A
Çevrimdışı
afsin tekin
Yeni Üye
- 3 Tem 2022
- 5
- 44
Herkese Merhaba,
Yurtdışında yaşıyorum. 27 ağustos 2021 tarihinde İzmit'te yaşayan annem için internetten(HB) LG Dual Eco S3-W18KL3BA A++ 18000 BTU Duvar Tipi Inverter klima aldım, montajı yapıldı. Ertesi gün soğutmadığı için servis gelip gaz vs işlemleri yaptı. (herhangi bir servis kağıdı verilmemiş)
Daha sonra cihaz kış geldiği için kullanılmadı vs ancak havaların ısınmasıyla aynı sorun devam etti. (CH 38 arızası) Gelen servis elemanı "montajda hata" olduğunu ifade etmiş. Bunun üzerine 3 kez daha servis geldi ancak sorun çözülmedi. Servis geliyor, gaz basıyor ertesi gün yine aynı problem yaşanıyor. (son 3 servis işlemi için servis fişi aldındı)
LG servisine de konu ile ilgili bildirimde bulunuyorum. Tüm servis kayıtlarını kendi WhatsApp hatları üzerinden açıyorum. Sorunumu da detaylı bildirdim ancak sadece servise iletip çağrı açıyorlar hepsi bu. Servis gelmeyince "kendiniz arayabilirsiniz numarası şu" yazıyorlar. Başka hiçbir işe yaramıyor. Servisi bile "gel" diye ben arayacaksam bu hat neden var?
Görüşme sonunda da "memnuniyet anketi" çıkıyor. Şaka gibi. Herşeyleri kağıt üstünde. WhatsApp hattı var mı? var? Bot'la başlayıp normal insana geçiyor mu? geçiyor. Memnuniyet anketi bile var!? Daha ne olsun?? Hepsi o kadar.
4. kez olursa tüketici hakem heyetine başvurup misli ile değişim talep edeceğiz. Ancak kafama takılan sorular var:
1) karar çıktı diyelim, değişim onaylandı vs. Bunu işleme nasıl koyuyoruz? Hakem heyetinden aldığımız kararı LG'ye mi servise mi bildiriyoruz? Klimayı satın aldığım Hepsiburadaya mı? Servis değiştirmezse ne olur? Bu durumda ne yapıyoruz? Hatta LG muhtemelen "ölü taklidi" yapacak cevap bile vermeyecektir. Buna eminim. Kimse birşey yapmazsa elimde kararın yazdığı kağıt parçasıyla başbaşa kalırsam ne olur?
2) Cihaz 18000 BTU'luk. Gelip ikinci el cihaz takarsa ne olur? Annem oldukça yaşlı, anlamaz. Veya tutup 9000 BTU cihaz taktı diyelim ne yapacağız?
3) Cihazı değiştirmez sadece göstermelik kablosunu, borusunu vs değiştirirse ne yapacağız? Değişimin tespitini kim yapıyor? Onayını kim veriyor?
Forum için ve değerli yanıtlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
Saygılarımla
Yurtdışında yaşıyorum. 27 ağustos 2021 tarihinde İzmit'te yaşayan annem için internetten(HB) LG Dual Eco S3-W18KL3BA A++ 18000 BTU Duvar Tipi Inverter klima aldım, montajı yapıldı. Ertesi gün soğutmadığı için servis gelip gaz vs işlemleri yaptı. (herhangi bir servis kağıdı verilmemiş)
Daha sonra cihaz kış geldiği için kullanılmadı vs ancak havaların ısınmasıyla aynı sorun devam etti. (CH 38 arızası) Gelen servis elemanı "montajda hata" olduğunu ifade etmiş. Bunun üzerine 3 kez daha servis geldi ancak sorun çözülmedi. Servis geliyor, gaz basıyor ertesi gün yine aynı problem yaşanıyor. (son 3 servis işlemi için servis fişi aldındı)
LG servisine de konu ile ilgili bildirimde bulunuyorum. Tüm servis kayıtlarını kendi WhatsApp hatları üzerinden açıyorum. Sorunumu da detaylı bildirdim ancak sadece servise iletip çağrı açıyorlar hepsi bu. Servis gelmeyince "kendiniz arayabilirsiniz numarası şu" yazıyorlar. Başka hiçbir işe yaramıyor. Servisi bile "gel" diye ben arayacaksam bu hat neden var?
Görüşme sonunda da "memnuniyet anketi" çıkıyor. Şaka gibi. Herşeyleri kağıt üstünde. WhatsApp hattı var mı? var? Bot'la başlayıp normal insana geçiyor mu? geçiyor. Memnuniyet anketi bile var!? Daha ne olsun?? Hepsi o kadar.
4. kez olursa tüketici hakem heyetine başvurup misli ile değişim talep edeceğiz. Ancak kafama takılan sorular var:
1) karar çıktı diyelim, değişim onaylandı vs. Bunu işleme nasıl koyuyoruz? Hakem heyetinden aldığımız kararı LG'ye mi servise mi bildiriyoruz? Klimayı satın aldığım Hepsiburadaya mı? Servis değiştirmezse ne olur? Bu durumda ne yapıyoruz? Hatta LG muhtemelen "ölü taklidi" yapacak cevap bile vermeyecektir. Buna eminim. Kimse birşey yapmazsa elimde kararın yazdığı kağıt parçasıyla başbaşa kalırsam ne olur?
2) Cihaz 18000 BTU'luk. Gelip ikinci el cihaz takarsa ne olur? Annem oldukça yaşlı, anlamaz. Veya tutup 9000 BTU cihaz taktı diyelim ne yapacağız?
3) Cihazı değiştirmez sadece göstermelik kablosunu, borusunu vs değiştirirse ne yapacağız? Değişimin tespitini kim yapıyor? Onayını kim veriyor?
Forum için ve değerli yanıtlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
Saygılarımla