Çözüldü Midea Xtreme Save Montajında Başıma Gelenler

Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,631
Bunu hiç düşünmedim, ama zaten garantileri 3 yıl her yıl bakım yaptırırsan 6 yıl diyorlar. Peki diyelim bu adamlar bu sene dispiritörlüğü bıraktı, hiçbir yasal hakkımız yok mu garantisi için.
Modern klima distribütörlüğü zamanında satılmış olan veya bayilerin,firmaların ellerindeki ürünler FGeuropa yeni distribütör olunca garanti dışı kaldı.

Yanlış biliyorsam düzeltilsin.
 
E Çevrimdışı

emreozen

Yeni Üye
18 Tem 2023
13
26
Valla hocam şuanki aklım olsa büyük ihtimal kaira veya airfel falan alırdım İnternet üzerinden hiç bayiye bulaşmadan montaj dahil hallederdim. Zaten kaira 12 lik ve 18 liği 25 bin TL ye alacaktım keşke kaçırmasaydım.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Valla hocam şuanki aklım olsa büyük ihtimal kaira veya airfel falan alırdım İnternet üzerinden hiç bayiye bulaşmadan montaj dahil hallederdim. Zaten kaira 12 lik ve 18 liği 25 bin TL ye alacaktım keşke kaçırmasaydım.
Ben teknik özelliklerden anlamam ama en kötü Vestel veya Arçelik alsanız şu firmadan daha kurumsal davranma ihtimali çok yüksek.
Bu firmalarda da sorunlar oluyor ama illa ki çözülüyor.
Ülke çapında yaygın servis ağı olan, satış sonrası desteği iyi olan firmaları tercih edin derim.
Sadece soğutma için kullanılacaksa iş kolay, ısıtma işinde mühendislik daha zor.
 
E Çevrimdışı

emreozen

Yeni Üye
18 Tem 2023
13
26
Kötü bir tercih oldu benim içinde adamdan takoz takmasını istedim alıp gelirsen takarım dedi. Sota Sota takoz klima montajına dahil olmaz mı normalde?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,631
Kötü bir tercih oldu benim içinde adamdan takoz takmasını istedim alıp gelirsen takarım dedi. Sota Sota takoz klima montajına dahil olmaz mı normalde?
Vallahi iğreti geliyor böyle şeyleri görüp, duydukça.

Takoz mevzusunu ne zamandır çözemediler.
Ya Distribütör olaya göstermelik yaklaşıyor yada Servisine laf geçiremiyor.!

Forumda takozun takılmaması şikayetleri vardı.
Şikayete istinaden servis girip takmıştı.

Şimdi sizlere soruyorum Servisle yapılacak ürün kurulum montaj hizmetine takoz takılması zorunludur metnini eklemek bu kadar zor mu.!

Demek ki suç servisin değil.
 
E Çevrimdışı

emreozen

Yeni Üye
18 Tem 2023
13
26
Vallahi iğreti geliyor böyle şeyleri görüp, duydukça.

Takoz mevzusunu ne zamandır çözemediler.
Ya Distribütör olaya göstermelik yaklaşıyor yada Servisine laf geçiremiyor.!

Forumda takozun takılmaması şikayetleri vardı.
Şikayete istinaden servis girip takmıştı.

Şimdi sizlere soruyorum Servisle yapılacak ürün kurulum montaj hizmetine takoz takılması zorunludur metnini eklemek bu kadar zor mu.!

Demek ki suç servisin değil.
Bir takoz ne kadar ki 15-20 TL lik bir parça değil mi ben mi yanlış biliyorum? Bu ucuz parça için neden marka zarar görür anlamış değilim.
 
F Çevrimdışı

fatya

Yeni Üye
5 Ağu 2023
7
39
Merhaba 9000 BTU midea all Easy Pro satın aldım. Eski klimam takiliydi. Aynı yere takılacağı için servis ücretsiz söktü. Dış üniteye plastik ayak taktı , ses yapmasın diye sabitlemiyoruz dedi ( dama yere dış unite bağlı).Kutu içinden bakır kablo çıkmıyor, kendisi ücretsiz montaja dahil taktı. Normalde dış ünite sabitleniyor , parça parası ödememek için takılmamış olabilir mi diye düşünüyorum. Kumanda duvar aparatı çıkmıyormus artık. Kısaca servise para ödemedim. Ama eski klima elektriği topraklama olmadığı için olmaz dedi, prizle tanıtım yaptı.Ertesi gün elektrikçi çağırıp toprak hat çektirdim , elektrik zaten müşteriye ait. Servise memnuniyet aramasi ya da anket yapılacak mı dedim , yokmuş öyle bir hizmet. Garanti için evrak vermedi, otomatik online ekleniyormus. 3 yıl garanti . 8 yıl garanti ise her yıl bakım yaptırmak şartıyla geçerli , bugün bakım yaptırmak istersen 750 TL.Musteri hizmetleri diye bir şey yok, Allah sorunsuz kullanmayı nasip etsin. Bu arada bölgedeki çoğu bayiyi arayıp fiyat istedim. Hepsinde montaj 4 m bakır kablo ücretsiz. Ama ürün fiyatı farklı , yani kim kime kaça satarsa serbest piyasa ...
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,631
Merhaba 9000 BTU midea all Easy Pro satın aldım. Eski klimam takiliydi. Aynı yere takılacağı için servis ücretsiz söktü. Dış üniteye plastik ayak taktı , ses yapmasın diye sabitlemiyoruz dedi ( dama yere dış unite bağlı).Kutu içinden bakır kablo çıkmıyor, kendisi ücretsiz montaja dahil taktı. Normalde dış ünite sabitleniyor , parça parası ödememek için takılmamış olabilir mi diye düşünüyorum. Kumanda duvar aparatı çıkmıyormus artık. Kısaca servise para ödemedim. Ama eski klima elektriği topraklama olmadığı için olmaz dedi, prizle tanıtım yaptı.Ertesi gün elektrikçi çağırıp toprak hat çektirdim , elektrik zaten müşteriye ait. Servise memnuniyet aramasi ya da anket yapılacak mı dedim , yokmuş öyle bir hizmet. Garanti için evrak vermedi, otomatik online ekleniyormus. 3 yıl garanti . 8 yıl garanti ise her yıl bakım yaptırmak şartıyla geçerli , bugün bakım yaptırmak istersen 750 TL.Musteri hizmetleri diye bir şey yok, Allah sorunsuz kullanmayı nasip etsin. Bu arada bölgedeki çoğu bayiyi arayıp fiyat istedim. Hepsinde montaj 4 m bakır kablo ücretsiz. Ama ürün fiyatı farklı , yani kim kime kaça satarsa serbest piyasa ...
Hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip olsun. Müsteri hizmetleriyle ilgili çok fazla sikayet geliyor umarım sorun daha da büyümez.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Merhaba 9000 BTU midea all Easy Pro satın aldım. Eski klimam takiliydi. Aynı yere takılacağı için servis ücretsiz söktü. Dış üniteye plastik ayak taktı , ses yapmasın diye sabitlemiyoruz dedi ( dama yere dış unite bağlı).Kutu içinden bakır kablo çıkmıyor, kendisi ücretsiz montaja dahil taktı. Normalde dış ünite sabitleniyor , parça parası ödememek için takılmamış olabilir mi diye düşünüyorum. Kumanda duvar aparatı çıkmıyormus artık. Kısaca servise para ödemedim. Ama eski klima elektriği topraklama olmadığı için olmaz dedi, prizle tanıtım yaptı.Ertesi gün elektrikçi çağırıp toprak hat çektirdim , elektrik zaten müşteriye ait. Servise memnuniyet aramasi ya da anket yapılacak mı dedim , yokmuş öyle bir hizmet. Garanti için evrak vermedi, otomatik online ekleniyormus. 3 yıl garanti . 8 yıl garanti ise her yıl bakım yaptırmak şartıyla geçerli , bugün bakım yaptırmak istersen 750 TL.Musteri hizmetleri diye bir şey yok, Allah sorunsuz kullanmayı nasip etsin. Bu arada bölgedeki çoğu bayiyi arayıp fiyat istedim. Hepsinde montaj 4 m bakır kablo ücretsiz. Ama ürün fiyatı farklı , yani kim kime kaça satarsa serbest piyasa ...
25 m2 olan yer için mi 9000 btu aldınız?

Merhaba, Adana' da müstakil tek katlı ev izolasyon yok , ısıtma için de kullanılacak , 4 yani açık olduğu için ısıtmak zor oluyor. 18000 BTU ısıtma a++ ne önerirsiniz

Demirdöküm A5 , daylux , Airfel , Daikin Sensira 14 Luk ya da farklı bir ürün olabilir , tavsiyeniz ne olur

 
F Çevrimdışı

fatya

Yeni Üye
5 Ağu 2023
7
39
Instagram' dan soru sorunca Fgeurope WhatsApp kullanıcısına, WhatsApp kullanıcısına yazınca bayiye , bayiye soru sorduğunda ise Fgeurope distribütör net yanıt vermediğini söylüyor. Bir ürünü satın almak için sorduğum soruya cevap bulamazken , ürün fiyatı bayilerde , inceleyin web de satışı yapılan bayi sitelerinde farklı fiyat politikası ile karsilasilirken ( hepsinde , montaj dahil değil ama montaj dahil fgeurope bayilerine gidip fiyat sorunca da farklı fiyatlar) servisi düşünmek istemiyor , tüketici. İnşallah tüketiciyi utandırır Türkiye klima satış 1. Si, servis memnuniyet basarisi gösterebilirler. Alacak tüketiciler çok fiyat araştırmanızı öneririm.Aldiginiz malın hayrını görebilmek ümidiyle....

25 m2 olan yer için mi 9000 btu aldınız?
Küçük oda ya aldım , herhalde 12 m.
Salon 25 metre , güney, doğu cepheli. Pimapen var , izolasyon yok.İsitma 6 kişi ile 12000 BTU kış ayında yeterli olmuyor , belki 18000 BTU iyi olur. Ev bahçe içinde 4 yani açık, tek katlı
 
Geri
Üst Alt