Kiwi markadan uzak durun !

A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,976
insanların alım gücünü düşürüp bu merdiven altı zihniyeti ile üretim yapan bu dandik markaları almaya insanları mecbur bırakanlar olduğu sürece bu sorunlar bitmez.
 
B Çevrimdışı

beratozguner

Aktif Üye
25 Mar 2021
101
31
Genelde bu ucuz markalarda insanlar kullan at olarak alıyorlar. O yüzden servis süreçleri sıkıntılı oluyor. Zaten fiyata baktığınızda servis düzgün hizmet veren ürün 3 tane kiwi marka ürüne denk geliyor. Mesela tefal ONTHEGO var bende. Bu ürünün vestel üretiminden tutunda kiwiye kadar hepsi var. Tefal nereden baksanız 1,5 kat daha pahalı. Ama servis için veriyorsunuz. Blenderda kaçak vardı kapakta. Bıçaklar ve kapak değşiti sadece 1 günde.
 
Akigo35 Çevrimdışı

Akigo35 

Süper Üye
20 Tem 2020
1,124
43
Hollanda'da bim gibi kendi markalarını satan yerler var, hem market hem ev eşyaları, aletler vs. Genelde onlarda kendi markaları. Hepsinin belli bir kalite standardı var büyük markalara göre ucuz olsada geneli alman malı ve yıllarca yolda bırakmaz. Bizim firmalar ortada satılacak bir alet olmasına ve çok ucuz olmasına bakıyor 1000 tane saysak 700 tanesi geri gelmeyip çöpe atsa kardır hesabı.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Günümüzde ürün kalitesi ve markasından ziyade, satış sonrası hizmet için para ödeniyor.

Bir çoğumuzun yaşayarak öğrendiği tecrübe bu maalesef.

Mesela; Mefal'de Çin üretimi Tiwi'de ama ürün kalitesi (illaki farkı var) aşırı derecede belli olmasa da, fiyat farkı iki üç kat olabiliyor... verilen örneklerden anladığım kadarıyla da aradaki fark, verilen satış sonrası hizmete ödeniyor...

*Bir ürünü Tiwi olarak 1 liraya alınır, arıza halinde çöpe atıp geçilir.

*Aynı ürünü Mefal olarak 3 liraya alınır, arıza halinde de gereği yapılır.

Tercih bizim.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bu satış sonrası destek de yeni moda oldu. Sen ne güzel üretim yapmışsın kutu ambalaj hepsi güzel yani albenisi var. Bim 101 gibi kurumsal firmalarda satış yapıyorsun.. E bunları yaparken de tüketici kanunlarına göre bu işe giriyorsun üretiyorsun satış yapıyorsun.. Da bunun sonrası neden zor. Kargo kodu dahi veriyorsun. Tüketici ücretsiz gönderiyor. Tüketiciyi neden zora sokuyorsun. Yapma bu işi.. Neyse.
 
B Çevrimdışı

beratozguner

Aktif Üye
25 Mar 2021
101
31
Bu satış sonrası destek de yeni moda oldu. Sen ne güzel üretim yapmışsın kutu ambalaj hepsi güzel yani albenisi var. Bim 101 gibi kurumsal firmalarda satış yapıyorsun.. E bunları yaparken de tüketici kanunlarına göre bu işe giriyorsun üretiyorsun satış yapıyorsun.. Da bunun sonrası neden zor. Kargo kodu dahi veriyorsun. Tüketici ücretsiz gönderiyor. Tüketiciyi neden zora sokuyorsun. Yapma bu işi.. Neyse.
Satış sonraası destek hep vardı. Siz hiç şu ısıtıcılı kahve makinelerini garantiye gönderdiniz mi ? Veya 50 lira altı usb bellekten tutun, mouse kadar garantiye gönderdiniz mi ? İşte burada firma para kazanıyor asıl. Garanti demek yedek parça demek, ekstra yeni ürün vs demek. Bunlarda masraf kalemi. Burada kullanıcıyı zorlayarak parayı götürüyorlar. Otomatik olarak da ucuza satıyorlar ürünü.

Hep denir abi apple pahalı ama servise bir veriyon yenisini veriyorlar. Yada sony euresia garantili al abi ps4 sonra başın ağrımasın bu muhabbet. Delta servis vs. var bu ülkede. İthalatçı garantisi denen absürdlük var. Herkes kendine göre yontuyor.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Satış sonraası destek hep vardı. Siz hiç şu ısıtıcılı kahve makinelerini garantiye gönderdiniz mi ? Veya 50 lira altı usb bellekten tutun, mouse kadar garantiye gönderdiniz mi ? İşte burada firma para kazanıyor asıl. Garanti demek yedek parça demek, ekstra yeni ürün vs demek. Bunlarda masraf kalemi. Burada kullanıcıyı zorlayarak parayı götürüyorlar. Otomatik olarak da ucuza satıyorlar ürünü.

Hep denir abi apple pahalı ama servise bir veriyon yenisini veriyorlar. Yada sony euresia garantili al abi ps4 sonra başın ağrımasın bu muhabbet. Delta servis vs. var bu ülkede. İthalatçı garantisi denen absürdlük var. Herkes kendine göre yontuyor.
Ben tüketici kanunlarındaki kendi verdikleri hakkımı kullanıyorum. Ve tüketici de kullanmalı tabiki yani 2 yılsa 2 yıl.
Evet ben bir defasında hafıza kartı göndermiştim. Ücret iadesi yapmışlardı. Eğer 2 yıl garanti veriyorsa onarım değişim iade neyse gereği yapılmalı. Bu işin Apple sinbosu yok. ?
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Ben tüketici kanunlarındaki kendi verdikleri hakkımı kullanıyorum. Ve tüketici de kullanmalı tabiki yani 2 yılsa 2 yıl.
Evet ben bir defasında hafıza kartı göndermiştim. Ücret iadesi yapmışlardı. Eğer 2 yıl garanti veriyorsa onarım değişim iade neyse gereği yapılmalı. Bu işin Apple sinbosu yok. ?
Bir ürün apelde 3 lira simbo da 1 lira ise maalesef fark vardır.

Fark Olduğunu, ülkenin her sektöründe ayan beyan görüyoruz... Eşeğe binerek, at muamelesi yapılmaz. Çoğu şeyleri, kafamıza vura vura öğretiyorlar işte...
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Evet kiwi Apple özendi galiba.. Bugün tekrar aradım. Onarılamayacağını ve yenisinin gönderileceği söylendi. Ha ne zaman bayram haftasında gönderilecekmiş. Bekliyoruz..

Bu arada Domestos Domestos neden yasaklı üye oldu?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Evet kiwi Apple özendi galiba.. Bugün tekrar aradım. Onarılamayacağını ve yenisinin gönderileceği söylendi. Ha ne zaman bayram haftasında gönderilecekmiş. Bekliyoruz..

Bu arada Domestos Domestos neden yasaklı üye oldu?
Yerli milli araç konusu orda bişey olmuştu yanılmıyorsam biraz ağır birşey yazmıştı Sota Sota hocam müdahil oldu konuya o sebeb ile yasaklı galiba sebebini tam bilmiyorum
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bayram haftasında gönderileceği söylenen kettle hala gelmedi. (ölme eşeğim ölme).
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Kiwi kettle bugün itibari ile geldi. Bu konuyu burada bu durumda bu markayla yaşadığım sorunu dile getirdim. Bilginiz olsun diye.. Admin isterse konuyu kapatabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri