Müşteri hizmet ve desteği

kamuran731 Çevrimdışı

kamuran731

Aktif Üye
8 Ara 2017
95
Yazdıklarım Vestel i desteklemek için değil. sadece memnuniyetimi dile getirmek için yazdım
Vestel marka, müşteri hizmeti ve satış sonrası desteği ile 10 numara diyorum.
Ürün alırken müşteri desteğine önem veren arkadaşlarımıza fikir vermesi açısından yazmak istedim.
Tüketici olarak, müşteri hizmetleri konusuna çok önem veriyorum.
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
Yazdıklarım Vestel i desteklemek için değil. sadece memnuniyetimi dile getirmek için yazdım
Vestel marka, müşteri hizmeti ve satış sonrası desteği ile 10 numara diyorum.
Ürün alırken müşteri desteğine önem veren arkadaşlarımıza fikir vermesi açısından yazmak istedim.
Tüketici olarak, müşteri hizmetleri konusuna çok önem veriyorum.
Size katılıyorum , forumda daha öncede çok dile getirdim bunu. Benim içinde bir ürün alırken en çok önem verdiğim şey servistir. Ürünü aldıktan sonraki hizmete bakarım ben , Vestel'de bunu karşılıyor , ürününün arkasında duruyor , bu yüzden televizyonum , çamaşır makinem ve bulaşık makinem Vestel.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
VESTEL markasına belli başlı konularda tavrım olmasına ve bazı konularda bu markaya (Çok sevsem de) sert yazılar yazıyor olsam da, aynı yazılarımda mutlaka ki Satış sonrası hizmetler konusunda bu marka gibi ülkemizde hizmet veren başka hiç bir marka olmadığını hep dile getiririm.

Aslında çok basit belli başlı iyileştirmeler ile, Özellikle Şikayetvar gibi mecralarda isyan eden insanların da o kadar rahatlıkla gönüllerini alabilecek durumdalar ki, o koca koca ünv leri bitirip akademik kariyer yapmış müdürlerin bunları düşünemiyor olması bana çok şaşırtıcı geliyor.

Bir sitemim de şu;

Sosyal mecralarda isyan potansiyeli olanların işleri hemen çözülürken, Sesi çıkmayan Köylü Ali dayıların konular savsaklanabiliyor.

Her şey Şov değil sevgili VESTEL, bazı şeyler gerçekten içten gelmeli, ''Kamera yok ise hizmet de yok'' gibi bir anlaşışı kabul etmek mümkün değil :ok
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Ben DH'de vestelle geçen bir anımı anlatmıştım...
Yıllar önce black serisi yeni çıktığında sanırım 1999 veya 2000li yılların başıydı, durumu kötü bir komşumuz vardı,tv bozulmuş,hanım söyledi.Gittim baktım tvye,benim yapabileceğim bir şey değil,aşıyor yani,tüp değişecek.Oturdum vestele eposta attım ve açıkaçık herşeyi yazdım,adresini verdim ,hatta hanım "bunlar cevap vermezler,boşuna attın" demişti o zaman.
1 ,2 ,3 hafta geçti,bende artık ümidi kestim ama 4üncü hafta başında kadıncağız bize geldi...
Vestelden gelmişler,72 ekran yeni tv getirmişler,bozuk olanı almış götürmüşler,birde garanti kağıdını da imzalamışlar,tabii komşunun bize olan davranışlarını yazmıyorum burada.
İşte biz o zamandan beridir tüm beyaz-siyah eşyayı vestel aldık,daha bugüne kadar da "tüh keşke almasaydık" demedik.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ben DH'de vestelle geçen bir anımı anlatmıştım...
Yıllar önce black serisi yeni çıktığında sanırım 1999 veya 2000li yılların başıydı, durumu kötü bir komşumuz vardı,tv bozulmuş,hanım söyledi.Gittim baktım tvye,benim yapabileceğim bir şey değil,aşıyor yani,tüp değişecek.Oturdum vestele eposta attım ve açıkaçık herşeyi yazdım,adresini verdim ,hatta hanım "bunlar cevap vermezler,boşuna attın" demişti o zaman.
1 ,2 ,3 hafta geçti,bende artık ümidi kestim ama 4üncü hafta başında kadıncağız bize geldi...
Vestelden gelmişler,72 ekran yeni tv getirmişler,bozuk olanı almış götürmüşler,birde garanti kağıdını da imzalamışlar,tabii komşunun bize olan davranışlarını yazmıyorum burada.
İşte biz o zamandan beridir tüm beyaz-siyah eşyayı vestel aldık,daha bugüne kadar da "tüh keşke almasaydık" demedik.

Bir anımı da ben anlatayım o zaman.

Sene 2012, O dönemler Bodrum da Servis şefiyim. Bir gün bir mail geldi bana, ''xxx adreste, xxx şahıs adına kayıtlı VESTEL marka WMK xxx model bir çamaşır makinesi var, Tüketici ile görüşme sağlayın ürün ve adres teyiti yapın'' dediler. Yolladım bir ekip, adres ve üründe sorun yok. Bir hafta sonra Horoz Lojistik arabası geldi (Zaten her gün geliyorlardı da neyse) baktım o isme bir adet sıfır çamaşır makinesi yollanmış, aynı zamanda görev emri de açılmış, Sıfır çamaşır makinesi o teyzenin evine takıldı, evdeki SAĞLAM çamaşır makinesi alınıp fabrikaya yollandı. Teyzeye 3 yıl da garanti verildi. Teyze ne olduğunu bile anlamadı, bana sorma abi biz de hiç bir şey anlamadık. Bize ''yapın'' dediler biz yaptık. :kiskis
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Bir anımı da ben anlatayım o zaman...
Sende anı gırladır mutlaka,çünkü yetkilisin :) ama ben kullanıcıyım ,gerçi sende bir kullanıcısın ama b**o ile yaşadığımız bir olay vardı ki evlere şenlik,ardından p******s ile olanı yazsam ,yazarken bile sinir olurum,kırdım zaten tvyi ki benim gibi mülayim biri tv kırıyor,ki vestelle olan yazışmayı bile yollamıştım kendilerine.
Tabii önemli olan müşteriye hizmet ve destektir,açıkçası ben pek beklemiyordum,belki bilirsin ,çamdibinde tüp tamir eden yer vardı, orayla bile irtibata geçmiştim,vestelden haber gelmezse tvyi arkadaşın arabayla götürecektik ?
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Bilmezmiyim yaaaa, Biraz zorlasam Sahibi değil de orada çalışan bir abi vardı onun adını bile hatırlayabilirim :kiskis
Siması gözümün önünde canlandı aslında ama adını hatırlayamadım :alala
Ekrem diyeceğim geliyor ama,inan bende hatırlıyamıyorum ki, bana " merak etme,sen getir tvyi biz burada takar çalışır durumda teslim ederiz" demişti. Yani hayırlarına yapacaktı.
Tabii sonraları çok gittim geldim yanlarına,o olayı anlattığımdan beride benden veya oraya gönderdiğim kişilerden hep yarı fiyat aldılar,ne günlerdi ?
 
BlackSea Çevrimdışı

BlackSea 

Emektar
3 Eki 2017
1,937
32
şöyle ki bizim evimizde de vestel olmak üzere birçok marka var .bu konuda bende size katılıyorum şuana kadar hiç sorun yaşamadık servis ile.
 
Geri
Üst Alt