LG GR-M31FWCHL marka buzdolabı

S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
arkadaşlar sahibinden.com sözde teşhir ürünü diye bir buzdolabı buldum sordum soruşturdum ürün sözde teşir ürünü kullanılmamış ürünü satın almaya karar verdim ve aldım ürün eve geldi kargo ile ürünü 6 saat beklettim gazını toparlasın diye ya allah bismillah deyip çalıştırdım ertesi güne kadar dolaba yerleştirdiğim bütün gıdalar bozuldu dondurucu kısmı hiç soğutmuyor 1 litre soğuk su yerleştirdim onu bile dondurmadı hafif soğuttu soğutucu kısmı ise üst taraflara soğuk hava vermiyor sadece zemin kısmı soğutuyor fanına baktım çalışıyor birkaçtane servisçi geldi hiç birşey anlamadılar çekip gittiler bulunduğum ilçede lg servisi yok başka ilden çağırdım 1 haftaya randevu verdiler ayrıyeten her geliş gidiş için sadece yol masrafı 200 tl talep ettiler bende vazgeçtim ne yapacağımı şaşırdım arızadan anlayan varsa yardımcı olabilecek kimse varsa memnun kalırım..
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
bana hayatı zından etti bu dolap birdaha yerli maldan şaşmam en azından kafa rahat oluyor bu yabancı markaların bütün bayilerine sopa ile def etmek lazım ülkeden allah belanızı vermesin dolap getiriyorsunuz yedek parçanız yok bayi açıyorsunuz elektrikçiyi yetkili servis yetkisi veriyorsunuz 1 aydır dolapsız kaldım ne yapacağımı şaşırdım en son yeni dolap alacağım eskisini hurdacıya vereceğim
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
teşhir ürününün garantisi oluyor servis ücretsiz yapmak zorunda.birde yerli markalar konusuna katılmıyorum resmen teneke satıyorlar çok dandikler.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Kardeşim geçmiş olsun.

Öncelikle , özellikle yaz aylarında ilk 12 saat, hatta bulunduğunuz bölümün iklim durumuna göre ilk 24 saat buzdolabına gıda yüklemesi yapmamanız gerekir.

Yani önce buzdolabını boş çalıştırıp, soğutma gözlemleyip, buzdolabının termostata girip çıktığını görmeye başlayıp ondan sonra gıda yüklemesi yapılmalıdır.

Sizin durumda ise yapmanız gereken şu.

1- Buzdolabının fişini çekip 10 dakika bekleyin
2- Buzdolabının kompresör yuvasında koruma kapağı var ise onu sökün
3- Buzdolabının fişini takıp ilk 3 dakikayı bekleyin ve sonrasında kompresör çalışmaya başladığında (ki bunu da gözlemlemeniz lazım kompresör kalkış yapıyor olması lazım) kompresörden çıkan ve gövdeye doğru giden borunun ısınmaya başladığını ve hatta çok kısa bir süre sonra neredeyse tutamayacak kadar sıcak olduğunu görmeniz lazım.

Eğer buradan bahsettiğim ölçüde bir sıcaklık alıyorsanız kompresörde akışkan var, kompresör de sıkıştırma görevini yapıyor demektir.

Duyabilirmisiniz bilmiyorum lakin bu aşamadan sonra buzdolabının üst kısmından (içeriden) bir püskürtme sesi, de belki duyabilirsiniz, eğer bunu da yapıyorsa sıkıştırma sonrası basınç ve pulvarize işlemi de yapılıyor demektir. Zaten tüm bunlar yapılıyorsa aslında o dolabın soğutma yapması lazım.

Daha detaylı ve mümkünse teknik olarak daha fazla işimize yarayacak bilgi alabilirsek, daha çok yardımcı olabiliriz.

Buna paralel dolabın bir kaç kare dışarıdan ve içeriden resimlerini de paylaşırmısınız lütfen.

Tüm bunların yanısıra ataseven üyemizin de belirttiği üzere teşhir dahi olsa o buzdolabına ücretsiz hizmet vermek zorundalar kim sizden 200TL istiyor ise LG müşteri hizmetlerine (Vardır herhalde) durumu bildirmeniz ve ücretsiz servis hizmeti almak istediğiniz yönde baskı kurmanız gerekir.

Herdaim söylerim, aldığınız ürünlerde, karşınızda muhatap bulabileceğiniz markalara yönlenmek gerekir.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
yerli malı olduğunu bilmeden bosch marka buzdolabı aldım(türkiyede üretiliyormuş sonradan öğrendim)garantisi bittikten 1-2 ay sonra kompresörü bozuldu.para verip değiştirtirtim.daha sonra dolap randuman vermedi ve sürekli başka bir arıza çıkardı.her seferinde servis dünya paraya yaptı.sonunda tamamen bozuldu.yeni dolap almak zorunda kaldım.oysa zamanında orijinal almanyada üretilmiş çamaşır makinası almıştım 15 yıl kullandım.işin içine türk girince boschu bile bozduk.
 
Apollon07 Çevrimdışı

Apollon07 

Aktif Üye
24 Eki 2017
203
Lg Buzdolabı Var 5 Yıldır Evimde Bugüne Kadar Gerek Dolabın Soğutması Yönünde Gerekse Servis Konusunda Hiçbir Sıkıntı Yaşamadım 3 Yıl Garanti Boyunca da 1 Kuruş Para Vermedim Dolap ta Tek Sorun Garanti Süresince Sebil Oldu Onuda Yenisi İle Değiştirdiler, Bulunduğunuz Konum İtibari ile Sorun Yaşıyor Olabilirsiniz Hatta Babamgil'de 2 Sene Önce Lg Aldılar Onlarda Memnunlar Biraz da Bu İşler Şans İşi Geçmiş Olsun
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Kardeşim geçmiş olsun.

Öncelikle , özellikle yaz aylarında ilk 12 saat, hatta bulunduğunuz bölümün iklim durumuna göre ilk 24 saat buzdolabına gıda yüklemesi yapmamanız gerekir.

Yani önce buzdolabını boş çalıştırıp, soğutma gözlemleyip, buzdolabının termostata girip çıktığını görmeye başlayıp ondan sonra gıda yüklemesi yapılmalıdır.

Sizin durumda ise yapmanız gereken şu.

1- Buzdolabının fişini çekip 10 dakika bekleyin
2- Buzdolabının kompresör yuvasında koruma kapağı var ise onu sökün
3- Buzdolabının fişini takıp ilk 3 dakikayı bekleyin ve sonrasında kompresör çalışmaya başladığında (ki bunu da gözlemlemeniz lazım kompresör kalkış yapıyor olması lazım) kompresörden çıkan ve gövdeye doğru giden borunun ısınmaya başladığını ve hatta çok kısa bir süre sonra neredeyse tutamayacak kadar sıcak olduğunu görmeniz lazım.

Eğer buradan bahsettiğim ölçüde bir sıcaklık alıyorsanız kompresörde akışkan var, kompresör de sıkıştırma görevini yapıyor demektir.

Duyabilirmisiniz bilmiyorum lakin bu aşamadan sonra buzdolabının üst kısmından (içeriden) bir püskürtme sesi, de belki duyabilirsiniz, eğer bunu da yapıyorsa sıkıştırma sonrası basınç ve pulvarize işlemi de yapılıyor demektir. Zaten tüm bunlar yapılıyorsa aslında o dolabın soğutma yapması lazım.

Daha detaylı ve mümkünse teknik olarak daha fazla işimize yarayacak bilgi alabilirsek, daha çok yardımcı olabiliriz.

Buna paralel dolabın bir kaç kare dışarıdan ve içeriden resimlerini de paylaşırmısınız lütfen.

Tüm bunların yanısıra ataseven üyemizin de belirttiği üzere teşhir dahi olsa o buzdolabına ücretsiz hizmet vermek zorundalar kim sizden 200TL istiyor ise LG müşteri hizmetlerine (Vardır herhalde) durumu bildirmeniz ve ücretsiz servis hizmeti almak istediğiniz yönde baskı kurmanız gerekir.

Herdaim söylerim, aldığınız ürünlerde, karşınızda muhatap bulabileceğiniz markalara yönlenmek gerekir.
abi dolabı 19.07.2019 tarihinde istanbuldan bir beyaz eşyacıdan satın aldım ismini vermek istemiyorum adamın ekmeğine mani olmayayım lakin dolabı satın alırken dolabın çalıştığını söylendi bana bende satın aldım ama dolabı hiç görmemiştim onlar ambar kargoya verdiler bende banka ile paralarını gönderdim ürün geldi 12 saat beklettim çalıştırmadım 12 saat sonra içine gıda yerleştirmedim soğutucu çalışıyor lakin fanı çalışmıyor fanı söktüm test ettim fan çalışıyor ama dolaba takınca çalışmıyor soutma bir nebze yapıyor ama fan çalışmadığı için sirkülasyon yapmıyor dondurucu kısmı oda fanı çalışmıyor bir ara 1 litre su koydum dondurmaya yakın geldi 1 saat sonra buzu çözüldü o suda sıcak oldu kaç kişi geliyor motor yanmış diyorlar sıktırın gidin diyorum kovuyorum adamları motor yansaydı motor çıkışındaki gaz sıcak olmazdı motorda çalışıyor kompresörde çalışıyor buzdolabının modeli lg FR M31FWCHL
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Kardeşim geçmiş olsun.

Öncelikle , özellikle yaz aylarında ilk 12 saat, hatta bulunduğunuz bölümün iklim durumuna göre ilk 24 saat buzdolabına gıda yüklemesi yapmamanız gerekir.

Yani önce buzdolabını boş çalıştırıp, soğutma gözlemleyip, buzdolabının termostata girip çıktığını görmeye başlayıp ondan sonra gıda yüklemesi yapılmalıdır.

Sizin durumda ise yapmanız gereken şu.

1- Buzdolabının fişini çekip 10 dakika bekleyin
2- Buzdolabının kompresör yuvasında koruma kapağı var ise onu sökün
3- Buzdolabının fişini takıp ilk 3 dakikayı bekleyin ve sonrasında kompresör çalışmaya başladığında (ki bunu da gözlemlemeniz lazım kompresör kalkış yapıyor olması lazım) kompresörden çıkan ve gövdeye doğru giden borunun ısınmaya başladığını ve hatta çok kısa bir süre sonra neredeyse tutamayacak kadar sıcak olduğunu görmeniz lazım.

Eğer buradan bahsettiğim ölçüde bir sıcaklık alıyorsanız kompresörde akışkan var, kompresör de sıkıştırma görevini yapıyor demektir.

Duyabilirmisiniz bilmiyorum lakin bu aşamadan sonra buzdolabının üst kısmından (içeriden) bir püskürtme sesi, de belki duyabilirsiniz, eğer bunu da yapıyorsa sıkıştırma sonrası basınç ve pulvarize işlemi de yapılıyor demektir. Zaten tüm bunlar yapılıyorsa aslında o dolabın soğutma yapması lazım.

Daha detaylı ve mümkünse teknik olarak daha fazla işimize yarayacak bilgi alabilirsek, daha çok yardımcı olabiliriz.

Buna paralel dolabın bir kaç kare dışarıdan ve içeriden resimlerini de paylaşırmısınız lütfen.

Tüm bunların yanısıra ataseven üyemizin de belirttiği üzere teşhir dahi olsa o buzdolabına ücretsiz hizmet vermek zorundalar kim sizden 200TL istiyor ise LG müşteri hizmetlerine (Vardır herhalde) durumu bildirmeniz ve ücretsiz servis hizmeti almak istediğiniz yönde baskı kurmanız gerekir.

Herdaim söylerim, aldığınız ürünlerde, karşınızda muhatap bulabileceğiniz markalara yönlenmek gerekir.



9a074b98-3ecf-4de2-b721-580b8aa1328a.jpg
500dfe38-16dd-436c-ad80-c6764145addd.jpg
7412733d-7e13-4274-b2ad-8f0a63d830aa.jpg
cd7f6bda-c449-440c-bf60-25073392bc87.jpg
ebe72a47-7111-4983-8e23-67593903e5a6.jpg
fcf9a1cf-4e83-4776-ad1d-7c8fd0d10d1b.jpg
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
abicim resimler bunlar bu soğutucu kısmındaki fan çalışmıyor telefonumun kamerasını video moduna alıyorum dolabın içine yerleştiriyorum 1 saat bekleyip videoyu kontrol ettiğimde fanın çalışmadığını görüyorum büyük ihtimal dondurucu kısmıda yanı sorun vardır ne yapmam gerekiyor fanı söktün dışarda denedim çalışıyor lakin dolapta çalışmıyor bunun sensörü felan varmı yahut ısı algılayıcı deforst arısasımı olabilir termal ısıtıcımı termik sigortamı ne olabilir..
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
teşhir ürününün garantisi oluyor servis ücretsiz yapmak zorunda.birde yerli markalar konusuna katılmıyorum resmen teneke satıyorlar çok dandikler.
abicim biliyorum farkındayım ama yerli malın parçasını mahalle bakkalına git tedarik edebilirsin ama bu kore malları yedek parçaları sıkıntılı yedek parça konusunda beko arçelik altustan şaşmamak gerekir senin garantin bir bitsin sen ondan sonra bu lg mg denen sıkıntılarını gör bak..
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
ya arkadaşlar bazılarınız servise para vermemek için konuyu açmış olduğumu düşünmesin servisçi gelip insan gibi esnaf gibi arızasını teşhis etse 1000 tl talep etse gene veririm 2 tane servisçi çağırdım birisi motor yanmış dedi diğeri kart yanmış dedi ikisinide kovdum hiç inandırıcı gelmedi motoru yanmış bir buzdolabı neden çıkış vanasından sıcak gaz pomlalar sıcak gaz çıkışı var motordan nasıl motor yanmış olabilir.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
ya arkadaşlar bazılarınız servise para vermemek için konuyu açmış olduğumu düşünmesin servisçi gelip insan gibi esnaf gibi arızasını teşhis etse 1000 tl talep etse gene veririm 2 tane servisçi çağırdım birisi motor yanmış dedi diğeri kart yanmış dedi ikisinide kovdum hiç inandırıcı gelmedi motoru yanmış bir buzdolabı neden çıkış vanasından sıcak gaz pomlalar sıcak gaz çıkışı var motordan nasıl motor yanmış olabilir.

Kompresörün olduğu yerden kaynak noktalarından güzel görünen bir kaç resim paylaşabilrimisin rica etsem.

Eşanjördeki karlanmanın dağılım şekli bana gaz ekiği gibi geldi ancak tabi 1-2 resim ile ahkam kesmeyeyim şimdi buradan.

Sana tavsiyem, internette satılan şu derecelerden 2 tane al



O eşanjörün metal aralığına prob kısını tak dereceyi dışarı koy ve dolabı çalıştır, nce rakamsal bazı verileri grelim bakalım nedir durum ona göre anlarız.

Kaynak noktaları orijinal mi değil mi, yani kompresör vs değişmişmi, gaz tipi nedir gibi bir çok sorunun cevabını alabilriiz paylaşacağın resimlerden.

Sonra da tanıdık manıdık bir yerlerden birilerini bulup senin bulunduğun bölgede konuyu çözdürebilecek birileri bulabiliriyiz (sizin yapacağın iş değilse ğer) ona bakalım :ok
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Kompresörün olduğu yerden kaynak noktalarından güzel görünen bir kaç resim paylaşabilrimisin rica etsem.

Eşanjördeki karlanmanın dağılım şekli bana gaz ekiği gibi geldi ancak tabi 1-2 resim ile ahkam kesmeyeyim şimdi buradan.

Sana tavsiyem, internette satılan şu derecelerden 2 tane al



O eşanjörün metal aralığına prob kısını tak dereceyi dışarı koy ve dolabı çalıştır, nce rakamsal bazı verileri grelim bakalım nedir durum ona göre anlarız.

Kaynak noktaları orijinal mi değil mi, yani kompresör vs değişmişmi, gaz tipi nedir gibi bir çok sorunun cevabını alabilriiz paylaşacağın resimlerden.
Kompresörün olduğu yerden kaynak noktalarından güzel görünen bir kaç resim paylaşabilrimisin rica etsem.

Eşanjördeki karlanmanın dağılım şekli bana gaz ekiği gibi geldi ancak tabi 1-2 resim ile ahkam kesmeyeyim şimdi buradan.

Sana tavsiyem, internette satılan şu derecelerden 2 tane al



O eşanjörün metal aralığına prob kısını tak dereceyi dışarı koy ve dolabı çalıştır, nce rakamsal bazı verileri grelim bakalım nedir durum ona göre anlarız.

Kaynak noktaları orijinal mi değil mi, yani kompresör vs değişmişmi, gaz tipi nedir gibi bir çok sorunun cevabını alabilriiz paylaşacağın resimlerden.

Sonra da tanıdık manıdık bir yerlerden birilerini bulup senin bulunduğun bölgede konuyu çözdürebilecek birileri bulabiliriyiz (sizin yapacağın iş değilse ğer) ona bakalım :ok
galiba sorunu buldum sorun dolabın soğutucu kısmındaki ve dondurucu kısmındaki her iki fanda çalışmıyor fanları dolabtan söktüm 12 volt ile test ettim çalışıyorlar fanlar lakin dolaba taktığım anda çalışmıyorlar bazen çalışır gibi oluyor ama gene çalışmıyorlar fanlar bir iki kişiye sordum dolabın kartı yanmış dediler bilmiyorum kartı değiştirsem başka yerden ise arıza 500 tl kart ücreti vermek zoruma gidecek açıkçası..
 
Geri
Üst Alt