istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
Merbaha

bu gün 58 inç televizyon geldi onvo müşteri hizmetlerini aradım uzun bir bekleyişten sonra telefon açıldı .

konuştuk onvo televizyonlara servis ücretli mi ? evet ücretli dedi , ne kadar dedim televizyonun modelini dahi istemeden sizin oraya bu servis bakıyor dedi .
geçiştirdi . . israr edince bir fiyatı yokmu dedim . sanki duvara konuşuyorum gibi . normal kurulum fiyat dedim sonra veremiyoruz .

müşteriler arıyor siz bu kadar söylediniz bu kadar istediler tartışma gibisinden söz söyledi .
uzatmadım ha duvara sözlemişin firmanın firma olmağını anladım ve servis arayın aynı cümleler

vermiş olduğu servis numarasını aradım . biz oraya bakmıyoruz dedi ? acaba dedim yol biraz uzun gelmekmi istemedi ?
fiyat sordum bulmaca gibi cevap 50 - 70 -100 vs gibi .

sonra diğer bir yakın servisi aradım evet geliyoruz hafta sonu dedi .. samsung servisi onvoya da bakıyoruz dedi ( telefonu onvo servislerinden aldım / yetkili servis ) bayan çıktı sordum ücretlimi ? diye ücretli dedi .
ne kadar dedim 100 tl yolda 30 tl dedi . toplam 130 tl . 30 tl niye dedim zaten servis gününde geleceksiniz . biz alıyoruz dedi
düşüneyim dedim kapadım .

şimdiden ileri durumdaki hizmet için şimdiden soğuk su iç .
hizmet daha müşteri hizmetleri sıfır gerisi çorap söküğü gibi .
netfixde vs . kandırmaca lisans ? ( tabiki bilerek aldım bir şey söyleyemem ama bilmeyenler için ? )

sizce ne yapmalıyım ? kendim açmayı düşünüyorum ( video eşliğinde çekimi ile )

yoksa 130 TL vereyimmi ? kutusu sağlam

foto yükleyemedim .
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Dostlar, Ürünü ayrı, SSH yi ayrı değerlendiriyoruz ve benim bu markalardaki servis yapılanmasını onaylamadığımı da biliyorsunuz.
Mehmet Atmaca Elektronik'i geçtim, Dünya Devi dediğimiz TCL dahi bu altyapıyı kullanıyorsa biz nasıl bir çıkış yolu bulabiliriz ki?

TCL ile az kavga etmedim bu konuda biliyorsunuz, HTS nin elindeki mevcut servis altyapısına kaktırıyorlar bir yetki belgesi daha, oldu sana TCL servisi.

Aynı durum geçerli yani bir Vestel Arçelik LG Samsung altyapısı beklemeyin diye ilk çıktıkları günden beri uyarıyorum malum.

Klimaforumu sahibi Birol usta arkadaşımdır bilirsiniz, Sabah baktım wp den yazmış Axen sunny üretimi tv için, aynı sorunları yaşamışlar daha en başta, ne yapalım sence diye sormuş, sesli mesaj attım iade edin diye.

Tekrar belirtiyorum ki bu tarz üretimler size küçük bütçe ile büyük ekran sunar, daha fazlasını beklemeyin lütfen.

Video eşliğinde kesintisiz kayıt ile açarsanız, bu konuda daha önce kırık çıkan paneli firmanın reddetmesine rağmen heyetin tüketiciyi haklı bulduğu bilgisinden hareketle montajı kendiniz yapmanızı öneririm.

Ondan sonra servisler zırlar durur '' iş yok para kazanamıyoruz'' diye.

Hizmet etmek ile ÖPMEK arasındaki farkı ayırt edemediğiniz sürece daha çok ağlarsınız servis dostlar.

Olaya bak yahu, hem rut gününde gidip hem de bir de yine yol parası istiyor. aynı gün 20 müşterisi varsa, 20 sinden 30ar lira alsa oooohh. Depo 300e dolsun sen 600 ü götür maşallah..
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Yaşadığımız şartlarda neredeyse her şey piyango misali. Fazla para isteyen servislere de şu an pek kızamıyorum. Bu hayat şartlarında herkes gemisini bir şekilde yürütme derdinde. Vergisiydi stopajıydı kirasıydı masrafları, evinin çoluk çocuğunun ihtiyaçları derken ister istemez olay başka yerlere gidiyor.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
Yaşadığımız şartlarda neredeyse her şey piyango misali. Fazla para isteyen servislere de şu an pek kızamıyorum. Bu hayat şartlarında herkes gemisini bir şekilde yürütme derdinde. Vergisiydi stopajıydı kirasıydı masrafları, evinin çoluk çocuğunun ihtiyaçları derken ister istemez olay başka yerlere gidiyor.

İşin hakkı neyse onu almak zorunda , herkes için geçerli .
Sizce fazla para almanın , eksik tartmanın farkı nedir .

Sizin yazınız doğru bir yaklaşım değil . bir yerden çıkar .
pek kızmıyorum demişsiniz , kızacaksınız .
gönlünüzden verirseniz başka

ona da şöyle durum var .
birinin başına gelmiş olayı anlatayım .
tarlasını gezdirirken tarımda çalışan kişiye bir elma vermiş yemiş .
tarla sahibi işi olmayınca demiş elmayı yerken iyiydi .

Bir sıçrarsın çekirge, iki sıçrarsın çekirge, üçüncüde ele geçersin çekirge
'' İnsanları sürekli kandırmak mümkün değildir. Suçlu, birkaç kez kurtulma yolu bulsa bile günün birinde yakayı ele verir. ''


konu nereden nereye gitti diyeceksiniz . konu hakkız kazanç ?
Servis neyse emeğini hakkını alacak tabiki .

 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
58'' için az önce video çektim, bu sıkıntıları videoda dile getirdim ancak çözüm bulamazlar Ülkemiz şartlarında.
Hatta ekran görüntüsü alıp paylaştım yaşanan 30tl yol parası konusu ile ilgili.
Şu an düzenlemelerini yapıyorum, bitince yayınlarım.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
istanbul istanbul,

Yanlış anlamışsınız söylediğimi. Haksız kazanç elde etsin, önüne geleni tokatlasın demiyorum. Bu şartlarda herkes ister istemez kendini bir şekilde kurtarmanın peşine düşüyor diyorum. Geçen yıl koltuk takımı aldım, getiren arkadaşlar asansör izni olmadığı için mecburen en üst kata sırtında çıkardı. Geldiğinde kan ter içindeydi. Şimdi bunu birinci kata çıkarmak da servisin görevi en üst kata çıkarmak da değil mi. Peki ben de birinci kattaki insan da buna aynı parayı ödedik. O mu fazla ödedi ben mi az. Ben getiren arkadaşlara 200 lira bir yemek yersiniz diye verdim. Hiç de gözüme gelmedi. İnsanlar biraz da karşıdaki ile empati kursa emekçilerin de farklı yollara girmesi engellenir ama niyeyse bize gelince hep hakkımız yenir karşı tarafa gelince hep hak yer. Sözümü yanlış anlamayın, herkesi tenzih ederim ama işin bu yönü de hiç azımsanmayacak şekilde. Ben gidip pazarlığımı yaparım, en uygun neresi iyice araştırırım ama getiren insanın da mümkün olduğunca hakkını gözetirim. Hepimiz bir şekilde kaderin çizdiği rolü oynuyoruz. İnsanlar gençliklerinde yaptıkları bazı hataların bedelini ömrü boyunca ödüyor. Vakti zamanında düşene şimdi bir tekme de biz atmamalıyız. Umarım anlatabilmişimdir.
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45


Bugün youtube da şöyle bir video çıktı karşıma. Videonun özü şu. Ücretli kurulum yapıldıktan sonra üründe arıza ya da başka sebepten iade olursa kurulumda verilen ücret de gidiyor. Adam bunu birde indirim kodu ile falan almış iade edince o da gidecek.
Firma o kadar uğraşmış mal üretmiş satmış. Servis konusunun pimini çekip vatandaşın eline bırakmış. Önceleri bende destek veriyordum MA elektroniğin bu girişimine ama bu konuyu ve videoyu görünce uzak durmak gerekirmi diye de düşünmeye başladım.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,075
Kutu kendim açtım ( tarafımdan açılmıştır )
kesintisiz , kadrajdan çıkmadan video eşliğinde çekim yaptım .
kutunun ön tarafi üste gelecek şekilde koltuğa yatırdım .
kutunun alt kısmından kutuyu açtım .
alt kısmı açılmış kutuyu dik hale getirip
kutuyu yukarı çekerek çıkardık ( yardım gerekli çekim için ve kutu ve tv taşınması iki kişi ) tripot yardımı ile daha kolaylaştı .

sorun yoktu ufak tefek diyelim ışık sızmasi tv görüntü varken anlaşmiyor.
test için program verilmişti bunu kullandım ve diğer internet uyğulamaları anladığım kadarı ile test yaptım olumlu geçti .
panel yandan olumsuz. renkler olumsuz .

Ucuz etin yahnisi yavan olur .
`Ucuza mal olan şeyler niteliksizdir.` Anlamında kullanılan bir sözdür. Yani ucuz alınan şeyler iyi çıkmadığını anlatmak isteyen bir atasözüdür.
diyebiliriz .

tv nin kutusundan bahsetmişken kutuların karton kalınlıkları ve iç köpük dizaynı ve malzemesi kalitesi çok önemli .
Kutu içe doğru kavis yapmıştı . kutu sorunsuzdu , aklına yataymı taşındı üzerine diğer kargo konuldu? Aklına geldi .
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Kutu kendim açtım ( tarafımdan açılmıştır )
kesintisiz , kadrajdan çıkmadan video eşliğinde çekim yaptım .
kutunun ön tarafi üste gelecek şekilde koltuğa yatırdım .
kutunun alt kısmından kutuyu açtım .
alt kısmı açılmış kutuyu dik hale getirip
kutuyu yukarı çekerek çıkardık ( yardım gerekli çekim için ve kutu ve tv taşınması iki kişi ) tripot yardımı ile daha kolaylaştı .

sorun yoktu ufak tefek diyelim ışık sızmasi tv görüntü varken anlaşmiyor.
test için program verilmişti bunu kullandım ve diğer internet uyğulamaları anladığım kadarı ile test yaptım olumlu geçti .
panel yandan olumsuz. renkler olumsuz .

Ucuz etin yahnisi yavan olur .
`Ucuza mal olan şeyler niteliksizdir.` Anlamında kullanılan bir sözdür. Yani ucuz alınan şeyler iyi çıkmadığını anlatmak isteyen bir atasözüdür.
diyebiliriz .

tv nin kutusundan bahsetmişken kutuların karton kalınlıkları ve iç köpük dizaynı ve malzemesi kalitesi çok önemli .
Kutu içe doğru kavis yapmıştı . kutu sorunsuzdu , aklına yataymı taşındı üzerine diğer kargo konuldu? Aklına geldi .
Güle güle kullanın :ok
 
Geri
Üst Alt