kumtel ankastre fırın garanti teknik servis/satıcı çıkmazı

M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
herkese merhabalar,

3 lü bir kumtel ankastre setim var. bu setteki fırında ilk başta tepsi üstüne birşey koyulduğu zaman düşüyordu yani tepsi koyulan kısım tepsiyi tutmuyordu. geldiler müdahale yaptılar, düzeltildi ancak bu sefer tepsiler yamuk durmaya başladı. bu konuyla ilgili 2 kez servis hizmeti aldım ve şu an 3. kez bu sıkıntıyı yaşıyorum. teknik servisi aradığımda biz değişim sürecine dair birşey yapamıyoruz aldığınız yerle görüşün diyorlar. bu doğru mudur? yoksa teknik servis bu değişimi talebini yapmalı ve süreci başlatmalıdır bürokratik olarak?

iyi günler, teşekkürler.
 
M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
Firmayı arayın bence
firmanın verdiği 444 lü numarayı arıyorum. bir bakayım başka numara var mı acaba?

düzenleme: şimdilik başka numara bulamadım. şu an itibarıyla aldığım yer hepsiburada olduğu için onlarla görüşüyorum bakalım ne olacak?
 
Son düzenleme:
memed3 Çevrimdışı

memed3 

Aktif Üye
11 Kas 2018
241
44
firmanın verdiği 444 lü numarayı arıyorum. bir bakayım başka numara var mı acaba?

düzenleme: şimdilik başka numara bulamadım. şu an itibarıyla aldığım yer hepsiburada olduğu için onlarla görüşüyorum bakalım ne olacak?
Ben Simfer aldım Trendyol dan ama Simfer le görüştüm. Servis değişim raporu tutarsa değişir yoksa firma ile gorusmeniz lazım. Sonuç alamazsan tüketici hakem heyeti ne basvur. Firmayı ikna etmek için sikayetvar com a yazdım ben hemen dönüş yaptı Simfer firma si.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
180 günlük süre içerisinde aldığınız bütün hizmetlere rağmen sorunun devam etmesi durumunda hakem heyetine vereceğiniz dilekçe ve MALIN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ talebinizi takiben takribi 6 ay içerisinde ürün değişim kararı çıkar fakat aldığınız hizmetleri belgeleyecek servis formu elinizde olması lazım.

Şikayetçi olacağınız taraf servis değil, size faturayı kesen satıcı ve üretici olacak. İkisini aynı anda şikayet edin.

Yetkili servis raporu olmazsa değiştiremeyiz diyenlerin TEKNİK beyanı doğru olsa da YASAL olarak geçerliliği yoktur.

180 günlük sürenin dışında iseniz aynı şekilde fakat bu sefer AYIPLI HİZMET + KUSURLU ÜRÜN kapsamında talepte bulunun. Garanti süresi içerisinde olan ürün için yine değişim kararı çıkar.
 
M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
180 günlük süre içerisinde aldığınız bütün hizmetlere rağmen sorunun devam etmesi durumunda hakem heyetine vereceğiniz dilekçe ve MALIN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ talebinizi takiben takribi 6 ay içerisinde ürün değişim kararı çıkar fakat aldığınız hizmetleri belgeleyecek servis formu elinizde olması lazım.

Şikayetçi olacağınız taraf servis değil, size faturayı kesen satıcı ve üretici olacak. İkisini aynı anda şikayet edin.

Yetkili servis raporu olmazsa değiştiremeyiz diyenlerin TEKNİK beyanı doğru olsa da YASAL olarak geçerliliği yoktur.

180 günlük sürenin dışında iseniz aynı şekilde fakat bu sefer AYIPLI HİZMET + KUSURLU ÜRÜN kapsamında talepte bulunun. Garanti süresi içerisinde olan ürün için yine değişim kararı çıkar.
abi merhabalar tekrardan,

şu an 180 günü geçmiş durumda kontrol ettim. servis verdiği hizmete dair hiç bir belge vermedi bana. sorduğumda ise hepsinin kaydı olduğunu söylüyor. ben yukarıdaki arkadaşın yazdığı üzere kumtel üzerinden şikayetvar.com a yazdım. kısa süre içinde dönüş sağlanmazsa thh ye başvuracağım. yönlendirmeniz için teşekkürler.

saygılar.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
abi merhabalar tekrardan,

şu an 180 günü geçmiş durumda kontrol ettim. servis verdiği hizmete dair hiç bir belge vermedi bana. sorduğumda ise hepsinin kaydı olduğunu söylüyor. ben yukarıdaki arkadaşın yazdığı üzere kumtel üzerinden şikayetvar.com a yazdım. kısa süre içinde dönüş sağlanmazsa thh ye başvuracağım. yönlendirmeniz için teşekkürler.

saygılar.
Şunu yapın lütfen;

Yetkili servise yazılı şekilde şu şekilde bir metin yazın, ''..... usta hayırlı işler, biliyorsun bizim evdeki fırın arızası için .... tarihinde ve ......tarihinde benim eve gelip ..... ve ..... arızalarına müdahale etmiştin ve sorun devam etmekteydi fakat bana bu servis hizmetleri ile ilgili istememe rağmen servis formu vermemiştin. Senden ricam lütfen bu evrakları sen hazırla, ben .... tarihinde senin dükkana gelip evrakları alayım sen yorulma eve kadar''

Karşı tarafın cevabı sizin cevabını vs vs bu konuşmanın kaydı elinizde olsun.

Servis formlarını vermeyi ret ederler ise en azından heyete bu yazışmayı sunabilirsin.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Şunu yapın lütfen;

Yetkili servise yazılı şekilde şu şekilde bir metin yazın, ''..... usta hayırlı işler, biliyorsun bizim evdeki fırın arızası için .... tarihinde ve ......tarihinde benim eve gelip ..... ve ..... arızalarına müdahale etmiştin ve sorun devam etmekteydi fakat bana bu servis hizmetleri ile ilgili istememe rağmen servis formu vermemiştin. Senden ricam lütfen bu evrakları sen hazırla, ben .... tarihinde senin dükkana gelip evrakları alayım sen yorulma eve kadar''

Karşı tarafın cevabı sizin cevabını vs vs bu konuşmanın kaydı elinizde olsun.

Servis formlarını vermeyi ret ederler ise en azından heyete bu yazışmayı sunabilirsin.
Delil kanıt ispat belge çok önemli servis fişini mutlaka almalı aynı şekilde x.... tarihinde x kumtel yetkili servisi geldi sorunum çözülmedi bu ürün ayıplı servis hizmetinden şikayetçiyim diye kumtele de mail'de atsın
Çift dikiş olur Adem abi
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
kumtel -awox -axen vs gibi bir sürü dandik marka doldu satarken iyi fakat sorun çıktımı vay halinize.
Bunlar süslü püslü reklamlarla internette ve özellikle bölgenin zengin ağa babalarının açtığı beyaz eşya mağazalarında kırsalda ilçelerde çok satılıyor.

Var benim yaşadığım yerde de youtube nedir bilmeyen şahısların 30 sene evvel açtığı tükkanlarda (Onlar mağaza diyor) ayran yapma makinelerinin yanında bu tv leri fırınları vs satanlar.

Mesleğim gereği her ilçede bunlardan bol miktarda olduğunu çok iyi biliyorum.
Vizyon Misyon Ahlaklı Ticaret vs bu tiplerden çok uzak kavramlar.
Köylü Ali dayım bu herifleri 30 senedir tanıdığı için bu tipler sokuyor bu dandik cihazları insanımızın evine.
Bu adı mağaza olan tükkanlara gelen pazarlamacılarla yıllarım geçti benim.
Herkesin tek derdi var.

Fabrika toptancıya, Toptancı adı mağaza olan tükkana- tükkan vatandaşa malı ittireyim gitsin o kadar.

Mal iyiymiş kötüymüş servisi varmış yokmuş varsa etkisi varmıymış yokmuymuş bunları kimsenin sorguladığını görmedim yıllarca.

Bir tek bizim Buğra var genç bir kardeşimiz ve gerçekten mağaza sahibi kendisi, gözümün önünde kaç kere pazarlamacı geri çevirdi ''Abi böyle servisi bilmemnesi olmayan ürünlerle bana gelmeyin'' diye.

Bakın düşünün ki (Gözümün önünde cereyan ediyor bu olay) pazarlamacı Buğra kardeşimize dedi ki ''Bana kimi istiyorsan onu söyle, o senin servisin hemen yetki açayım''

Buğra'nın verdiği cevap, ''Abi sen daha bizim istediğimi servis mantığını kavrayamamışsın, Burada öyle adam gibi iş yapacak dükkan mı var tamirci ki ben sana isim vereyim, Sen kendi yapılanmanı tamamlamadan ne diye sahaya çıkıyorsun ki?''

Helal olsun Buğra kardeşime..
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Bunlar süslü püslü reklamlarla internette ve özellikle bölgenin zengin ağa babalarının açtığı beyaz eşya mağazalarında kırsalda ilçelerde çok satılıyor.

Var benim yaşadığım yerde de youtube nedir bilmeyen şahısların 30 sene evvel açtığı tükkanlarda (Onlar mağaza diyor) ayran yapma makinelerinin yanında bu tv leri fırınları vs satanlar.

Mesleğim gereği her ilçede bunlardan bol miktarda olduğunu çok iyi biliyorum.
Vizyon Misyon Ahlaklı Ticaret vs bu tiplerden çok uzak kavramlar.
Köylü Ali dayım bu herifleri 30 senedir tanıdığı için bu tipler sokuyor bu dandik cihazları insanımızın evine.
Bu adı mağaza olan tükkanlara gelen pazarlamacılarla yıllarım geçti benim.
Herkesin tek derdi var.

Fabrika toptancıya, Toptancı adı mağaza olan tükkana- tükkan vatandaşa malı ittireyim gitsin o kadar.

Mal iyiymiş kötüymüş servisi varmış yokmuş varsa etkisi varmıymış yokmuymuş bunları kimsenin sorguladığını görmedim yıllarca.

Bir tek bizim Buğra var genç bir kardeşimiz ve gerçekten mağaza sahibi kendisi, gözümün önünde kaç kere pazarlamacı geri çevirdi ''Abi böyle servisi bilmemnesi olmayan ürünlerle bana gelmeyin'' diye.

Bakın düşünün ki (Gözümün önünde cereyan ediyor bu olay) pazarlamacı Buğra kardeşimize dedi ki ''Bana kimi istiyorsan onu söyle, o senin servisin hemen yetki açayım''

Buğra'nın verdiği cevap, ''Abi sen daha bizim istediğimi servis mantığını kavrayamamışsın, Burada öyle adam gibi iş yapacak dükkan mı var tamirci ki ben sana isim vereyim, Sen kendi yapılanmanı tamamlamadan ne diye sahaya çıkıyorsun ki?''

Helal olsun Buğra kardeşime..
Dün bir "ünlü" bir avm de alıcıyı vazgeçirdim yine ,genç karı-koca idiler ,tarığın başına gelenleri telefondan okuttum ,ama "siz bilirsiniz" demeyi de unutmadım :) ,hanım yine bana kızdı "bir gün dayak yiyeceksin bak karışmam" dedi :hihi
 
Umut Barış Çevrimiçi

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,967
Sonunda tezgahları alıp kendi ankastremizi kendimiz yapacağız. :kiskis
Memleketteki birçok marka aynen böyle üretiyor çünkü.
 
Geri
Üst Alt