Sota
Root
- 6 Mar 2016
- 20,154
Ürünü 1 sene kullandıktan sonra mekanik sorun nedeniyle servise teslim ettik.
birkaç gün sonra arızanın tamamlandığını belirten sms aldım.
Servisten Ürünü teslim alıp eve götürdük Ürün 2 kullanımında tekrardan mekanik arıza verdi.
Tekrardan servisin yolunu tuttum.
Cihaz serviste 15gün civarı kaldıktan sonra ürünü kendilerinin tamir edemeyeceklerini bu sebeple genel merkeze göndereceklerini belirtiler.
Cihazın pesine düşmesek arayıp soran da olmadı.!
Biraz ısrarcı olunca cihazın tamir olamayacağını para iadesini yapacaklarını belirtiler.
Bende seçim hakkımı kullanmak istiyorum dediğimde Ürünü bizden alınmamış yenisini veremeyiz denildi.
Hemen Karaca genel merkezinin bulunduğu Istanbul Şişlide ki THH E-Devlet üzerinden başvuruda bulundum.
Görülen davada ürünün ayıplı olduğu misliyle değişimine karar verildi.
Karar bize tebliğ edildikten sonra Karacayı tekrar aradık. ( Müşteri hizmetlerine ulaşması cidden sorunlu)
Bir şekilde muhatap bulduk THH kararı olmasına rağmen bize tekrardan para iadesi teklif ettiler.
Ortada kazanılmış hakkımız olduğu için tabiki kabul etmedik.
İtiraz süresi olan 15gun bekleyip tekrardan Karacayı aradık.
THH Kararının uygulanmaması halinde 3 gün içinde Icraya başvuracağımızı belirtip görüşmeyi bitirdik.
Ertesi gün bizi arayıp ürünün üst modelinin tarafımıza gönderileceğini belirttiler.
THH kararına uymamakta direnen firmalara icra kartını göstermekten çekinmeyiniz.
birkaç gün sonra arızanın tamamlandığını belirten sms aldım.
Servisten Ürünü teslim alıp eve götürdük Ürün 2 kullanımında tekrardan mekanik arıza verdi.
Tekrardan servisin yolunu tuttum.
Cihaz serviste 15gün civarı kaldıktan sonra ürünü kendilerinin tamir edemeyeceklerini bu sebeple genel merkeze göndereceklerini belirtiler.
Cihazın pesine düşmesek arayıp soran da olmadı.!
Biraz ısrarcı olunca cihazın tamir olamayacağını para iadesini yapacaklarını belirtiler.
Bende seçim hakkımı kullanmak istiyorum dediğimde Ürünü bizden alınmamış yenisini veremeyiz denildi.
Hemen Karaca genel merkezinin bulunduğu Istanbul Şişlide ki THH E-Devlet üzerinden başvuruda bulundum.
Görülen davada ürünün ayıplı olduğu misliyle değişimine karar verildi.
Karar bize tebliğ edildikten sonra Karacayı tekrar aradık. ( Müşteri hizmetlerine ulaşması cidden sorunlu)
Bir şekilde muhatap bulduk THH kararı olmasına rağmen bize tekrardan para iadesi teklif ettiler.
Ortada kazanılmış hakkımız olduğu için tabiki kabul etmedik.
İtiraz süresi olan 15gun bekleyip tekrardan Karacayı aradık.
THH Kararının uygulanmaması halinde 3 gün içinde Icraya başvuracağımızı belirtip görüşmeyi bitirdik.
Ertesi gün bizi arayıp ürünün üst modelinin tarafımıza gönderileceğini belirttiler.
THH kararına uymamakta direnen firmalara icra kartını göstermekten çekinmeyiniz.