Arkadaşlar 3 gün önce 14 bin tl ye Trendyol'dan TV aldım. kırmızı elma mağzasından şikayetleri falan görünce korktum hemde küçük geldi tv memnun kalmadım iade etmek istiyorum. Satıcı kutusu açılmış kurulumu yapılmış ürünü iade alamayacaklarını söylediler doğru mu? Doğru değil ise nasıl yol izlemem gerek? İade kargoya vereceğim geri gelirse kabul etmeyeceğim sonra tüketici hakem heyetine mi başvuracağım resimler böyle satış sözleşmesinin. Bu sözleşmeye göre tüketici hakem heyetinde iş biter mi yoksa hakem heyeti de servis raporu mu ister ya da dava vs mi açılması gerekir. Trendyol müşteri hizmetleri de aynısını dedi servisten kağıt almanız lazım servis biz öyle bir şey vermiyoruz diyor
'
Beyaz eşya (buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırınlar [gaz, elektrik, mikrodalga], set üstü ocaklar, aspiratörler, ütüler, vantilatör, ısıtıcılar, soğutucular), televizyon vb. kurulum gerektiren ürünlerin kutuları ürün tarafınıza teslim edildikten sonra yalnızca yetkili servis çalışanları tarafından açılmalıdır. Yetkili servis çalışanlarından önce ürünün kutusunun tarafınızca açılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalabilir.
Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtmanız gerekir. Bu belgeyi aldıktan sonra ürünü iade etmek istemeniz halinde
Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler için cayma hakkı kullanılamaz.'
Adem Helvacı
'
Beyaz eşya (buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırınlar [gaz, elektrik, mikrodalga], set üstü ocaklar, aspiratörler, ütüler, vantilatör, ısıtıcılar, soğutucular), televizyon vb. kurulum gerektiren ürünlerin kutuları ürün tarafınıza teslim edildikten sonra yalnızca yetkili servis çalışanları tarafından açılmalıdır. Yetkili servis çalışanlarından önce ürünün kutusunun tarafınızca açılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalabilir.
Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtmanız gerekir. Bu belgeyi aldıktan sonra ürünü iade etmek istemeniz halinde
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
internet sitesi üzerinden iade kodu alarak ürünü kargo görevlisine teslim ederek ürünü iade edebilirsiniz.Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler için cayma hakkı kullanılamaz.'
Adem Helvacı