merhabalar abi,Şunu yapın lütfen;
Yetkili servise yazılı şekilde şu şekilde bir metin yazın, ''..... usta hayırlı işler, biliyorsun bizim evdeki fırın arızası için .... tarihinde ve ......tarihinde benim eve gelip ..... ve ..... arızalarına müdahale etmiştin ve sorun devam etmekteydi fakat bana bu servis hizmetleri ile ilgili istememe rağmen servis formu vermemiştin. Senden ricam lütfen bu evrakları sen hazırla, ben .... tarihinde senin dükkana gelip evrakları alayım sen yorulma eve kadar''
Karşı tarafın cevabı sizin cevabını vs vs bu konuşmanın kaydı elinizde olsun.
Servis formlarını vermeyi ret ederler ise en azından heyete bu yazışmayı sunabilirsin.
hep merkez iletişim numarasından işlerimi hallettim ama arayıp numarasını alıp bu şekilde yapmayı deneyeceğim abi teşekkürler yönlendirmeleriniz için.
düzenleme: şimdi ulaştım teknik servise. o da belge şeklinde verebilecek miyiz bir sorup size dönüş yapayım dedi. ses kaydı alıyorum. dönüş yaparsa onu da kaydedeceğim. (aradılar, veremediklerini ve merkezi aramam gerektiğini söylediler.)
düzenleme 2: şimdi merkezi aradım konuştum, mail adresini aldı yollayacağım dedi bakalım. beklemedeyim.
düzenleme 3: teknik servis ve merkez kayıtları. merkez yollayacağını söyledi ancak üstünden 1 saat geçti ve hala gelmedi.
merkez kaydı: (1.04-3,40 arası bekleme müziği. atlama olmasın diye kaydı durdurmadım.)
teknik servis kaydı: (30. sn de başlıyor.)
Son düzenleme: