Lenovo arıza tespit ücreti

N Çevrimdışı

Nickneyime 

Aktif Üye
30 Nis 2020
69
31
Lenovo bilgisayarımı menteşe kısmından kırılma ihtimalinden dolayı teknik servise yolladım kullanıcı hatası diyerek 700 lira istediler yaptırmazsam da 200 tl arıza tespit ücreti isteniyor. Garanti süresinin bitmesine 17 ay var daha. İmzaladığım belgede bu ücretin garanti kapsamı dışındakiler için isteneceğini söylüyor bununla ilgili ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Fiziksel hasarlar garantiye girmez (Kırık - Çatlak - Çizik vs)

Ancak arıza tespiti derken kuantum fiziği ile mi müdahale etmiş ne yapmışlar ki, Kırık menteşe işte arkadaş at ile deve değil neyin 200tl si bu?

Buna paralel Hangi yasal dayanağa göre belirlenmiş bu bedel?

Fiyat listesi mi var bununla ilgili?

Ücret ile ilgili size ön bilgi vermediler ise bu ücreti talep ve tahsil etme hakları yok. Ödemeyebilirsiniz.

Ancak sizden ürün teslim aldıkların bir form verdiler ise, bu form üzerinde bu bilgiler yazıyor ve sizi bilgilendirdiler ise o da haysiyet yoksunluğuna sahip bu tarz işletmelerin kaçış kapsülleri oluyor ne yazık ki.
 
N Çevrimdışı

Nickneyime 

Aktif Üye
30 Nis 2020
69
31
Herhangi bir ön bilgilendirme yapılmadı. İmzalattıkları kağıtta da "garanti süresi dışındaki ürünlerin teklifinin müşteri tarafından reddedilmesi veya geçerlilik süresi aşımından dolayı kaydın iptal edilmesi durumunda arıza tespit bedeli olarak 100 tl artı KDV karşılığı tl bedelinin ödenmesi gerekmekte olup arıza tespit ücreti ödeninceye kadar ürünler teslim edilmeyecektir" böyle yazıyor ama ürün garantili.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Arıza tespit ücr
Herhangi bir ön bilgilendirme yapılmadı. İmzalattıkları kağıtta da "garanti süresi dışındaki ürünlerin teklifinin müşteri tarafından reddedilmesi veya geçerlilik süresi aşımından dolayı kaydın iptal edilmesi durumunda arıza tespit bedeli olarak 100 tl artı KDV karşılığı tl bedelinin ödenmesi gerekmekte olup arıza tespit ücreti ödeninceye kadar ürünler teslim edilmeyecektir" böyle yazıyor ama ürün garantili.

O zaman ürün garantili diyin, THH'ye gideceğinizi belirtin.
Ya da Lenovo'nun genel merkezine e posta atın. (Ya da Lenovo Türkiye'ye.)
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,258
Menteşe bölgesinin kırık yada kırılması muhtemel olması nedeniyle
garantiye gönderdiniz. (Zaten arızanın tespiti tarafınızca yapılmış)
ve firma size oluşan hasarın garanti dışı olduğunu soylemek icin
200tl mi talep etti.!

ya bu adamlar kafayı yemiş yada aç gözlülük iliklerine kadar işlemiş.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Bu memlekette puşt çok, 200 de ister 500 de.
%99 müslüman ülkede kendi din , memleket, köylümüzü s*kmek için can atan, haya , iman , vicdan yoksulu köpekler dolu.

Forumda Adem helvacinin videosu var thh internet uzerinden başvuru gerekirse YouTube kanalına bakınız. Buna uygun onaline başvuru yapınız.

Ya bu gün bir TV geldi belki 3 saat uğraştım hem A Adem Helvacı hemde TEKNOwest TEKNOWEST ustalsrimdan da destek aldım, hemde bı kaç elaman değiştirdim. TV oldu aldığım ücret 80tl.
 
H Çevrimdışı

hkn40

Aktif Üye
1 Nis 2018
476
Menteşe bölgesinin kırık yada kırılması muhtemel olması nedeniyle
garantiye gönderdiniz. (Zaten arızanın tespiti tarafınızca yapılmış)
ve firma size oluşan hasarın garanti dışı olduğunu soylemek icin
200tl mi talep etti.!

ya bu adamlar kafayı yemiş yada aç gözlülük iliklerine kadar işlemiş.

Bence her ikisi de üstadım... önyargı desinler ama sebeplerim saymakla bitmez.. maalesef bu durumlardayız..
 
Son düzenleme:
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
Kullanıcı hatası olduğu için onarım kabul edilmez ise arıza tespit ücreti istiyorlar garanti dışı üründe kargo hizmeti ücretli ise bunu da eklersek 200 TL oldu bitti

Yanlış anlamayın kırık menteşe için servise göndermek ile en başta zaten hata etmişsiniz

Garantiye girmeyeceğini zaten biliyorsunuz servisin daha yüksek bir fiyat vereceğini biliyorsunuz bu bile bile lades demek

Ayrıca arıza tespit ücretine bi mahalle bilgisayarcısında menteşeleri zaten yaptırırdınız

Şu durumda THH ye gitseniz bile bir sonuç çıkmaz 200 TL ödeyip ürünü almaktan başka çare yok gibi
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Kullanıcı hatası olduğu için onarım kabul edilmez ise arıza tespit ücreti istiyorlar garanti dışı üründe kargo hizmeti ücretli ise bunu da eklersek 200 TL oldu bitti

Yanlış anlamayın kırık menteşe için servise göndermek ile en başta zaten hata etmişsiniz

Garantiye girmeyeceğini zaten biliyorsunuz servisin daha yüksek bir fiyat vereceğini biliyorsunuz bu bile bile lades demek

Ayrıca arıza tespit ücretine bi mahalle bilgisayarcısında menteşeleri zaten yaptırırdınız

Şu durumda THH ye gitseniz bile bir sonuç çıkmaz 200 TL ödeyip ürünü almaktan başka çare yok gibi

Ürünü gasp etmeleri bence mantıksız.
Ürün garanti kapsamındaysa arıza tespiti de garanti kapsamında olmalı.
İşlem ücretini verip yaptırıp yaptırmamak müşteriye kalmış.

Garanti sadece ürünün kendi kendine arızalanmasında işe yarayan bir durum olmamalı.
Ki burada hata kimde onu da bilmiyoruz.
Belki Lenovo'nun kalitesizliğinden veya tasarım hatasından kırıldı menteşe, görmeden bilemeyiz ki?

Kargo bedelini müşteri ödesin ama bence arıza tespit ücreti de almayıversin.
Müşteri fiyat öğrenmek amacıyla da servise verebilir, sorabilir.

Tabi burada sizin de dediğiniz gibi bile bile lades olma durumu var ama, cihazı gasp etmesinin herhangi bir yasal dayanağı yok bence.
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
Ürünü gasp etmeleri bence mantıksız.
Ürün garanti kapsamındaysa arıza tespiti de garanti kapsamında olmalı.
İşlem ücretini verip yaptırıp yaptırmamak müşteriye kalmış.

Garanti sadece ürünün kendi kendine arızalanmasında işe yarayan bir durum olmamalı.
Ki burada hata kimde onu da bilmiyoruz.
Belki Lenovo'nun kalitesizliğinden veya tasarım hatasından kırıldı menteşe, görmeden bilemeyiz ki?

Kargo bedelini müşteri ödesin ama bence arıza tespit ücreti de almayıversin.
Müşteri fiyat öğrenmek amacıyla da servise verebilir, sorabilir.

Tabi burada sizin de dediğiniz gibi bile bile lades olma durumu var ama, cihazı gasp etmesinin herhangi bir yasal dayanağı yok bence.

Gasp etmemişler ki global serviscilik modeli bu mahalle esnafı değilki adamlar

Hiçbir yetkili servis bu ve benzeri durumlarda o üründen arıza tespit ücreti almadan cihazı teslim edemez sisteme girilen herşey için bir bedel ücret vs çıkmakta

Kırık olduğunu düşünerek konuşuyoruz menteşe kırık dendi ise servis danışmanı çıkacak ücretleri de söylemiş olmalı arıza tespit yedek parça işçilik vs

Açıkçası ben burda arkadaşın çok da haklı olduğunu düşünmüyorum tamam lenovo yu savunmuyorum 200 tl ayrı bir konu ama bastan aşağı hatalar silsilesi olmuş
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Gasp etmemişler ki global serviscilik modeli bu mahalle esnafı değilki adamlar

Hiçbir yetkili servis bu ve benzeri durumlarda o üründen arıza tespit ücreti almadan cihazı teslim edemez sisteme girilen herşey için bir bedel ücret vs çıkmakta

Kırık olduğunu düşünerek konuşuyoruz menteşe kırık dendi ise servis danışmanı çıkacak ücretleri de söylemiş olmalı arıza tespit yedek parça işçilik vs

Açıkçası ben burda arkadaşın çok da haklı olduğunu düşünmüyorum tamam lenovo yu savunmuyorum 200 tl ayrı bir konu ama bastan aşağı hatalar silsilesi olmuş

Lenovo servisine ASUS marka ürün getirsek neyse de, Lenovo servisi de garantisi bitmemiş Lenovo'dan tespit ücreti alacaksa garanti hiç olmasın zaten. :kiskis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri