NURUS marka sandalye ve yaşadığım soruna dair haklarım nelerdir

R Çevrimdışı

Rosace

Yeni Üye
12 May 2021
2
23-11-2020 tarihinde siparişini vermiş olduğum 05.12.2020 tarihinde teslim edilen Nurus marka breeze pro support çalışma koltuğum aldığım günden beri sorun yaratıyordu. Oturduğum sünger kısmı amortisör kısmı birbirine tam oturmayıp geminin suda sallanması gibi sağa sola sallanıyordu. Bu durumda mhyi aradım. Müşteri hizmetleri ilgili olsa da gelen 1. teknik ekip başta normalmiş gibi karşıladıktan sonra ürünün sorunları devam ettiği için 2. kez teknik ekip geldi ve onlar sağ olsun ilgilendiler ve oturduğum sünger kısmının değişimine karar verdiler. Onlar ayrıldıktan sonra sandalye kırıldı bu sefer mekanizma ile birlikte değişimini yaptılar fakat sallanma devam ediyordu bunu da teknik ekibe söylemiştim. Karşılında yapabilecekleri başka bi şey olmadıklarını - ki burada söküp tekrar taktılar aradaki boşluğu kapatabilmek için- söyleyip iade edebilirsiniz dediler. Bende 14 gün iade süremin geçtiğini belirtip biraz daha kullanmaya devam ettim. Belli bir müddet geçtikten sonra tekrardan görüşme sağlayarak sorunun düzelmediğini anlattım ve ürünün tamamen değişimine karar verdik. Ürünün 6 mayıs günü değişimi yapıldı fakat yanında birkaç problem daha yaşayınca ben mh'ye kullandığım ürünün bir üst modelini almak istediğimi belirttim. Benim aldığım zamanki fiyatı 2042.75 ₺ olan ürün şuan 4650₺'dir. Ürünü satın almış olduğum fiyattan geri alıp üst modelin şuan ki fiyatından satış yapacaklarını söylediler. Sormak istediğim soru burada başlıyor. Ben 5 aydır bu ürünü kullanıyorum. Kullandığım günden beri hep bir sıkıntı yaşıyorum. Dolayısıyla üründen soğuduğum için üst modele geçme isteği bende doğmuş oldu. Ben üst model fiyatı 6150₺ olan ürünü almak istediğimde aradaki fark katlanıyor. Benim değişim için geri vereceğim sandalyemin değerini şuan ki güncel fiyattan saydırma hakkım var mıdır? Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.

Saygılarımla,

Bedirhan

-düzeltme- 6 mayıs günü montajı değil değişimi yapıldı
 
Son düzenleme:
smili72 Çevrimdışı

smili72 

Süper Üye
6 Mar 2018
1,532
52
Senden aldığı sorunluyu ıskartaya çıkardı dolayısıyla başkasına satamaz bir de güncel fiyattan iade mi istiyorsunuz? Sandalye bu altın değil, döviz değil...
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Senden aldığı sorunluyu ıskartaya çıkardı dolayısıyla başkasına satamaz bir de güncel fiyattan iade mi istiyorsunuz? Sandalye bu altın değil, döviz değil...
Güncel fiyattan iade istemiyor
Üst modeliyle değişim istediği için elinde ki ürünün güncel fiyatının kabul edilip üst modelinden istenecek olan fark güncel fiyattan hesaplansın diyor
Makul bir istek fakat fatura edilen tutar ya iade edilir yada üst model değişiminde o fiyat kabul görür bunu kabul etmek firmanın insiyatifinde yasal olarak fatura tutarı dikkate alınır bu nedenle yapabileceğiniz birşey yok.
 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Anlatılanlar ışığında, firma iyi niyet ve biraz ticari ahlak sahibi ise 6150-4650=1500 TL alır ve üst modeli verir. Adil çözüm bence budur. 1500 lirayı da faturalayıp muhasebeleştirmenin uygun yolunu illa ki bilirler. 1500 liradan fazla istemek hafif tabirle ticari kavşaklığa girer.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Anlatılanlar ışığında, firma iyi niyet ve biraz ticari ahlak sahibi ise 6150-4650=1500 TL alır ve üst modeli verir. Adil çözüm bence budur. 1500 lirayı da faturalayıp muhasebeleştirmenin uygun yolunu illa ki bilirler. 1500 liradan fazla istemek hafif tabirle ticari kavşaklığa girer.
Kusurlu ürün satılması ve işin çözüme kavuşturulmaması elbette bir sorun.
Ama ekonomi koşulları da firmayı bağlamaz.
Yani evdeki insan zarar ediyor da, firma havadan mı para kazanıyor derim. :hihi

Bu firmanın reklamları bir dönem sık sık karşıma çıkıyordu, hatta ürün tanıtımları beni etkilemişti ama fiyat nedeniyle almayı düşünmemiştim tabi ki.
Şimdi de böyle bir olayın yaşandığını görmek üzdü açıkçası.

Burada 2 ihtimal var, firma sattığı ürünü bilmiyor ya da bilmemezlikten geliyor.
Sonuçta bunu tasarlayan, üreten firma yani.
Üründe açıkça bir üretim kusuru varsa değiştir olsun bitsin.
Onu da yapamıyorsan kapa dükkanı git demeli. :kiskis
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
THH versen 2042.75 ₺ üzerinden vereceksin firma bunun farkında birkere değişim yapmışlar şimdi aldığın fiyat geçerli ya para iadesi alırsın yada güncel fiyat üzerinden üst model alırsın olmadı elindeki ürünü kullanırsın kanun güncel fiyatı baz almıyor fatura şatış turarı geçerli bir üst model misli ile değişimi satıcıyı zora sokmuyorsa diye satıcıya bırakıyor satıcı isterse ücretsiz yenisi yada üst model ile değiştirebilir büyük firmalar ürünleri arızalı ayıplı çıktığında m.memnuniyeti için ücretsiz üst model değişim yapıyorlar bu firmadan firmaya değişir bence iade et paranı al
 
R Çevrimdışı

Rosace

Yeni Üye
12 May 2021
2
İlginiz için öncelikle teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ürün aslında baştan kusurlu bir sisteme sahip ve bana bilmemezlikten geliyorlarmış gibi geliyor. Çünkü koltuk kısmıyla ayak kısmı kızaklı bir bağlantıya sahip bağlantı yaparken de arada bi boşluk oluşuyor sallanmaya sebep oluyor. Bende vicdanen olmasının bu olması gerektiğini düşünüyorum fakat kanunen öyle bi zorunlulukları olmadığı için yapmamayı tercih etmişler. Benimse bu beklentiye girmemin sebebi bu yazdığım sorunların yanında ekstra sorunlar yaşamam. (örn- sandalyenin tekerleğinin 2 tanesinde 2-3 ay dönmeme sorunu vardı zor çözüldü-başka bir sorun ise ben kafalık kısmını üretim ile alakalı bir sıkıntı olduğu için sonradan almıştım. Montaja geldiklerinde ilk sefer vdaları unutmuşlardı 2. seferde 2. deliği tam açmamışlardı.- Son olarak ise ben değişimi yaparken görüştüğüm hanımefendi değişim yaptıracağı sandalyeyi üretirirken özellikle inceleyeceğini belirtmişti. Gelen ürünün başlığında ufak bir demir çıkıntısı varmış kafama battı ve kolçaklarım normalde yatay eksende dönerken gelen kolçaklar sadece ileri geri fonksiyonuna sahip. Bu yazdığım bütün sorunları bi şekilde çözüyorlar fakat bunları yaşamak beni üründen soğutmuştu ben de böyle bi teklifle gitmiştim ama görünen o ki ürünü kullanmaya devam edip sorun çıkmaması için dua etmem gerekecek.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
İlginiz için öncelikle teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ürün aslında baştan kusurlu bir sisteme sahip ve bana bilmemezlikten geliyorlarmış gibi geliyor. Çünkü koltuk kısmıyla ayak kısmı kızaklı bir bağlantıya sahip bağlantı yaparken de arada bi boşluk oluşuyor sallanmaya sebep oluyor. Bende vicdanen olmasının bu olması gerektiğini düşünüyorum fakat kanunen öyle bi zorunlulukları olmadığı için yapmamayı tercih etmişler. Benimse bu beklentiye girmemin sebebi bu yazdığım sorunların yanında ekstra sorunlar yaşamam. (örn- sandalyenin tekerleğinin 2 tanesinde 2-3 ay dönmeme sorunu vardı zor çözüldü-başka bir sorun ise ben kafalık kısmını üretim ile alakalı bir sıkıntı olduğu için sonradan almıştım. Montaja geldiklerinde ilk sefer vdaları unutmuşlardı 2. seferde 2. deliği tam açmamışlardı.- Son olarak ise ben değişimi yaparken görüştüğüm hanımefendi değişim yaptıracağı sandalyeyi üretirirken özellikle inceleyeceğini belirtmişti. Gelen ürünün başlığında ufak bir demir çıkıntısı varmış kafama battı ve kolçaklarım normalde yatay eksende dönerken gelen kolçaklar sadece ileri geri fonksiyonuna sahip. Bu yazdığım bütün sorunları bi şekilde çözüyorlar fakat bunları yaşamak beni üründen soğutmuştu ben de böyle bi teklifle gitmiştim ama görünen o ki ürünü kullanmaya devam edip sorun çıkmaması için dua etmem gerekecek.
Ürünü iade et paranı al 1000 küsüre aynı tip çalışma koltukları var git onlardan al kafan rahat olsun uzak durulması gereken bir firma hem sorunlu ürün satıyorlar m. Memnuniyeti adına birşey yapmıyorlar böyle firmanın ürünü iade edilir başka firmadan ürün alınır
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
İlginiz için öncelikle teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ürün aslında baştan kusurlu bir sisteme sahip ve bana bilmemezlikten geliyorlarmış gibi geliyor. Çünkü koltuk kısmıyla ayak kısmı kızaklı bir bağlantıya sahip bağlantı yaparken de arada bi boşluk oluşuyor sallanmaya sebep oluyor. Bende vicdanen olmasının bu olması gerektiğini düşünüyorum fakat kanunen öyle bi zorunlulukları olmadığı için yapmamayı tercih etmişler. Benimse bu beklentiye girmemin sebebi bu yazdığım sorunların yanında ekstra sorunlar yaşamam. (örn- sandalyenin tekerleğinin 2 tanesinde 2-3 ay dönmeme sorunu vardı zor çözüldü-başka bir sorun ise ben kafalık kısmını üretim ile alakalı bir sıkıntı olduğu için sonradan almıştım. Montaja geldiklerinde ilk sefer vdaları unutmuşlardı 2. seferde 2. deliği tam açmamışlardı.- Son olarak ise ben değişimi yaparken görüştüğüm hanımefendi değişim yaptıracağı sandalyeyi üretirirken özellikle inceleyeceğini belirtmişti. Gelen ürünün başlığında ufak bir demir çıkıntısı varmış kafama battı ve kolçaklarım normalde yatay eksende dönerken gelen kolçaklar sadece ileri geri fonksiyonuna sahip. Bu yazdığım bütün sorunları bi şekilde çözüyorlar fakat bunları yaşamak beni üründen soğutmuştu ben de böyle bi teklifle gitmiştim ama görünen o ki ürünü kullanmaya devam edip sorun çıkmaması için dua etmem gerekecek.
Demek ki üretimde sorunlar yaşayan bir firma.
Para iadesi alın gitsin.
Ikea falan bakın olmadı.
 
H Çevrimdışı

hkn40

Aktif Üye
1 Nis 2018
476
Bir sandalye 4.650 kağıtsa valla helal olsun.. Demek ki satıyor.. Harika (!)
 
Geri
Üst Alt