A
Çevrimdışı
Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,295
- 51
Böyle bir şeymiş demek ki
Ben olsam N11'e şikayet ederdim.
Hocam sizin yine iyi sağlam gelmiş ürününüz. Ben geçen yaz balkon için 4 sandalye 1 yuvarlak masa almıştım. 2 hafta sonra geldi bunu geçtik masanın ayakları inanılmaz dengesizdi. Dik duramayan masa göndermişlerdi.Sandalye de aynı keza.Firmayı aradım geri gönderin yenisini gönderelim dediler sonra marangoz tanıdığım hiç uğraşma ben plastik parça takarım düzelir deyince göndermedim.Plastik parçayı takınca idare ettik.
İnternetten mobilya alırken de 2 kez düşünmek gerektiğini daha iyi anladım.
Adem bey bende evformdan 6 kişilik akılı yemek masası aldım gelen kargoda sorun yoktu ambalajlar sağlamdı kurulum için mobilya ustasında rendevu aldım usta geldi masanın zaten 4 ayagını montajı var 4 Ayak takıldı masayı kullanım için hazırladığımız da masanın mekanızması kargoda sallana sallana bozulmuş yamulmuş öyle bir mekanızma yapmışlar ki ince cemderlerden boya atılmamış leş gibi kaynak kokuyor. Masanın görsel resimlerini çekmiştim firmaya yolladım demode montaj yapıldığı için garanti dışı deyip işin içindek çıkmaya çalıştılar masa üstü açılıp genişleyen yerleri araları açık tüketici hakem heyetine gerekli moto görsel içeriği yolladım şimdi bekliyorum sevgili kardeşlerim kesinlikle evform dan alış veriş yapmayın ben bu firmayı Cumhurbaşkanlığına şikayet edeçem kabadayı bunlar:Onun yerine Şikayetvar sitesi ve bağlı bulundukları ANKARA Vergi Dairesine şikayet ettim zira faturamı da yollamamışlar.
Önce sadece bana özel sandım ama şikayetlere bakınca anladım ki arkadaşlar fatura kesmeme işini ticarete dökmüşler
Adem bey bende evformdan 6 kişilik akılı yemek masası aldım gelen kargoda sorun yoktu ambalajlar sağlamdı kurulum için mobilya ustasında rendevu aldım usta geldi masanın zaten 4 ayagını montajı var 4 Ayak takıldı masayı kullanım için hazırladığımız da masanın mekanızması kargoda sallana sallana bozulmuş yamulmuş öyle bir mekanızma yapmışlar ki ince cemderlerden boya atılmamış leş gibi kaynak kokuyor. Masanın görsel resimlerini çekmiştim firmaya yolladım demode montaj yapıldığı için garanti dışı deyip işin içindek çıkmaya çalıştılar masa üstü açılıp genişleyen yerleri araları açık tüketici hakem heyetine gerekli foto görsel içeriği yolladım şimdi bekliyorum sevgili kardeşlerim kesinlikle evform dan alış veriş yapmayın ben bu firmayı Cumhurbaşkanlığına şikayet edeçem kabadayı bunlar:
Mağaza Puanı Kaç'tı merak ettim2 hafta önce n11 den masa aldım ceviz renk seçtim beyaz gelmiş mesaj attım ellerinde ceviz renk yokmuş be kardeşim yoksa bu renk niye seçeneklerde mevcut.iade ettim arabada biladerde olduğu için o ağır masayı sürat kargoya kadar elimde taşıdım yani paramla rezil oldum böyle satıcılarda var maalesef n11 de .
Bir insan bir yerden para kazanıyorsa onu her zaman kayırır. Bu işler Türkiye'de böyle gidiyor nedense ?Herkes parayı indirme peşinde çok şikayet alan firmayı n11 kendisi kapatmalı aslında.
Ülkemizde tüketici memnuniyeti diye bir kavram hiç yok zaten. Firmanın iade kabul etmesi tüketici memnuniyetine girmez zaten yasal sorumluluktur. Başı ağrıtılan müşteriye olabildiğince hızlı çözüm sunmak, gerekirse zarar edip yinede mağduriyeti en kısa sürede gidermek, tüketici durumdan zarar gördüyse ve iade mümkün değilse kısmi veya tam para iadesi yapmak ya da telafi edecek hediye bir ürün göndermek. Böyle şeyler ülkemizde hayal gibi ancak gerçek kurumsal şirketlerin yapması gereken şeyler. Mesela amazon.com Amerika sitesinden birkeç kereye mahsus olsa da bir şeyler aldım ve kargoda kaybolan, hasarlı eksik ürünlere direkt para iadesi, müşteri ile muhatap olup ilgilennme gibi ciddi profesyonel tavırları var. Ülkemizdeki sözde büyük firmalar bile tek bir üründeki kârından asla feragat etmez bu tüketiciye zarar vermekle sonuçlanansa bile. Sattığıda milyon dolarlık uçak sanki, ucuz suntadan mobilya.Bir insan bir yerden para kazanıyorsa onu her zaman kayırır. Bu işler Türkiye'de böyle gidiyor nedense ?