23-11-2020 tarihinde siparişini vermiş olduğum 05.12.2020 tarihinde teslim edilen Nurus marka breeze pro support çalışma koltuğum aldığım günden beri sorun yaratıyordu. Oturduğum sünger kısmı amortisör kısmı birbirine tam oturmayıp geminin suda sallanması gibi sağa sola sallanıyordu. Bu durumda mhyi aradım. Müşteri hizmetleri ilgili olsa da gelen 1. teknik ekip başta normalmiş gibi karşıladıktan sonra ürünün sorunları devam ettiği için 2. kez teknik ekip geldi ve onlar sağ olsun ilgilendiler ve oturduğum sünger kısmının değişimine karar verdiler. Onlar ayrıldıktan sonra sandalye kırıldı bu sefer mekanizma ile birlikte değişimini yaptılar fakat sallanma devam ediyordu bunu da teknik ekibe söylemiştim. Karşılında yapabilecekleri başka bi şey olmadıklarını - ki burada söküp tekrar taktılar aradaki boşluğu kapatabilmek için- söyleyip iade edebilirsiniz dediler. Bende 14 gün iade süremin geçtiğini belirtip biraz daha kullanmaya devam ettim. Belli bir müddet geçtikten sonra tekrardan görüşme sağlayarak sorunun düzelmediğini anlattım ve ürünün tamamen değişimine karar verdik. Ürünün 6 mayıs günü değişimi yapıldı fakat yanında birkaç problem daha yaşayınca ben mh'ye kullandığım ürünün bir üst modelini almak istediğimi belirttim. Benim aldığım zamanki fiyatı 2042.75 ₺ olan ürün şuan 4650₺'dir. Ürünü satın almış olduğum fiyattan geri alıp üst modelin şuan ki fiyatından satış yapacaklarını söylediler. Sormak istediğim soru burada başlıyor. Ben 5 aydır bu ürünü kullanıyorum. Kullandığım günden beri hep bir sıkıntı yaşıyorum. Dolayısıyla üründen soğuduğum için üst modele geçme isteği bende doğmuş oldu. Ben üst model fiyatı 6150₺ olan ürünü almak istediğimde aradaki fark katlanıyor. Benim değişim için geri vereceğim sandalyemin değerini şuan ki güncel fiyattan saydırma hakkım var mıdır? Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Bedirhan
-düzeltme- 6 mayıs günü montajı değil değişimi yapıldı
Saygılarımla,
Bedirhan
-düzeltme- 6 mayıs günü montajı değil değişimi yapıldı
Son düzenleme: