istanbul
Süper Üye
- 7 Kas 2019
- 1,075
Merbaha
bu gün 58 inç televizyon geldi onvo müşteri hizmetlerini aradım uzun bir bekleyişten sonra telefon açıldı .
konuştuk onvo televizyonlara servis ücretli mi ? evet ücretli dedi , ne kadar dedim televizyonun modelini dahi istemeden sizin oraya bu servis bakıyor dedi .
geçiştirdi . . israr edince bir fiyatı yokmu dedim . sanki duvara konuşuyorum gibi . normal kurulum fiyat dedim sonra veremiyoruz .
müşteriler arıyor siz bu kadar söylediniz bu kadar istediler tartışma gibisinden söz söyledi .
uzatmadım ha duvara sözlemişin firmanın firma olmağını anladım ve servis arayın aynı cümleler
vermiş olduğu servis numarasını aradım . biz oraya bakmıyoruz dedi ? acaba dedim yol biraz uzun gelmekmi istemedi ?
fiyat sordum bulmaca gibi cevap 50 - 70 -100 vs gibi .
sonra diğer bir yakın servisi aradım evet geliyoruz hafta sonu dedi .. samsung servisi onvoya da bakıyoruz dedi ( telefonu onvo servislerinden aldım / yetkili servis ) bayan çıktı sordum ücretlimi ? diye ücretli dedi .
ne kadar dedim 100 tl yolda 30 tl dedi . toplam 130 tl . 30 tl niye dedim zaten servis gününde geleceksiniz . biz alıyoruz dedi
düşüneyim dedim kapadım .
şimdiden ileri durumdaki hizmet için şimdiden soğuk su iç .
hizmet daha müşteri hizmetleri sıfır gerisi çorap söküğü gibi .
netfixde vs . kandırmaca lisans ? ( tabiki bilerek aldım bir şey söyleyemem ama bilmeyenler için ? )
sizce ne yapmalıyım ? kendim açmayı düşünüyorum ( video eşliğinde çekimi ile )
yoksa 130 TL vereyimmi ? kutusu sağlam
foto yükleyemedim .
bu gün 58 inç televizyon geldi onvo müşteri hizmetlerini aradım uzun bir bekleyişten sonra telefon açıldı .
konuştuk onvo televizyonlara servis ücretli mi ? evet ücretli dedi , ne kadar dedim televizyonun modelini dahi istemeden sizin oraya bu servis bakıyor dedi .
geçiştirdi . . israr edince bir fiyatı yokmu dedim . sanki duvara konuşuyorum gibi . normal kurulum fiyat dedim sonra veremiyoruz .
müşteriler arıyor siz bu kadar söylediniz bu kadar istediler tartışma gibisinden söz söyledi .
uzatmadım ha duvara sözlemişin firmanın firma olmağını anladım ve servis arayın aynı cümleler
vermiş olduğu servis numarasını aradım . biz oraya bakmıyoruz dedi ? acaba dedim yol biraz uzun gelmekmi istemedi ?
fiyat sordum bulmaca gibi cevap 50 - 70 -100 vs gibi .
sonra diğer bir yakın servisi aradım evet geliyoruz hafta sonu dedi .. samsung servisi onvoya da bakıyoruz dedi ( telefonu onvo servislerinden aldım / yetkili servis ) bayan çıktı sordum ücretlimi ? diye ücretli dedi .
ne kadar dedim 100 tl yolda 30 tl dedi . toplam 130 tl . 30 tl niye dedim zaten servis gününde geleceksiniz . biz alıyoruz dedi
düşüneyim dedim kapadım .
şimdiden ileri durumdaki hizmet için şimdiden soğuk su iç .
hizmet daha müşteri hizmetleri sıfır gerisi çorap söküğü gibi .
netfixde vs . kandırmaca lisans ? ( tabiki bilerek aldım bir şey söyleyemem ama bilmeyenler için ? )
sizce ne yapmalıyım ? kendim açmayı düşünüyorum ( video eşliğinde çekimi ile )
yoksa 130 TL vereyimmi ? kutusu sağlam
foto yükleyemedim .
Son düzenleme: