Tüketici Hakları ne diyor kabul etmezse gidebilir miyim.Ürünü hijyenik ürünler kapsamında görüp görmediklerine bağlı olarak iade alabilir ya da reddedebilirler.
Tüketici Hakem Heyetinin kararı kesin şöyle olur dememiz zor. Ancak onlarında yukarıda belirttiğim gibi karar vermeleri muhtemel.Tüketici Hakları ne diyor kabul etmezse gidebilir miyim.
ben bu üründen istediğim verimi alamadım iade reddi durumunda nasıl bir yol izlemeliyim. kulaküstü kulaklıklar hijyen sınıfına girmiyor ki hem.Tüketici Hakem Heyetinin kararı kesin şöyle olur dememiz zor. Ancak onlarında yukarıda belirttiğim gibi karar vermeleri muhtemel.
İade reddi durumunda söz konusu şikayetinizi E-Devlet üzerinden THH' ne ya da bulunduğunuz bölge Valilik, Kaymakamlıklarında bulunan THH' ne iletebilirsiniz. Ancak benim tavsiyem önce firma ile görüşüp yanıtlarını almanız. Kulaklığın hijyen sınıfına girip girmemesiyle ilgili kesin bir görüş olup olmadığını bilmiyorum. Bu yüzden mantık yürüterek cevap vermiyorum.ben bu üründen istediğim verimi alamadım iade reddi durumunda nasıl bir yol izlemeliyim. kulaküstü kulaklıklar hijyen sınıfına girmiyor ki hem.
ben ürünü gönderdim bile. sayfalarından baktığım kadarıyla hijyen ürünü olarak sayıyorlarmış. yasal olarak durum ne onu merak ettimİade reddi durumunda söz konusu şikayetinizi E-Devlet üzerinden THH' ne ya da bulunduğunuz bölge Valilik, Kaymakamlıklarında bulunan THH' ne iletebilirsiniz. Ancak benim tavsiyem önce firma ile görüşüp yanıtlarını almanız. Kulaklığın hijyen sınıfına girip girmemesiyle ilgili kesin bir görüş olup olmadığını bilmiyorum. Bu yüzden mantık yürüterek cevap vermiyorum.
Kolay gelsin.ben ürünü gönderdim bile. sayfalarından baktığım kadarıyla hijyen ürünü olarak sayıyorlarmış. yasal olarak durum ne onu merak ettim
Hocam size çok soru sorduğum için kusura bakmayın. ama son olarak başka arkadaşlar iade etmeyi başarmış sorunsuz bir şekilde insafiyetine kalmış durum muKolay gelsin.
kulaküstü kulaklık hakkında böyle bilgi verilmemiş diye biliyorum.Kulaklık hijyen ile ilgili olduğu için üründe arıza sorun yoksa iade hakkınız yok
Aynı hocam değişen birşey yok üründe sorun yoksa iade edemezsiniz .kulaküstü kulaklık hakkında böyle bilgi verilmemiş diye biliyorum.
ben bu üründen istediğim verimi alamadım iade reddi durumunda nasıl bir yol izlemeliyim. kulaküstü kulaklıklar hijyen sınıfına girmiyor ki hem.
Bim nedir hocam anlamadım.Bimden alsaydınız sorun yaşamazdınız . ( istedğinizi bulmak sorun )
Nasıl biri satın alıyor .
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.