Merhaba Dostlar,
Sizlerin paylaşımlarını zevkle takip eden biriyim, öncelikle hepinize selamlar.
''Kutuda hasar var ifadesi çok zaman art niyetli olarak da kullanılabiliyor uğraşmak istemeyen servisler tarafından. Evde yaşlı veya saf birini gördüler mi yapıştırıp geçiyorlar ''Kutu hasarlı ürün hasarlı'' diye, ''hasar nerede?'' diyorsun, ''Burada'' dedikleri yer kutunun dikey baremleri ile üst kaplaması arasındaki dikey şerit ezilmesini gösteriyorlar. Yahu kardeşim o bir kutu hasarı değil, Bayi deposundaki 10000 adet ürünün 9999 unda var zaten onlar. Ama tüketici evinde bu hemen HASAR olarak yapıştırılıyor''
Adem Bey' in yukarıda önceden bahsettiği olay başıma geldi, tv'yi getirdiler, el sürmeden servis çağırdım, açtı ve komple panel kırık çıktı. Hemen değişim yapılır dedi ve gitti. Sonra kutu hasarlı diye rapor geldi, ama hasar dedikleri dikey beyaz plastik şeritlerin altında kalan açılmadan görülemeyecek olan taşıma şeridi izleri. 2 aya yakın zamandır Bilkom ve media markt'a durumu anlatmaya çalıştım, kabul etmediler. Hakem heyetine başvuru yaptım. Ne yapmayalım? görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Sizlerin paylaşımlarını zevkle takip eden biriyim, öncelikle hepinize selamlar.
''Kutuda hasar var ifadesi çok zaman art niyetli olarak da kullanılabiliyor uğraşmak istemeyen servisler tarafından. Evde yaşlı veya saf birini gördüler mi yapıştırıp geçiyorlar ''Kutu hasarlı ürün hasarlı'' diye, ''hasar nerede?'' diyorsun, ''Burada'' dedikleri yer kutunun dikey baremleri ile üst kaplaması arasındaki dikey şerit ezilmesini gösteriyorlar. Yahu kardeşim o bir kutu hasarı değil, Bayi deposundaki 10000 adet ürünün 9999 unda var zaten onlar. Ama tüketici evinde bu hemen HASAR olarak yapıştırılıyor''
Adem Bey' in yukarıda önceden bahsettiği olay başıma geldi, tv'yi getirdiler, el sürmeden servis çağırdım, açtı ve komple panel kırık çıktı. Hemen değişim yapılır dedi ve gitti. Sonra kutu hasarlı diye rapor geldi, ama hasar dedikleri dikey beyaz plastik şeritlerin altında kalan açılmadan görülemeyecek olan taşıma şeridi izleri. 2 aya yakın zamandır Bilkom ve media markt'a durumu anlatmaya çalıştım, kabul etmediler. Hakem heyetine başvuru yaptım. Ne yapmayalım? görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Son düzenleme: