Klimanın iç ünitesinin durduk yere kırılması

S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Yazlık olarak tabir ettiğiniz yerin en azından geceleri püfür püfür esmeli, bu nasıl bir yazlıkmış böyle ?

Haklısınız. Yer denize sıfır, önümüzde kimse yok her yer açık. Normalde esintide pek sıkıntı yok ama belli dönemlerde hava kararmaya yKın ve karardıktan sonra esinti tamamen duruyor. O zaman mahvoluyoruz işte.
Eklediğiniz resimde sunta kullanılmış borunun geçtiği hizada borunun terlemesi nedeniyle şişme var gibi siz bunu yakından daha iyi görürsünüz şişme nedeniyle kasma olursa plastik kısımın kırılması kaçınılmaz bir durum. Suntadaki yana taşan kısımdaki boyalar göz yanılması yapmıyor ise şişme var. En olarak üst ince borunun hizası biraz daha kalın görünüyor.
Sunta kısmı şişse klimanın metal plakasında da şişme olurdu. Konuya gelirsek plastiğin bu kadar dandiğini bulabilmekte büyük başarı. Hadi tebrik edelim.

Malzeme sunta değil mdf. Burada suntanın yaşama şansı yok, sunta olsa zaten birlikte yere inmişlerdi. :)

Şişme falan hiçbir şey yok. Gayet düzgün. Onunla alakalı değil görünüyor.


Vestel’in yönlendirdiği servis dün geldi. Söyledikleri saat ile alakası yoktu, çok bekledim. Dış ünite düştü düşecek diye kayıt düşmüşler, o kadar belirttiğim halde. 3 arkadaş cevat kelle modunda geldi, vakumlama cihazı dahil. Teknisyen arkadaş duruma şaşırdı biraz. Kendisine bir cihazın kendi ağırlığını taşıyabilecek sağlamlıkta olması gerektiğini belirtip 4-5 yıllık olan ve toplamda ancak 1-2 ay kullanılmış (eski sahibi son yıllarda pek gelmemiş) ve göstergesi üzerindwe jelatini bile duran yepyeni durumdaki cihazın kendiliğinden kırılmasının normal olmadığını, konun Vestel tarafından değerlendirilip gizli ayıplı bu ürünün değiştirilmesi gerektiğini söyledim. Montajı yapan firmayı sordu ve kendileri yaparsa masrafın onlardan çıkacağını, montajı yapan firmanın gelmesinin iyi olacağını söyledi. Doğruysa sorumlulukları varmış. Uzun bir kablo ile cihazı bağlayıp sabitledi bu arada. Kısa bir araştırmadan sonra montajı yapan servisi bulduk. Onlardan randevu alacağım.

Teknisyenin belirttiği diğer bir ihtimal de ısınıp soğuma kaynaklı gerilmelerden olabileceği idi bu arada.

Arkadaş bizi biraz eğleyip yedi mi bilmiyorum ama montajı yapan servisten randevu alacağım artık. Ücret ödemedim, müşteri başka servisi istiyor yazıp formu imzalattı. Yarın öğlen geri dönüş yoluna çıkmamız gerekiyor ama birini bulacağız inşallah.

Biraz uzun sürecek ama gelişme oldukça yazacağım.
 
Son düzenleme:
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Haklısınız. Yer denize sıfır, önümüzde kimse yok her yer açık. Normalde esintide pek sıkıntı yok ama belli dönemlerde hava kararmaya yKın ve karardıktan sonra esinti tamamen duruyor. O zaman mahvoluyoruz işte.



Malzeme sunta değil mdf. Burada suntanın yaşama şansı yok, sunta olsa zaten birlikte yere inmişlerdi. :)

Şişme falan hiçbir şey yok. Gayet düzgün. Onunla alakalı değil görünüyor.


Vestel’in yönlendirdiği servis dün geldi. Söyledikleri saat ile alakası yoktu, çok bekledim. Dış ünite düştü düşecek diye kayıt düşmüşler, o kadar belirttiğim halde. 3 arkadaş cevat kelle modunda geldi, vakumlama cihazı dahil. Teknisyen arkadaş duruma şaşırdı biraz. Kendisine bir cihazın kendi ağırlığını taşıyabilecek sağlamlıkta olması gerektiğini belirtip 4-5 yıllık olan ve toplamda ancak 1-2 ay kullanılmış (eski sahibi son yıllarda pek gelmemiş) ve göstergesi üzerindwe jelatini bile duran yepyeni durumdaki cihazın kendiliğinden kırılmasının normal olmadığını, konun Vestel tarafından değerlendirilip gizli ayıplı bu ürünün değiştirilmesi gerektiğini söyledim. Montajı yapan firmayı sordu ve kendileri yaparsa masrafın onlardan çıkacağını, montajı yapan firmanın gelmesinin iyi olacağını söyledi. Doğruysa sorumlulukları varmış. Uzun bir kablo ile cihazı bağlayıp sabitledi bu arada. Kısa bir araştırmadan sonra montajı yapan servisi bulduk. Onlardan randevu alacağım.

Teknisyenin belirttiği diğer bir ihtimal de ısınıp soğuma kaynaklı gerilmelerden olabileceği idi bu arada.

Arkadaş bizi biraz eğleyip yedi mi bilmiyorum ama montajı yapan servisten randevu alacağım artık. Ücret ödemedim, müşteri başka servisi istiyor yazıp formu imzalattı. Yarın öğlen geri dönüş yoluna çıkmamız gerekiyor ama birini bulacağız inşallah.

Biraz uzun sürecek ama gelişme oldukça yazacağım.

Dün öğlen yola çıktığımdan kendim bulunamadım. Birine rica ettik sağolsun başında durdu. Zamanında montajı yapan servisten bir ekip geldi. Fotoğraflarını çektiler. Teknisyen ile konuştum. Konu Vestel'e iletilecek. "Teknik bülten" mi ne çıkacakmış yanlış anlamadıysam. Vestel'den arayacaklar, kabul edilmezse ücretli yapılacak dedi. Tamam dedim. Haber bekliyoruz artık. Aradıklarında gizli ayıplı olduğunu tekrar vurgulayıp seçimlik haklarımdan "ürünün misliyle değişimini" isteyeceğim. Sezonu kapattık sayılır, bu vakitten sonra gidersek pek klima ihtiyacımız olmayacak, elektrikli soba da var zaten. Olumsuz cevap gelirse yaptırmayıp doğrudan hakem heyetine gideceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt