Merhabalar. Hala devam etmekte olan sorunumu tüketici hakem heyetine taşıdım. Heyete tam bilgileri ve görselleri ile ilettiğim şikayetimin dilekçesini burada paylaşmak istiyorum televizyonlardan nefret ettirdiler sonunda.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
19/05/2018 tarihinde ilgili firma aracılığıyla satın aldığım 43UJ651 model televizyonum aldıktan bir süre sonra renk değişimi(Bölgesel Morarma) ve kararma nedeni ile satın aldığım kutup mağazasının yardımı ile servis talebi oluşturularak kutusu ile birlikte servise verilmiş ve tarafıma İstanbul'a gönderilerek tamir edileceği söylenmiştir ayrıca eve gelen görevli tarafından televizyonumun kullanım süresinin çok yüksek olduğu ve teşhir ürün olabileceği söylenmiştir.Haftalar sonra orjinal kutusu kayıp olmuş şekilde tarafıma televizyonum teslim edilmiştir.
Yaklaşık iki ay sonra (26/08/2019) yine aynı arızayı veren televizyonum için LG web sitesi üzerinden servis talebi oluşturulmuş, bu ve sonraki tüm tamir isteklerim LG internet adresi üzerinden ürün kaydı tutularak gerçekleştirilmiştir.
Son tamirinden bir ay sonra tekrar arızalanan televizyonum için değişim talebi ile tarafımca İstanbul LG merkezi aranmış ve olumsuz yanıt alınmıştır. Bunun üzerine LG web adresi üzerinden 17/09/2019 tarihli değişim talebi oluşturularak kayıt açılmasına karşın servisi tamir amaçlı televizyonumu benden almıştır.
Teslim aldıktan kısa bir süre sonra tekrar arıza veren televizyonum dikey renkli çizgiler- olası panel arızası göstermiş ve bu nedenle LG web sitesi üzerinden tamir talebi tarafımca oluşturulmuştur. Buna karşın servis ürünü almaya gelmemiştir. Markaya olan güvenimi kaybederek büyük bir mağaza zincirinden farklı bir marka televizyon satın alarak günlük olarak kullanmaktayım. Araya giren pandemi sürecinin etkilerinin azalmasıyla LG web sitesi üzerinden "Sorgulama Durumu" sistemi aracılığı ile
09/08/2020 tarihinde bildirimde bulunmam üzere tarafıma servis gönderilmiştir. Gelen servisin ürünüm garanti süresi dışında olduğu için ücret çıkacağını belirtmesi üzerine, ürünü satın aldığım kutup firmasına ulaşarak, ücretini ödemiş olduğum Kutup plus hizmetinden faydalandım.
Kutup yetkilisi tarafından evimden teslim alınan televizyonum yetkili servis tarafından paneli değiştirilerek tarafıma teslim edilmiş ve teslimi gerçekleştiren kişi tarafından benim isteğim üzerine açıp kapatılarak kontrolü yapılmıştır. Yetkilinin ayrılmasını takiben tekrar açtığım televizyonum tekrar dikey
renkli çizgiler ve bozuk görüntüye sahiptir.
Söz konusu bu arıza üzerine servisi tekrar bilgilendirmiş bulunmaktayım. Servis ertesi gün tekrar geleceğini belirtmiş olmasına karşın ürünümün defalarca tamir edilmesi ve her tamirde haftalarca kullanımım dışında geçen süreler nedeni ile yasal işlem başlatmayı tercih ediyorum. Konuyla ilgili hukuken gereğinin yapılmasını arz ederim.