kumtel ankastre fırın garanti teknik servis/satıcı çıkmazı

M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
37
Şunu yapın lütfen;

Yetkili servise yazılı şekilde şu şekilde bir metin yazın, ''..... usta hayırlı işler, biliyorsun bizim evdeki fırın arızası için .... tarihinde ve ......tarihinde benim eve gelip ..... ve ..... arızalarına müdahale etmiştin ve sorun devam etmekteydi fakat bana bu servis hizmetleri ile ilgili istememe rağmen servis formu vermemiştin. Senden ricam lütfen bu evrakları sen hazırla, ben .... tarihinde senin dükkana gelip evrakları alayım sen yorulma eve kadar''

Karşı tarafın cevabı sizin cevabını vs vs bu konuşmanın kaydı elinizde olsun.

Servis formlarını vermeyi ret ederler ise en azından heyete bu yazışmayı sunabilirsin.
merhabalar abi,

hep merkez iletişim numarasından işlerimi hallettim ama arayıp numarasını alıp bu şekilde yapmayı deneyeceğim abi teşekkürler yönlendirmeleriniz için.

düzenleme: şimdi ulaştım teknik servise. o da belge şeklinde verebilecek miyiz bir sorup size dönüş yapayım dedi. ses kaydı alıyorum. dönüş yaparsa onu da kaydedeceğim. (aradılar, veremediklerini ve merkezi aramam gerektiğini söylediler.)

düzenleme 2: şimdi merkezi aradım konuştum, mail adresini aldı yollayacağım dedi bakalım. beklemedeyim.

düzenleme 3: teknik servis ve merkez kayıtları. merkez yollayacağını söyledi ancak üstünden 1 saat geçti ve hala gelmedi.

merkez kaydı: (1.04-3,40 arası bekleme müziği. atlama olmasın diye kaydı durdurmadım.)

teknik servis kaydı: (30. sn de başlıyor.)
 
Son düzenleme:
C Çevrimdışı

coolfighter

Aktif Üye
19 Tem 2021
74
41
Çok büyük açık her servise gelen kişi belge bırakmak zorunda olmalı. Bu işin kağıt kalabalığı kısmını geçersek. Kişi ürünü satın aldığı yere üye olarak internet üzerinden bu belgeyi indirebilmeli. Bunlar çok zor şeyler değil. Buradaki amaç açık ve net belge yok şikayet işlemleri uzasın zorlaşsın. İnanılmaz saçma ve çağın dışında bir uygulama.
 
M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
37
şimdi horoz lojistik aradı beni (hepsiburada üzerinden kayıt açmıştım ayrıca) gelip fırını alacağız götüreceğiz hepsiburada ya dediler. ben değişim istemiştim iade veya kontrol değil. hepsiburada ya ulaştım ve bana ürünü alacaklarını, merkeze götürüp kontrol edileceğini ve bunun kararının verileceğini söylediler. benim ürün yokkenki mağduriyetim hakkında da birşey yapamayacaklarını söylediler. benim kumtel serviste de 2 kaydım var. 3. bir kayıt açayım ve sonra thh ye mi başvursam yoksa şu an başvuru işe yarar mı acaba?
 
Geri
Üst Alt