S
Çevrimdışı
~Sosyolog~
Aktif Üye
- 20 Şub 2018
- 86

abicim bizim burda kartt tamirini bırak adam evap'ın ne olduğunu bilmiyorlarBenim anladigim buzdolabinin tek sorunu fanin devreye girmemesi
Evaptaki isiyi fan yardimiyla iceriye basilamiyor
Mumkunse o fani direk baglayip belli bir sure çalıştırın sogutma islemi olacak mi
Eger sogursa
Kart tamiri yapan yerler var
Cevrenizde arastirin mumkunse yaptirin
Olmadi direk baglarak kullanirsiniz fani.
bugün zaten öyle yaptım 1 saate soğuttu ama arıza kart galibaHocam youtube vss isleri bos size bir yarari dokunmaz
Cevremizde bizde arastiralim
Klima olsa kolay burda tamir yapan bir usta var
Oncelikle su fani dogrudan calistirin sogutma yaparsa is kartin tamirine kalir.
abicim bugün bu sistemi ben yaptım işim gereği frigocu olduğum için farklı alternatiflere yönlenebiliyorum ama iş yedek parça tedariğine gelince orda sıkıntı başlıyor servis kart yanmış dedi lakin LG servisçileri değildi özel servisçilerdi gelenler LG servisi çağırdım 200 km uzaklar bana cumartesi gelecekler eğer abartılı bir fiyat isterlerse dondurucu kısmınıda aynen bu şekilde yapacağım ama kabloları bu sefer defrost tahliye hortumundan buzdolabın arka tarafından gözükmeyecek bir şekilde yapacağım bu sistem gidebildiği yere kadar gider gidemediği yerde çöpe atacağım birdahada LG alsam şerefsiz olayım ne telefonu ne tv ne buzdolabını nede diğer ürünlerini ey LG gör bak halimizi nelerle uğraşıyoruz..Bizde Arastiralim hocam Kart Tamiri Isini
Birde LG Servisi Nekadar Istedi Karta.
bugün zaten öyle yaptım 1 saate soğuttu ama arıza kart galiba
Kesinlikle yok azizim, olması nı da istemezler zatenAdo Hocam, bizde 26 senelik arçelik buzdolabı vardı, bir gün arıza vermedi maşallah tek bir sıkıntısı vardı oda küçük olması idi, 10 ay önce yine arçelik buzdolabı aldık,şimdilik memnunuz.Size sorum olacak şimdi bu kadar uzun ömürlü ürün var mı?(Yine çalışıyor ilk günkü gibimiş, ben yokken dolab varmış
)
abi valla yapmış olduğum sistem oldu dolap normale döndü ama bu sefer dolabın beyni arıza tespit ediyor fanları dışardan elektrik vererek beslediğim için dolabın fanları ile beyin arasındaki bağlatısı yok beyinde fan arızası veriyor ekrana arıza kodunu silmek için dolabın fişini elektrikten çekiyorum bir süre sonra tekrar takıyorum yarın servis gelecek oldu oldu olmadı satın aldığım yeride teşhir edeceğim lgyide teşhir edeceğim insan allahtan korkar 3000 tl para verdim bu dolaba ben satıcıyı tanımıyorudum görmedim parasını havale ile yolladım adam dolabı ambar kargosu ile gönderdi bana ayıplı mal göndermiş bana baştan beri arızalı olduğunu biliyordu çünkü dolap geldiğinde aynı kurcaladığım yerleri serviste kurcalamış belli oluyor arızayı giderememişler allah burunlarından getirsin her iki cihanda ellerim yakalarında olacak müslümanlar hayatlarını kaybetmeden önce bütün müslümanlar kardeştir deyip haklarını birbirlerine helal ediyorlar ama ben bu satıcı hariç herkese helal deceğim ama bana bunu yaşatan satıcıyı hiçbirzaman affetmeyeceğim hakkımı helal etmeyeceğim bu devirde 3000 tlyi köpek gibi milletin kapısında bekçilik yaparak kazanıyoruz ama böyle insanlar masa başında insanları dolandırarak kazanıyor ben normalde büyük alışveriş sitelerinden vede garantili ürün satın alıyorum ama karşı taraf satıcı ile telefonla konuşurken beni öyle bir hipnoz ettiki bende inandım adam ben daha parayı göndermeden bana dolabı gönderdi kargoya verdi bende aynı gün dolap parasını adama havale ile gönderdim dolandırıcı olsaydı parayı almadan dolabı göndermez dedim parayı o şekilde gönderdim adama yav abiler daha bir bardak soğuk su içmeden şu dolabın arızası bana bi koydu bi koydu anlatamam 30 gün çalışsaydı ardından bozulsaydı zoruma gitmezdi..S sabri abi nasıl ettin,son gelişmeler ne durumda?
Sizin adınıza çok üzüldüm Sabri Abi, inşallah en yakın zamanda sorununuz çözülür, Böyle şerefsiz düzenbaz adamlarıda ALLAH ıslah etsin, ne söylesek az, Sabri abi bir ürün alırken ilk önce aldığınız ürünün servisi durumuna bakmanız gerekir, ürünün arkasında duruyor mu durmuyor mu?Mesela biz 10 ay önce Arçelikten buzdolabı, çamaşır makinesi, ankastre aldık, çamaşır makinesinde sıkıntı yaşadık servisi aradık aynı gün içinde gelip hallettiler, yani uzun lafın kısası sadece ürün deil, servis memnuniyetide alıyorsun.( servis gittikten sonra müşteri hizmetleri arıyor size ne derecede memnunsunuz diye, baya ilgi alaka çok, bu beni mutlu ediyorabi valla yapmış olduğum sistem oldu dolap normale döndü ama bu sefer dolabın beyni arıza tespit ediyor fanları dışardan elektrik vererek beslediğim için dolabın fanları ile beyin arasındaki bağlatısı yok beyinde fan arızası veriyor ekrana arıza kodunu silmek için dolabın fişini elektrikten çekiyorum bir süre sonra tekrar takıyorum yarın servis gelecek oldu oldu olmadı satın aldığım yeride teşhir edeceğim lgyide teşhir edeceğim insan allahtan korkar 3000 tl para verdim bu dolaba ben satıcıyı tanımıyorudum görmedim parasını havale ile yolladım adam dolabı ambar kargosu ile gönderdi bana ayıplı mal göndermiş bana baştan beri arızalı olduğunu biliyordu çünkü dolap geldiğinde aynı kurcaladığım yerleri serviste kurcalamış belli oluyor arızayı giderememişler allah burunlarından getirsin her iki cihanda ellerim yakalarında olacak müslümanlar hayatlarını kaybetmeden önce bütün müslümanlar kardeştir deyip haklarını birbirlerine helal ediyorlar ama ben bu satıcı hariç herkese helal deceğim ama bana bunu yaşatan satıcıyı hiçbirzaman affetmeyeceğim hakkımı helal etmeyeceğim bu devirde 3000 tlyi köpek gibi milletin kapısında bekçilik yaparak kazanıyoruz ama böyle insanlar masa başında insanları dolandırarak kazanıyor ben normalde büyük alışveriş sitelerinden vede garantili ürün satın alıyorum ama karşı taraf satıcı ile telefonla konuşurken beni öyle bir hipnoz ettiki bende inandım adam ben daha parayı göndermeden bana dolabı gönderdi kargoya verdi bende aynı gün dolap parasını adama havale ile gönderdim dolandırıcı olsaydı parayı almadan dolabı göndermez dedim parayı o şekilde gönderdim adama yav abiler daha bir bardak soğuk su içmeden şu dolabın arızası bana bi koydu bi koydu anlatamam 30 gün çalışsaydı ardından bozulsaydı zoruma gitmezdi..