LG İlk Kurulum Servis Görüşlerim

CnB1981

Aktif Üye
4 Nis 2019
37
18
38
Merhaba,dün yeni aldığım LG 55UM7450 modelinin kurulumu için servis 18:30 da ziyaretime geldi,servis aceleci tavırlarla tv yi yerine konumlandırdıktan sonra hemen kumanda tanıtımına geçmeye çalışacaktı ki panel testi yapmayacakmıyız diye sordum,bu tv lerde panel testi olmuyor cevabı ile karşılaştım ,peşine servis kumandanız yanınızda değil mi diye sorduğumda bu tv lerde servis kumandası olmuyor cevabı ile karşılaştım,böyle bir şeyi ilk defa duyduğumu ileterek biraz tepki gösterdim,test etmeden cihazı teslim almayacağımı belirttim ve yoğun ısrarım üzerine servis kumandasını ( sizi kırmayalım normalde yapmıyoruz diyerek )çıkararak gerekli testleri (ölü pixel var yok,bulutlanma-ışık sızması var mı vs gibi ) yapmasını sağladım,servisteki arkadaşında yüzü düştü,bu davranış aslında benim daha da şüpheye düşmeme sebebiyet verdi,sanki kusurlu bir mal satmaya çalışılıyormuş gibi,aslında panel de bir sorunlada karşılaşılmadı gayet temiz,forumda LG nin servis kalitesinin durumunu daha önce okuduğumdan bu yazılanlara hak verdim, ilk defa LG marka bir TV kullancak birisi olarak,bunlarıda LG den kurulum yaptıracak ama panel testi yapamayız yok ona bakayız bu nu edemeyiz diyen servise denk gelirseniz ısrar edin diye yazma gereğinde bulundum,5bin liraları belki daha fazlasını ödeyip aldığınız cihazları test ettirmeden bırakmayınız,daha ilk kurulumda yaklaşım buysa bir arızada neler yaşayabileceğimin birazda habercisi oldu sanki,arıza durumu artık kısmet ilerde ya da yakın zamanda başıma gelirse onuda tecrübe etmiş olacağım,ancak ilk kurulum marka ile ilk tanışma olarak iyi bir deneyim olduğunu söyleyemeyeceğim,hoşçakalın.
 

Adem Helvacı 

Ado
Administrator
17 Şub 2017
14,931
113
47
Rahmetli Mehmet Kalkan (Vestel Müşteri Hizmetleri, Saha Operasyonları Müdürü) 2006 yılında bir toplantıda bizlere, ''Sizler o kapıdan içeri girerken insanların evlerine değil, Gönüllerine giriyorsunuz, Bunun farkında olarak hareket etmelisiniz'' derdi.

Ben o LG servisine şunu hatırlatmak isterim.

''Yarın gidip Demirdökümden bir kombi alacaksın, Demirdöküm servisi senin evine geldiğinde aynı şekilde davransa, Alelacele kurup gitmeye kalksa ne hissedersin?''

Ben bu gün X birisine Y hizmeti vereceksem mutlaka yarını da düşünürüm.

Almak istediğim hizmeti, almak istediğim kalitede sunar ve alamazsan HAKLI olarak tepki gösteririm.


LG söz konusu ise sayfalar dolusu yazsak az olsa da, MUHATAP bulamadığımız için anlamsız kalıyor maalesef.

Geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, Yıllarca servis yüzü görmeden kullanmanızı temenni ediyorum.
 

CnB1981

Aktif Üye
4 Nis 2019
37
18
38
Adem Helvacı @Adem Helvacı teşekkürler Adem hocam,insanlarda dikkat etsin yinede kurulum sürecinde bu durumla karşılaşırlarsa ısrarcı olsunlar,kimbilir kaç kişiye yok deyip geçiyorlar Allah bilir,forum zaten bilgi paylaşımı için çok iyi bir platform, bende bir çok şeyin farkına forumdan okuduklarımla tecrübe ettim,saygılar👋
 

Adem Helvacı 

Ado
Administrator
17 Şub 2017
14,931
113
47
Adem Helvacı @Adem Helvacı teşekkürler Adem hocam,insanlarda dikkat etsin yinede kurulum sürecinde bu durumla karşılaşırlarsa ısrarcı olsunlar,kimbilir kaç kişiye yok deyip geçiyorlar Allah bilir,forum zaten bilgi paylaşımı için çok iyi bir platform, bende bir çok şeyin farkına forumdan okuduklarımla tecrübe ettim,saygılar👋
Saygı bizden.
 

Fet1735

Bronz Üye
25 Ağu 2018
595
63
LG tv aldım.
Servis televizyonla birlikte kablosuz (Logitech) klavyeyi kurup anlattı (klavye ile alâkası olmamasına rağmen).
Teşekkür edip ufak bir bahşiş verdik.
Bunlar insanlarla ilgili olay sanırım.
 

tkartal 

Silver Üye
5 Şub 2018
1,087
113
40
Yetkili servisler hangi marka olursa olsun hatta bir adet gül ile bence ziyaretine kuruluma gitmeli ve her anlamda mutlaka PROFESYONEL olmalı... Baştan sağma uyduruk iş yapmamalılar ki marka güven versin.. Korenin japonyanın hollandanın bunları takip edip talimat vermesi lazım hatta...
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
23 Kas 2017
7,907
113
Yetkili servisler hangi marka olursa olsun hatta bir adet gül ile bence ziyaretine kuruluma gitmeli ve her anlamda mutlaka PROFESYONEL olmalı... Baştan sağma uyduruk iş yapmamalılar ki marka güven versin.. Korenin japonyanın hollandanın bunları takip edip talimat vermesi lazım hatta...
Gül mü? :saskin
 

tkartal 

Silver Üye
5 Şub 2018
1,087
113
40
Önceden duymuştum hangi marka bilmiyorum. Lcd TV'ler ilk çıktığında pahalıydı ya hani bu TV'lerin kurulumuna yada teslimatında gül ile gittiklerini duymuştum. Neyse gül bahane önemli olan profesyonel gereken ne ise güler yüz ile işini yapmak...
Mesajınız Birleştirildi:

"İnsanların evine değil gönüllerine giriyorsunuz" gibi...
 

CnB1981

Aktif Üye
4 Nis 2019
37
18
38
Önceden duymuştum hangi marka bilmiyorum. Lcd TV'ler ilk çıktığında pahalıydı ya hani bu TV'lerin kurulumuna yada teslimatında gül ile gittiklerini duymuştum. Neyse gül bahane önemli olan profesyonel gereken ne ise güler yüz ile işini yapmak...
Mesajınız Birleştirildi:

"İnsanların evine değil gönüllerine giriyorsunuz" gibi...
Yani güle gerek yokta bari en azından yalan sölemesin,bu cihazlarda servis kumandası bulunmuyor,panelde test etme imkanı bulunmuyor deyip sonradan ısrar edince servis kumandasını çıkarıp yok dediği şeyleri yapması hiç hoş durmuyor,hani servis kumandası yoktu diye daha da uzatırdım konuyu ama gerek görmedim,yaptığı işlemde altı üstü 2 dk yı geçmedi bu kadar erinmeye ne gerek var,güler yüzle geldiler yoksa taaki benim ısrarıma kadar,sonra imzalar atılıp bi triple çıktı arkadaş,içinden küfür ediyordu eminim,ben buna anlam veremiyorum
 

Koro96 

Bronz Üye
24 Şub 2019
1,219
113
Servislerin çoğu Allaha Emanet Zaten ama bu forumda insanları bilgi Veren Ustalarımıza Teşekkür Ediyoruz Başta Adem Helvacı @Adem Helvacı Ustaya Adam sürekli videolarla yazılarla 7 den 70 herkeze destek oluyor bilgi dağıtımını eksik etmiyor.
 
Üst Alt