Media markt TCL 65C745 Kutu hasarlı diye değişim ve iade yapmaması

S Çevrimdışı

shydevil

Yeni Üye
22 Ocak 2024
6
44
Merhaba Dostlar,

Sizlerin paylaşımlarını zevkle takip eden biriyim, öncelikle hepinize selamlar.

''Kutuda hasar var ifadesi çok zaman art niyetli olarak da kullanılabiliyor uğraşmak istemeyen servisler tarafından. Evde yaşlı veya saf birini gördüler mi yapıştırıp geçiyorlar ''Kutu hasarlı ürün hasarlı'' diye, ''hasar nerede?'' diyorsun, ''Burada'' dedikleri yer kutunun dikey baremleri ile üst kaplaması arasındaki dikey şerit ezilmesini gösteriyorlar. Yahu kardeşim o bir kutu hasarı değil, Bayi deposundaki 10000 adet ürünün 9999 unda var zaten onlar. Ama tüketici evinde bu hemen HASAR olarak yapıştırılıyor''

Adem Bey' in yukarıda önceden bahsettiği olay başıma geldi, tv'yi getirdiler, el sürmeden servis çağırdım, açtı ve komple panel kırık çıktı. Hemen değişim yapılır dedi ve gitti. Sonra kutu hasarlı diye rapor geldi, ama hasar dedikleri dikey beyaz plastik şeritlerin altında kalan açılmadan görülemeyecek olan taşıma şeridi izleri. 2 aya yakın zamandır Bilkom ve media markt'a durumu anlatmaya çalıştım, kabul etmediler. Hakem heyetine başvuru yaptım. Ne yapmayalım? görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
S Çevrimdışı

shydevil

Yeni Üye
22 Ocak 2024
6
44
15 gün içinde zaten mesafe satış nedeniyle iade almak zorundalar.!
Almadılar, koli hasarlı raporu var alamayız dediler. Yok tedarikçiyle görüşüyoruz, yok inceliyoru, diyerek oyaladılar. En son evden aldılar, iade yapamayız, geri gönderiyoruz dediler, göndermeyin almam dedim.

20231225_181421.jpg
20231225_181327.jpg


Fotoları yükledim bu servis açtıktan, tekrar konulduktan benim sürekleyerek başka yere çektiğimden sonraki fotolar teslim alırken bunlar şeritlerin altında ve çok azdı servis açınca gördüm en son evden almadan önce bana tek başıma kutudan çıkartıp foto video çektirerek haliyle kutunun daha çok derforme olmasına sebep oldular ama boydan boya kırık bunlardan olacak iş değil ya öne arkaya devrilmiş ya da üstüne çok ağırlık konmuş basınçtan kırılmış ama bana yıkmaya çalışıyorlar.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
Sorulması gereken iki adet soru var.
1. Kutu hasarlıysa servis neden bunu kutuyu açmadan raporlamadı?
2. Raporu neden daha sonra yolladılar?
 
S Çevrimdışı

shydevil

Yeni Üye
22 Ocak 2024
6
44
Sorulması gereken iki adet soru var.
1. Kutu hasarlıysa servis neden bunu kutuyu açmadan raporlamadı?
2. Raporu neden daha sonra yolladılar?
Çünkü görünürde bir şey yoktu, açınca gördü. hemen değişim ya da iade yapılır dedi.
Gelen personel sadece durumu bildiriyor foto çekiyormuş, raporu bilkom yazıyormuş. Fotolarla ürün incelemeden görmeden rapor yazdı, bizlik bir konu yok aldığınız yere söyleyin deyip salladı hatta tersledi, bi de media markt ile aralarında kendileri görüşüp benim mağduriyetimi çözceklerine bana aralarındaki haberleşmeyi yaptırdılar. O diyor şunu gönder bu diyor ona şöyle söyle ben böyle iş görmedim.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,791
kutuda cihaza zarar verecek hasar göremedim.
büyük ihtimal orta kısmından baskıya maruz kalmış.

Sizin iş THH kalmış gibi duruyor. Mediamark sorunumu çözün yada THH gideceğim diyerek dişinizi gösterin.
 
S Çevrimdışı

shydevil

Yeni Üye
22 Ocak 2024
6
44
kutuda cihaza zarar verecek hasar göremedim.
büyük ihtimal orta kısmından baskıya maruz kalmış.

Sizin iş THH kalmış gibi duruyor. Mediamark sorunumu çözün yada THH gideceğim diyerek dişinizi gösterin.
Ben de aynısı dedim bu kutunun neresi hasarlı diye hepsini birbine yıkmaya çalıştı, en son bana kaldı ihale, THH ne başvurdum dedim savunması istenmiş görünüyor, ama bu konuda kanunen bir açık var gibi kimse parasıyla bir suçu olmadığı halde bu kadar uğraştırılmamalı. Tüketiciyi koruyan daha sıkı bir yasa, yöntem olmalı.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
Çünkü görünürde bir şey yoktu, açınca gördü. hemen değişim ya da iade yapılır dedi.
Gelen personel sadece durumu bildiriyor foto çekiyormuş, raporu bilkom yazıyormuş. Fotolarla ürün incelemeden görmeden rapor yazdı, bizlik bir konu yok aldığınız yere söyleyin deyip salladı hatta tersledi, bi de media markt ile aralarında kendileri görüşüp benim mağduriyetimi çözceklerine bana aralarındaki haberleşmeyi yaptırdılar. O diyor şunu gönder bu diyor ona şöyle söyle ben böyle iş görmedim.
Sorumu yanlış anladınız sanırım. Amacım sizi irdelemek felan değil.
Size verilen rapor ''Kutu hasarlı ürün hasarlı'' şeklinde. Ben de diyorum ki "Madem kutu hasarlı, bunun raporunu tutmak için kutuyu açmaya gerek yok. Kutuyu açmadan da servis kutunun hasarlı olduğunu rapor edebilirdi." Bu sırada etmediğine göre demek ki kutunun hasarlı olduğunu (?) onlar dahi göremiyorlar ki bu durumda bunun sizin tarafınızdan belirlenmesi zaten pek mümkün değil. Madem kutuda hasar yok o zaman tuttukları rapor hatalı.

Size büyük sabır diliyorum. Ben de bozuk olan ürünü değiştirtebilmek için çabalayıp en sonunda THH vasıtasıyla iade edip kurtuldum adamlardan.
 
S Çevrimdışı

shydevil

Yeni Üye
22 Ocak 2024
6
44
Yok yok ben de size bir şey demedim sorularınıza cevap olarak yazdım onları:) ben de başta değişim dedim sonra baktım bunlardan bir şey alınmaz 10.000 lira zam gelmiş olmasına rağmen verdiğim parayı verin yeter dedim bıktım bezdim cidden.. paranla rezillik.
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,791
Ben de aynısı dedim bu kutunun neresi hasarlı diye hepsini birbine yıkmaya çalıştı, en son bana kaldı ihale, THH ne başvurdum dedim savunması istenmiş görünüyor, ama bu konuda kanunen bir açık var gibi kimse parasıyla bir suçu olmadığı halde bu kadar uğraştırılmamalı. Tüketiciyi koruyan daha sıkı bir yasa, yöntem olmalı.
Kargodan gelen kırılma ihtimali olan ürünleri paketini özenle kontrol ederim.
Şüphe duyarsam tutanak tutar öyle kabul ederim. Keske sizde öyle yapsaydınız diyeceğim fakat kutuda dikkat değer deformasyon yok.

öyle yada böyle o ürün değişim yapılacak fakat sizi yoracaklar.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
Servis raporunda "kutu hasarlı" yazmasa işiniz kolay olacaktı. Bu durumda kutu hasarlı olduğu için zaten siz kabul ederek sorumluluğu size yıkmış durumdalar. Bilkom'dan bir şey beklemeyin. Ne yazık ki sizin konu THH ile çözülecek gibi duruyor.
 
Geri
Üst Alt