl yap.. Servislerle toplantı gibi birşey yap ne bilim...
Müşteri vay bee desin.. Fakat benim gibi demesin :ok

Bunlar kolay işler.. Satış sonrası vestel arçeliğe halen yetişen yok gibi...
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Al birde buradan yak :cigara Bir marka bir ürün ne kadar iyi olursa satış sonrası destek olmayınca ki yok gibime geliyor...Burada yanlış yapıyorlar demektir..
Bir üretici her anlamda bir bütün olarak hizmet vermelidir. Bu konuları burada da bir çok kez yazdık paylaştık. Fakat bizim ülkede kural kuraldır anlayışı olmadığı için tüketici bu durumlarla karşılaşabiliyor. Hangi marka olursa olsun bu tüm markalar için geçerli..
Halbuki awox, atmaca, sunny vs. vs. ellerindeki kozu bir kullanabilse iyi bir pazar payı oluşturacaklar.
Mesela en basiti çağrıya erken cevap ver müşteriyi bekletme... Müşteriyle düzgün ve sabırlı konuş.. Ürünü elli TL fazlaya sat üç harflilere toptan veriyorsun zaten nedirki elli TL! Kurulumu ücretsiz yap.. En azından bunları ilk 2-3 yıl yap.. Servislerle toplantı gibi birşey yap ne bilim...
Müşteri vay bee desin.. Fakat benim gibi demesin :ok

Bunlar kolay işler.. Satış sonrası vestel arçeliğe halen yetişen yok gibi...
Sn Adem Helvacı Adem Helvacı videosunu şimdi izledim. Bence show kokan hareketler değil bunlar.. O yüzden alıntıladığım mesajda yazdıklarım artık Mehmet atmaca elektronik hakkında olumlu yöne kaydı. Ve sevindim. Çünkü tavsiye edebileceğim bir marka ve benimde isminden dolayı Nordmende marka bir TV'yi gönül rahatlığıyla alabileceğim. Çünkü eksikliklerin ve sorunların önüne anında geçmiş ve bir kullanıcı dememiş hakikaten..
İşte bu marka kazanır.. Hem maddi hem manevi.. Bende destekcisi olacağım... ?
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075

Selâmün aleyküm .


Sn. Adem Helvacı Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın yardımlarından dolayı öncelikle teşekkür ederim .


ÖNEMLİ . Konu ise . Tek taraflı düşünmemek gerekir .
Ne kadar çok firma o kadar çeşitlilik .

Bindiği Dalı Kesmek .
Bindiği dalı kesmek deyimi çoklukla kişinin faydasına ve yararına olan durumları kendi eliyle ortadan kaldırması demektir .

Ve öneri diyelim . Arayı bulmak !!!!

Müşteri Hizmetleri Onvo konusu için arandım . nasıl yardımcı olabiliriz , kendim açılım yaptığımı söyledim sorun varmı ? dedi yok dedim .

Konuşmak önemli : Bu durumuzu öneriniz gibi kabul edip , zaten çalışmalar yapıyoruz daha arttıracağız vs gibi sizleri bu konuda ve diğer konularda tavsiyeleriniz bekliyoruz .
Bu tavsiyeler ileri gitmemizz açısından önemlidir . Teşekkürler , herhangi bir durumda arayabilirsiniz

Sadece bu söz söylendi ( herhangi bir durumda arayabilirsiniz ) hakkını vermek gerekir .

Kolay gelsin , hayırlı işler ve çalışmalar sağlıcakla deyip kapattım .
Müşteri hizmetleri de benim için iyi dileklerini söyledi .

Sonuç : Çözüm göremedim .

Yukarıdaki gibi konuşma ( yazı ) . ister salla kısmen diyelim fark etmez müşteriyi hoş tutmak önemlidir .

1 müşteri kaybı bu olumsuz durumu 10 kişiye anlattı 10 kişiler 100 kişiye anlattı
herkes anlatmaz diyelim .

Damlaya Damlaya Göl Olur .

“ Ufak ufak biriken şeyler, yeri geldiğinde gözle görülür bir büyüklüğe ulaşacağı için küçümsenmemelidir

Bir adamın adı çıkacağına canı çıksın .

Adı kötüye çıkan kişi, kötü olmasa bile, bu toplum yargısını kolay kolay düzeltemez.
Nerede adı anılsa, hiçbir araştırma yapılmadan, hemen kötülüğü ortaya atılır.
Bu durum, hergün ölmekle eşdeğerdir.
Bundan dolayı insan, hergün ölmektense, birkez ölmeyi yeğler.

Tatlı Dil Yılanı Deliğinden Çıkarır ?

Gönül alıcı, okşayıcı sözlerle karşımızdakinin inadı yenilebilir anlamında kullanılan bir sözdür. Çünkü her insan tatlı dille söylenenlerden etkilenir. Gönül okşamak ve gönül alıcı sözler söylemek en zorlu düşmanı bile hizaya getirebilir. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır atasözü böyle zamanlarda söylenmektedir.

Örnek Cümleler
1- Birini yola getirmek istiyorsan güzel konuş, çünkü “Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır”.
2- Konuşması ile onu bile ikna etti çünkü tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır.

Ata sözlerini dikkate almak gerekir .

Konu sonuç : kendin pişir kendin ye . soğuk su yerine ılık su içtik .

Benim içinde sağlık , sizin de sağlık .
Sağlık varlıktan yeğdir : sağlıktan büyük zenginlik olmaz.

Sayğılarımla ....
Allah'a emanet olun .
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65

Selâmün aleyküm .


Sn. Adem Helvacı Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın yardımlarından dolayı öncelikle teşekkür ederim .


ÖNEMLİ . Konu ise . Tek taraflı düşünmemek gerekir .
Ne kadar çok firma o kadar çeşitlilik .


Bindiği Dalı Kesmek .
Bindiği dalı kesmek deyimi çoklukla kişinin faydasına ve yararına olan durumları kendi eliyle ortadan kaldırması demektir .

Ve öneri diyelim . Arayı bulmak !!!!

Müşteri Hizmetleri Onvo konusu için arandım . nasıl yardımcı olabiliriz , kendim açılım yaptığımı söyledim sorun varmı ? dedi yok dedim .

Konuşmak önemli : Bu durumuzu öneriniz gibi kabul edip , zaten çalışmalar yapıyoruz daha arttıracağız vs gibi sizleri bu konuda ve diğer konularda tavsiyeleriniz bekliyoruz .
Bu tavsiyeler ileri gitmemizz açısından önemlidir . Teşekkürler , herhangi bir durumda arayabilirsiniz

Sadece bu söz söylendi ( herhangi bir durumda arayabilirsiniz ) hakkını vermek gerekir .

Kolay gelsin , hayırlı işler ve çalışmalar sağlıcakla deyip kapattım .
Müşteri hizmetleri de benim için iyi dileklerini söyledi .

Sonuç : Çözüm göremedim .

Yukarıdaki gibi konuşma ( yazı ) . ister salla kısmen diyelim fark etmez müşteriyi hoş tutmak önemlidir .

1 müşteri kaybı bu olumsuz durumu 10 kişiye anlattı 10 kişiler 100 kişiye anlattı
herkes anlatmaz diyelim .

Damlaya Damlaya Göl Olur .

“ Ufak ufak biriken şeyler, yeri geldiğinde gözle görülür bir büyüklüğe ulaşacağı için küçümsenmemelidir

Bir adamın adı çıkacağına canı çıksın .

Adı kötüye çıkan kişi, kötü olmasa bile, bu toplum yargısını kolay kolay düzeltemez.
Nerede adı anılsa, hiçbir araştırma yapılmadan, hemen kötülüğü ortaya atılır.
Bu durum, hergün ölmekle eşdeğerdir.
Bundan dolayı insan, hergün ölmektense, birkez ölmeyi yeğler.

Tatlı Dil Yılanı Deliğinden Çıkarır ?

Gönül alıcı, okşayıcı sözlerle karşımızdakinin inadı yenilebilir anlamında kullanılan bir sözdür. Çünkü her insan tatlı dille söylenenlerden etkilenir. Gönül okşamak ve gönül alıcı sözler söylemek en zorlu düşmanı bile hizaya getirebilir. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır atasözü böyle zamanlarda söylenmektedir.

Örnek Cümleler
1- Birini yola getirmek istiyorsan güzel konuş, çünkü “Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır”.
2- Konuşması ile onu bile ikna etti çünkü tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır.

Ata sözlerini dikkate almak gerekir .

Konu sonuç : kendin pişir kendin ye . soğuk su yerine ılık su içtik .

Benim içinde sağlık , sizin de sağlık .
Sağlık varlıktan yeğdir : sağlıktan büyük zenginlik olmaz.

Sayğılarımla ....
Allah'a emanet olun .
Aşağıda yazmıştın bazı sıkıntıları,ben olsam üst mevkiden biri aradığında "servisiniz böyle böyle dedi" diye söylerdim. +30 tl yi söylerdim mesela, düzgün fiyat vermediklerini söylerdim mesela, "biz oraya bakmıyoruz" dediklerini söylerdim mesela ... Yani bana ne dendiyse aynısını söylerdim ki yetkili aramış beni :)
Yani çok da beğendiğim bir marka değildir ama inan beni aradıklarında bunları söylerdim kendilerine,sen de keşke söyleseydin :ok
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
Konu sahibinin daha önceki yazıları normal ve anlaşılabilir iken konu ile ilgili bu alıntıladığım yazısı bir garip geldi. Hiçbir şey anlamadım. Bot hesap yazısı gibi. Ben mi anlamadım acaba? Sizce de öyle değil mi?

Selâmün aleyküm .


Sn. Adem Helvacı Adem Helvacı Adem Helvacı hocamın yardımlarından dolayı öncelikle teşekkür ederim .


ÖNEMLİ . Konu ise . Tek taraflı düşünmemek gerekir .
Ne kadar çok firma o kadar çeşitlilik .


Bindiği Dalı Kesmek .
Bindiği dalı kesmek deyimi çoklukla kişinin faydasına ve yararına olan durumları kendi eliyle ortadan kaldırması demektir .

Ve öneri diyelim . Arayı bulmak !!!!

Müşteri Hizmetleri Onvo konusu için arandım . nasıl yardımcı olabiliriz , kendim açılım yaptığımı söyledim sorun varmı ? dedi yok dedim .

Konuşmak önemli : Bu durumuzu öneriniz gibi kabul edip , zaten çalışmalar yapıyoruz daha arttıracağız vs gibi sizleri bu konuda ve diğer konularda tavsiyeleriniz bekliyoruz .
Bu tavsiyeler ileri gitmemizz açısından önemlidir . Teşekkürler , herhangi bir durumda arayabilirsiniz

Sadece bu söz söylendi ( herhangi bir durumda arayabilirsiniz ) hakkını vermek gerekir .

Kolay gelsin , hayırlı işler ve çalışmalar sağlıcakla deyip kapattım .
Müşteri hizmetleri de benim için iyi dileklerini söyledi .

Sonuç : Çözüm göremedim .

Yukarıdaki gibi konuşma ( yazı ) . ister salla kısmen diyelim fark etmez müşteriyi hoş tutmak önemlidir .

1 müşteri kaybı bu olumsuz durumu 10 kişiye anlattı 10 kişiler 100 kişiye anlattı
herkes anlatmaz diyelim .

Damlaya Damlaya Göl Olur .

“ Ufak ufak biriken şeyler, yeri geldiğinde gözle görülür bir büyüklüğe ulaşacağı için küçümsenmemelidir

Bir adamın adı çıkacağına canı çıksın .

Adı kötüye çıkan kişi, kötü olmasa bile, bu toplum yargısını kolay kolay düzeltemez.
Nerede adı anılsa, hiçbir araştırma yapılmadan, hemen kötülüğü ortaya atılır.
Bu durum, hergün ölmekle eşdeğerdir.
Bundan dolayı insan, hergün ölmektense, birkez ölmeyi yeğler.

Tatlı Dil Yılanı Deliğinden Çıkarır ?

Gönül alıcı, okşayıcı sözlerle karşımızdakinin inadı yenilebilir anlamında kullanılan bir sözdür. Çünkü her insan tatlı dille söylenenlerden etkilenir. Gönül okşamak ve gönül alıcı sözler söylemek en zorlu düşmanı bile hizaya getirebilir. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır atasözü böyle zamanlarda söylenmektedir.

Örnek Cümleler
1- Birini yola getirmek istiyorsan güzel konuş, çünkü “Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır”.
2- Konuşması ile onu bile ikna etti çünkü tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır.

Ata sözlerini dikkate almak gerekir .

Konu sonuç : kendin pişir kendin ye . soğuk su yerine ılık su içtik .

Benim içinde sağlık , sizin de sağlık .
Sağlık varlıktan yeğdir : sağlıktan büyük zenginlik olmaz.

Sayğılarımla ....
Allah'a emanet olun .
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075

Selâmün aleyküm .

Konu sahibinin daha önceki yazıları normal ve anlaşılabilir iken konu ile ilgili bu alıntıladığım yazısı bir garip geldi. Hiçbir şey anlamadım. Bot hesap yazısı gibi. Ben mi anlamadım acaba? Sizce de öyle değil mi?

Benim işin sahtecilikle işim olmaz .

Benim yazım firma yetkililerine bu forumu takip ediyorlarsa ve derdimi ata sözleri ile ifade etmeye çalıştım .
( telefon görüşmemizde sosyal medyaya yazmışsınız demişti )
herhalde firmada takip ediyordur yazılarımı diye düşünüyorum .
atasözleri boşuna değildir diye düşünüyorum .

diğer olarak
şu anda alış veriş yapacaklar için bilğilensinler diye .
hiç kimseyi ve firmayı kötülemek amacım yoktur .

sadece servis ve parça neyse fiyatlarını bilelim .

tabiki servis kurulum bedelini alacak
ya bizlerden ya firmadan , firmadan alacaksa firmanın sorunu
bizlerden alacak ise bizim sorunumuz .

yazım tam okunaklı olmayabilir özür .

kolay gelsin . sağlıcakla

Aşağıda yazmıştın bazı sıkıntıları,ben olsam üst mevkiden biri aradığında "servisiniz böyle böyle dedi" diye söylerdim. +30 tl yi söylerdim mesela, düzgün fiyat vermediklerini söylerdim mesela, "biz oraya bakmıyoruz" dediklerini söylerdim mesela ... Yani bana ne dendiyse aynısını söylerdim ki yetkili aramış beni :)
Yani çok da beğendiğim bir marka değildir ama inan beni aradıklarında bunları söylerdim kendilerine,sen de keşke söyleseydin :ok

Selâmün aleyküm .

Telefon numaramı vermiştim , firmaya iletilmiş firmayı temsil eden müşteri hizmetlerinde çalışan daha önce konuştuğum aynı bayan aradı .
iletişim taktıkları kullanarak bende anladım konuyu başka tarafa çekti düşünerek ( sezinledim )
aynı ilk servisden öğrenin cevabı verecek .

Konu neydi servis ücretleri .
firma müşteri temsilcisi niye bu konudan bahsetmedi .
çünkü çözüm çok .

firmayı şimdi arayın biraz beklesiniz ( konu servis ücretleri ne kadar ? bedel ) ne cevap verecek ? ( canlı tesbit yapalım )

bu konuda bilği verilmediği sürece konu çözümlenmemiştir .

ve diğer parça fiyatları ve işçilik fiyatları .

markette fiyat yazacak , lokantada fiyat yazacak , diğer yazmayacak ?
tüm firmalar için konuşuyorum .

cümle kuracağım yakışık almaz .

yazım tam okunaklı olmayabilir özür .

kolay gelsin . sağlıcakla .
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Selâmün aleyküm .
Telefon numaramı vermiştim , firmaya iletilmiş firmayı temsil eden müşteri hizmetlerinde çalışan daha önce konuştuğum aynı bayan aradı .
iletişim taktıkları kullanarak bende anladım konuyu başka tarafa çekti düşünerek ( sezinledim )
aynı ilk servisden öğrenin cevabı verecek .

Konu neydi servis ücretleri .
firma müşteri temsilcisi niye bu konudan bahsetmedi .
çünkü çözüm çok .

firmayı şimdi arayın biraz beklesiniz ( konu servis ücretleri ne kadar ? bedel ) ne cevap verecek ? ( canlı tesbit yapalım )

bu konuda bilği verilmediği sürece konu çözümlenmemiştir .

ve diğer parça fiyatları ve işçilik fiyatları .

markette fiyat yazacak , lokantada fiyat yazacak , diğer yazmayacak ?
tüm firmalar için konuşuyorum .

cümle kuracağım yakışık almaz .

yazım tam okunaklı olmayabilir özür .

kolay gelsin . sağlıcakla .
Yazdıklarını anlamak için düşünmem gerekti doğrusu ,aylar önce de uyarmıştım,"yazdıklarını anlamak için enigma kullanmam lazım" diye (şifre çözücüsü),fakat yazdıkların bana ilginç geldi doğrusu.Yukarıda da yazdım ne yapman gerektiğini ama sen anladığım kadarı ile sıkıntıyı anlatmak yerine "bunlar beni dinlemez" demişsin sanki :)
Eline fırsat geçmiş ,seni aramışlar ama sen pek konuşmamışsın anlaşılan.Neyse güle güle kullan tv yi :ok
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
Yazdıklarını anlamak için düşünmem gerekti doğrusu ,aylar önce de uyarmıştım,"yazdıklarını anlamak için enigma kullanmam lazım" diye (şifre çözücüsü),fakat yazdıkların bana ilginç geldi doğrusu.Yukarıda da yazdım ne yapman gerektiğini ama sen anladığım kadarı ile sıkıntıyı anlatmak yerine "bunlar beni dinlemez" demişsin sanki :)
Eline fırsat geçmiş ,seni aramışlar ama sen pek konuşmamışsın anlaşılan.Neyse güle güle kullan tv yi :ok
İyi dilekleriniz için teşekkürler.
Tv orjinal hali ile çalışıyor .

Sağlıcakla kalın.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt