Merhaba arkadaşlar. Forumda yeniyim. Hatta ilk defa bir foruma üye oldum. Umarım acemiliğim ile formu yanlış kullanmıyorumdur. Bu nedenle affınıza sığınarak çözüm aradığım sorunu sizlerle paylaşmak istiyorum. LG'den aldığım SM8600PLA model TV'nin yanında verilen sihirli kumandada bulunan sesli komut özelliği, TV evimde yıllardır sorunsuz olarak kullandığım internet ağına kablolu veya kablosuz olarak bağlı olduğunda çalışmıyor. LG teknik servisini aradığımda ise TV'yi cep telefonunun internetine bağlayarak sesli komut özelliğini deneyin dediler denedim ve hakikaten o şekilde çalıştı. Teknik servise bunun sabit internet ağı ile de çalışması gerektiğini söyleyince ise sorunun ürünlerinden kaynaklanmadığı için kendilerinin yapacağı herhangi bir şeyin olmadığını söylüyorlar. İnternet hizmet sağlayıcım ile irtibata geçip sorunu onlara anlattığımda ise, onlar da tüm internet ayarlarının düzgün olduğunu, internet kullanımını etkileyen hiçbir sorunun bulunmadığını söylüyorlar. Gerçekten de yıllardır kullandığım internette ne kopma ne de başka teknik bir sorun yaşamadım yani bence de internet sorunsuz bir şekilde çalışıyor. TV'yi de zaten yalnızca internet hizmeti ile izliyorum, uydu vs. kullanmıyorum. Dolayısıyla internet bağlantısında herhangi bir sorun olsa TV'nin hiç bir şeyini kullanamazdım diye düşünüyorum. Fakat mevcut sorunun da neden kaynaklandığını çözemiyorum. Ne LG yetkili servisleri ve ne de internet hizmet sağlayıcım (Türk Telekom) soruna çözüm ürettiler. Sorunun çözümü ile ilgili bir bilgisi, fikri olan varsa yardımcı olursa çok müteşekkir olurum. Şimdiden herkese teşekkür ederim.