LG 50 UM 7600 PLB GÖRÜNTÜSÜ NORMALMİ?

C Çevrimdışı

cekodaya

Yeni Üye
28 Ocak 2020
15
35
Ekranım normalmidir? Efsane Cumadan yararlanıp almıştım.Fakat bu durum canımı sıkıyor artık
Bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz.Şimdi servis geldi eve,ben ne diyeceğim servise?Şimdi servis bana derse bunda birşey yok yada böyle olması gayet normal birşey falan der,öyle konuşursa öperim o adamı abi.Lutfen bana bu konuda yardımcı olun.Arti sunuda söylemek istiyorum televizyonda Hareketli sahnelerde donma var,altyazı geçişlerde titreme ve bulanıklık var,birde miracastta takılma çok oluyor sayın abilerim

IMG_20200126_193239e311caaa74b763a8.jpg
IMG_20200126_1932332381d92345a54f1a.jpg
IMG_20200126_191100920736c9996f6b86.jpg
IMG_20200126_1910500e7ad4d3ab8d39dc.jpg
IMG_20200126_190940c6e13b7cb331b8a2.jpg
IMG_20200126_190911c39a2c51d232edf2.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
selam geçmiş olsun,
bulutlanma süreci biraz sancılı işlemdir.
üreticiler normal der kullanıcılar hayır arıza der, Üreticiler yayın esnasında sorun yoksa arıza değildir der, vs vs. Sonuç mu ; Göz zevkini bozuyorsa arızadır!!!
tüketici hakem heyetine başvurarak sorunları çözebilirsiniz. bir çok emsal forumda mevcut.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Muhtemelen servis gelip ''bu görüntü normal'' diyecek. Siz servisi öpeceksiniz. Servis de boş durmayacak sizi öpecek ki LG servisi ise kesinlikle sizi zaten öpecek bunu bu forumdaki herkes bilir.

Olayın iki boyutu var.

1- Gerçekten normal mi?
2- Kriterlere göre normal mi?

Gerçekten kısmının iki boyutu var.

1- Kamera etkisi ile mi böyle
2- Gerçek göz ile de mi böyle?

Bu eğer gerçek göz ile de bu şekilde görülüyor ise Gerçekten Normal değil.
Sorun şu ki ''Özel karartma uygulanmış'' kavramının arkasına sığınan teknik müdürlükler ve üreticiler, Devletin de onayı ile buna ''Kriter dahilinde'' diyorlar.

Bunun teknik dayanağı ise LCD teknolojisinin üretime dayalı temel mantığıdır.

LCD teknolojisinde sürekli ışık kaynağı denen bir BLU bulunur, burada ışığın her zaman VAR olmasından kaynaklanan bu durum için NORMAL denir.

Müşteri memnuniyeti kapsamında bunu ANORMAL kabul ederek değiştiren markalar olsa da, LG bunu seve seve yapmayacaktır, siz o zaman diğer yolu deneyeceksiniz belli ki. O da THH den geçer.
 
C Çevrimdışı

cekodaya

Yeni Üye
28 Ocak 2020
15
35
Muhtemelen servis gelip ''bu görüntü normal'' diyecek. Siz servisi öpeceksiniz. Servis de boş durmayacak sizi öpecek ki LG servisi ise kesinlikle sizi zaten öpecek bunu bu forumdaki herkes bilir.

Olayın iki boyutu var.

1- Gerçekten normal mi?
2- Kriterlere göre normal mi?

Gerçekten kısmının iki boyutu var.

1- Kamera etkisi ile mi böyle
2- Gerçek göz ile de mi böyle?

Bu eğer gerçek göz ile de bu şekilde görülüyor ise Gerçekten Normal değil.
Sorun şu ki ''Özel karartma uygulanmış'' kavramının arkasına sığınan teknik müdürlükler ve üreticiler, Devletin de onayı ile buna ''Kriter dahilinde'' diyorlar.

Bunun teknik dayanağı ise LCD teknolojisinin üretime dayalı temel mantığıdır.

LCD teknolojisinde sürekli ışık kaynağı denen bir BLU bulunur, burada ışığın her zaman VAR olmasından kaynaklanan bu durum için NORMAL denir.

Müşteri memnuniyeti kapsamında bunu ANORMAL kabul ederek değiştiren markalar olsa da, LG bunu seve seve yapmayacaktır, siz o zaman diğer yolu deneyeceksiniz belli ki. O da THH den geçer.
Güzel abim elimde videoda mevcut egerki atabiliyorsak videoyuda atayım.Fakat video paylaşma butonunu göremedim
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Güzel abim elimde videoda mevcut egerki atabiliyorsak videoyuda atayım.Fakat video paylaşma butonunu göremedim
Videoya gerek yok, sorun bariz görülüyor sadece kameralara göre yorum yapmamayı çok iyi öğrendik geçen yıllar içerisinde.

Forum üyeleri bilirler geçen sene sıfır sorun, %100 homojen bir panelden çekilmiş 10 ayrı foto yayınladım, o fotolara göre bakarsak sadece ama sadece doğru açıyı yakalayabildiğim 1 tanesi düzgün görünüyor, gerisi tamamen falsoluydu.

Mesela senin yayınladığın fotolardan 1 ile 4 üncü arasındaki farka bak
1 e göre kıyaslayacaksak sorun yok
4 e göre kıyaslayacaksak o malı tv diye eve sokmam ben.

Bence bilirkişi talep et eğer servis normal derse.
 
C Çevrimdışı

cekodaya

Yeni Üye
28 Ocak 2020
15
35
Videoya gerek yok, sorun bariz görülüyor sadece kameralara göre yorum yapmamayı çok iyi öğrendik geçen yıllar içerisinde.

Forum üyeleri bilirler geçen sene sıfır sorun, %100 homojen bir panelden çekilmiş 10 ayrı foto yayınladım, o fotolara göre bakarsak sadece ama sadece doğru açıyı yakalayabildiğim 1 tanesi düzgün görünüyor, gerisi tamamen falsoluydu.

Mesela senin yayınladığın fotolardan 1 ile 4 üncü arasındaki farka bak
1 e göre kıyaslayacaksak sorun yok
4 e göre kıyaslayacaksak o malı tv diye eve sokmam ben.

Bence bilirkişi talep et eğer servis normal derse.
Güzel abim servis normal derse,ki diyecek ve benden servis parası isteyecektir.Ben bu durumdan sonra ne yapmalıyım,ne yapmam gerekiyor.Bana bu konuda adım adım yardımcı olursan çok makbule geçer.Ben askeri personelim, geçmişte çok şey yaşadığım için sinir problemim var.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Güzel abim servis normal derse,ki diyecek ve benden servis parası isteyecektir.Ben bu durumdan sonra ne yapmalıyım,ne yapmam gerekiyor.Bana bu konuda adım adım yardımcı olursan çok makbule geçer.Ben askeri personelim, geçmişte çok şey yaşadığım için sinir problemim var.

Gayet basit bir yolu var.

Vergi usul kanunumuza göre, resmi belge vermeden para tahsilatı yapılabilir mi ülkemizde?

Hayır yapılamaz. Servisin yanında seyyar yazarkasa olduğunu düşünüyormusunuz?

Olmadığını biliyoruz.

1- Hiç bir şekilde ödeme yapmayın zira bu sizin en doğal hizmet hakkınız. O tv yi size satarken, maliyet esasları dersinde öğrendikleri üzere zaten size gelecekleri servislerin bedeline kadar tv parasına eklediler merak etmeyin. (TV de gerçekten sorun olduğu için bunu yazıyorum)
2- Servisten mutlak menfi müspet bir evrak alın. Üzerinde sorun var da yazsa yok da yazsa evrak alın
3- O evrak ile birlikte bu fotolardan 4-5-6 numaralı olanların baskısı+dilekçeniz ile birlikte İlçe hakem heyetine gidin yalnız tv nin faturadaki satış bedeli burada önemli.

Önce onu öğrenelim sonra devam ederiz.
 
C Çevrimdışı

cekodaya

Yeni Üye
28 Ocak 2020
15
35
Gayet basit bir yolu var.

Vergi usul kanunumuza göre, resmi belge vermeden para tahsilatı yapılabilir mi ülkemizde?

Hayır yapılamaz. Servisin yanında seyyar yazarkasa olduğunu düşünüyormusunuz?

Olmadığını biliyoruz.

1- Hiç bir şekilde ödeme yapmayın zira bu sizin en doğal hizmet hakkınız. O tv yi size satarken, maliyet esasları dersinde öğrendikleri üzere zaten size gelecekleri servislerin bedeline kadar tv parasına eklediler merak etmeyin. (TV de gerçekten sorun olduğu için bunu yazıyorum)
2- Servisten mutlak menfi müspet bir evrak alın. Üzerinde sorun var da yazsa yok da yazsa evrak alın
3- O evrak ile birlikte bu fotolardan 4-5-6 numaralı olanların baskısı+dilekçeniz ile birlikte İlçe hakem heyetine gidin yalnız tv nin faturadaki satış bedeli burada önemli.

Önce onu öğrenelim sonra devam ederiz.
Abi TV'nin faturadaki satış bedeli 3799 lira
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Abi TV'nin faturadaki satış bedeli 3799 lira
Ohooo her türlü THH yolun açık.
2019 yılı için 5650tl idi, 2020 de 8 bin civarıydı sanırım.

Her şekilde hakem heyetine gider, bilirkişi talep eder, bilirkişiye kusurlu olduğuna (Ayıplı ürün) dair raporu tutturur değişimi yaptırtırsın ancak yasal yollarda tebligat süreleri, yasal bildirim süreleri, savunma hakkı süreleri, karşı tarafın konuyu mahkemeye taşıma kararı vs vs bunları da gözardı etmeyiniz.

Elbette ki olması gerektiği gibi önce servis yolu ile konuyu çözmeye çalışın.
 
C Çevrimdışı

cekodaya

Yeni Üye
28 Ocak 2020
15
35
Ohooo her türlü THH yolun açık.
2019 yılı için 5650tl idi, 2020 de 8 bin civarıydı sanırım.

Her şekilde hakem heyetine gider, bilirkişi talep eder, bilirkişiye kusurlu olduğuna (Ayıplı ürün) dair raporu tutturur değişimi yaptırtırsın ancak yasal yollarda tebligat süreleri, yasal bildirim süreleri, savunma hakkı süreleri, karşı tarafın konuyu mahkemeye taşıma kararı vs vs bunları da gözardı etmeyiniz.

Elbette ki olması gerektiği gibi önce servis yolu ile konuyu çözmeye çalışın.
Tamam abi yarın geliyor inşallah eve
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Tamam abi yarın geliyor inşallah eve
Gelişmeler ile ilgili lütfen bilgi veriniz.

Henüz resmi tüzüğümüz devletimiz tarafından onaylanmış olmasa da (Daha yeni teslim ettik evraklarımızı), Fethiye Bilinçli Tüketici Derneği olarak da yetkili servisin yaklaşımına göre elimizden geldiğince destek olmaya devam ederiz. (Dilekçe örneği, sunum şekli, teslim kanalları vs)


 
C Çevrimdışı

cekodaya

Yeni Üye
28 Ocak 2020
15
35
Gelişmeler ile ilgili lütfen bilgi veriniz.

Henüz resmi tüzüğümüz devletimiz tarafından onaylanmış olmasa da (Daha yeni teslim ettik evraklarımızı), Fethiye Bilinçli Tüketici Derneği olarak da yetkili servisin yaklaşımına göre elimizden geldiğince destek olmaya devam ederiz. (Dilekçe örneği, sunum şekli, teslim kanalları vs)




IMG_20200129_103444.jpg


IMG_20200129_105618__01__01.jpg

Servis geldi abi bunları yaptı yazdı abi ,birde benim çektiğim video ve resimleri aldı abi ,2 güne kalmaz geri dönüş sağlanır dedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt