Fujiplus markası ile kurluk dıştic.sanayi firmasının ithal ettiği klimayı Media Markt internet sitesi üzerinden kampanyalı fiyatı üzerinden satın aldım ve müşteri hizmetlerini arayarak ürün elime ulaşınca kurulum için randevu talep ettim ve bulunduğum yerde en yakın servis olan Ben Manisa Soma da yaşıyorum ve bana en yakın Manisa Akhisar'da bulunan kardeşler soğutma servisi montajı yaptı yapmasına ama vakumlama dan yaptı uyarmama rağmen ve klimanın boru bağlantı valfleri üzerinde koca harflerle uyarı yazılı olmasına rağmen bu servis yetkilisi Arkadaş vakum yapmadan klima kompresörü içindeki gazı sisteme verdi ve gitti bende bu durumu genel merkez e ileteceğimi servis in montajı yapan elamnına bildirdim ve arkadaş umursamadan çekti gitti bende ertesi gün çağrı servisini aradım gereken yapılacak dendi yaklaşık 2 hafta sonrada firma beni aradı ancak müşteri hizmetleri temsilcisi arkadaş klimadan memnuniyeti mi sormak in anket amaçlı geri dönüş yaptı bende kurulum da eksiklik ve yanlış montaj yapıldığı mı söyledim ve not aldığını söyledi temsilci bu görüşmeden de sonuç çıkmayın ca bende kurluk@kurluk.com müşteri şikayetleri kısmına e-posta yolladım 3 ay da 3.kez başvuru yapıyorum geri dönen yok ve montajda vakum yapılmadı bunu biliyorum ancak montajı baştan sona kadar video ya da kaybetmedim vakum yapılmadan montajın gerçekleştirildiğini nasıl kanıtların ve Tüketici mahkemesine başvurduğunda nasıl bir yol izlemeliyim ve hangi kanıtlar ile başvurumu yapmalıyım bu konuda başta Adem Helvacı bey olmak üzere tüm bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum