Kaira Klima Ayıplı Ürün Mağduriyeti

P Çevrimdışı

prmtnc

Yeni Üye
30 Ocak 2023
4
27
Hepsiburada üzerinden 12.000btu Kaira klima aldım.

Cumartesi günü Manisa Daikin servisinden kuruluma geldiler. Temiz bir montaj çıkardılar açıkçası fakat vakumun dördüncü belki de beşinci dakikasında fıssst diye gazı verdiler. İş işten geçtiği için de bir şey diyemedim artık. Vakum cihazı da çok güven vermemişti zaten açıkçası.
Resimde gösterdiğim o uçtaki metal kısım yerinden çıkıktı, sallanıyordu. Cihaz bu model değil, temsilen koydum.
aaaa86d3b07f5471046.jpg


Vakum cihazının çok kendine hayrı var gibi görünmediği ve gaz da verildiği için o konuyu görmezden geldim.

İşlemler tamamlanınca bir kaç dakika ısıtma modunda denediler. Klima başta biraz sıcak üfledi, sonra sıcak üflememeye başladı. İçeriyi sıcak algılıyor ondan dediler (halbuki içerisi 23, klima 30'a ayarlı) ben de yeni takıldığı için çok üstelemedim, heralde klima bir süre kendine gelecek sonra ısıtacak diye düşündüm, servis formunu imzaladım.

Gittiklerinde seyyar kablo ile bağlayıp yarım saat bir saat kadar denedim ama bu sefer hiç sıcak üflemedi. Kumanda ile flaplere de müdahale edemiyorum, sabit yukarı bakıyor, aşağı-yukarı dönmüyor. Bir şeylerin yanlış gittiğinden emin olunca montaja gelirken arayan numarayı geri aradım, geldiler baktılar.

İç ünitedeki sensörlere çakmak ile sıcak, su ile soğuk uyguladılar. Baktılar gerçekten ısıtma-soğutma yapmıyor. İç ünitenin plastiğini söküp içeride bir kaç parçayı çıkarıp geri taktılar. Dış ünitede bir şeyler yaptılar, manometre bağladılar, gördükleri değer anladığım kadarıyla düşük geldi, gaz yok diye düşündüler.

Sonra kompresör çalışıyor mu diye anlamak için gazı boşaltmak zorunda olduklarını söyleyip, gazı komple boşalttılar. (Bu esnada R32 gaza ağızlarında yanan sigara ile yaklaşmayı da ihmal etmediler...) Bu sefer gaz varmış diye emin oldular (gaz olmasa gaz çıkmazdı diye bir mantık kurarak?) kompresör üflüyor-çekiyor mu diye denediler yani ben söylediklerinden böyle anladım. Dış ünitedeki sanırım borunun bağlandığı girişi parmakla kapatarak test ettiler. Önce kompresör çalışmıyor, parmağımı burada tutamamam lazım itmesi lazım dediler sonra da çalışıyor dediler, yanımızda gaz yok pazartesi tekrar gaz verip deneyelim dediler.

Sıfır cihazın bu kadar kurcalanmasından tamir edilmesinden rahatsız olmaya başladım ben de. Dış ünite - iç ünite hangisi bozuksa değişsin dedim ama arızanın neyde olduğundan onlar da emin değiller.

Olur da pazartesi tekrar gaz şarjı yapılınca cihaz ısıtma yaparsa forma bu şekilde yazıp gideceklermiş, benim aldığım yerle görüşmem lazımmış. Değişim v.s kısmını servis bilmiyormuş. Firma da çok sıkıntı yapıyormuş. Hepsiburadayı aradım, onlar da servis tutanağı olmadan bir işlem yapamayız dediler. Haliyle ben nereyle görüşeceğimi anlamadım. Daikin'i aradım, şikayet oluşturdum, kaydınız alındı dediler bir dönüş yapmadılar. Yeni bir klimanın kurulduktan bir kaç saat sonra her tarafının kurcalanarak arıza çözülmeye çalışılması, gazının boşaltılması v.s benim hiç içime sinmedi.
Bu klimanın gazını komple boşaltıp dış ünitedeki o boruların bağlantı yerlerini açık bıraktıklarında bizim vakum ortamına bir zarar gelmiş olmuyor mu acaba?

Bu markanın servisini Daikin veriyor diye güvendim ama nedense hiç yardımcı olmayacak gibiler. Ege bölge müdürlüğünü aradım, onlar da ilgilenmedi, çağrı merkezini arayın dediler sadece. Teknik servisin neden forma "klima montajı yapıldı, arızalı, ısıtma-soğutma yapmıyor" yazıp firmadan değişim istemediğine ve beni firmaya yönlendirdiğine anlam veremiyorum.

Bu kişiler sıfır araba alsa, bayiden çıktıktan 100 metre sonra yolda kalsa ve servise döndüklerinde arabanın her yeri sökülse, motoru, şanzımanı işlem görse, bu arabayı kabul ederler mi? Cevap eminim ki "etmezler". Öyleyse benim de bu klimayı bu şekilde kabul etmemem gerekiyor diye düşünüyor, forumdaki ustalarımızın, özellikle A Adem Helvacı beyin değerli görüşlerine havale ediyorum.

Ne yapmam gerektiği konusunda yardımlarınızı bekliyorum. Tekrardan bir servis formu da tanzim edilmedi henüz. Şu an elimdeki tek şey montajı yapılmış ve gazı olmayan bir klima.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba; Yıllardır anlatmaya çalıştığım hususlardan birisidir bu.
DAIKIN GÜVENCESİNDE demekle veya yazmakla iş bitmiyor. Ürün arızalı çıkmış veya montaj veya arıza tespit yönünde hata var. Peki sonuç olarak ne var dersek anlatılanlara göre elde sıfır var.

Zamanında beni mahkemeye veren bu çürümüş zihniyet ile neden mücadele ettiğimi herkesin daha net şekilde anlaması gerekir.

DAIKIN belki üzerinde DAIKIN yazan klimalar için ii himzet sunuyor olabilir onu bilemem ancak alt segment ithalat olarak sattıkları bu ürünlerde sundukları hizmetin UMURSAMAZ olduğunu Ülkenin her yerinden aldığımız geri dönüşlerde görüyoruz.

Sizin sorun şu, o klimalarıiçli dışlı komple değiştirtirsiniz hem de paşa paşa değiştirirler onda sorun yok ancak sıkıntı hem sürecin uzun sürmesi hem de muhataplarınızın ne derece umursayacağı konusu.

Hepsiburada artık ''Rapor olmadan işlem yapamayız'' diyerek işin içinden çıkamaz çünkü öyle veya böyle elinizde o ürünün çalışmadığını doğrulayan bir belge var. Hepsiburada hazretlerinin istediği tarzda bir cümle yazmak sorunda değil o evrakta.

Ayrıca pazaryeri adı altındaki bu işletmeler eskiden olduğu kadar da rahat değiller çünkü onların da sorumlu tutulambilme durumları söz konusu.

Yani sizin klima her şekilde değişir ama heyetten kararın çıkması 3-6 ay arası sürer.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,976
bende fujıplus diye lanet bir klima aldım benzer sorunlarla karşılaştım maddi alım gücü yüksek olsa bu dandik ürünleri eve sokmayacaksın ama daıkında büyük bir markayım diye övünüyor fakat anladığım kadarıyla servisinin ucuz markalrın hizmetibnden bir farkı yok.
 
P Çevrimdışı

prmtnc

Yeni Üye
30 Ocak 2023
4
27
Merhaba; Yıllardır anlatmaya çalıştığım hususlardan birisidir bu.
DAIKIN GÜVENCESİNDE demekle veya yazmakla iş bitmiyor. Ürün arızalı çıkmış veya montaj veya arıza tespit yönünde hata var. Peki sonuç olarak ne var dersek anlatılanlara göre elde sıfır var.

Zamanında beni mahkemeye veren bu çürümüş zihniyet ile neden mücadele ettiğimi herkesin daha net şekilde anlaması gerekir.

DAIKIN belki üzerinde DAIKIN yazan klimalar için ii himzet sunuyor olabilir onu bilemem ancak alt segment ithalat olarak sattıkları bu ürünlerde sundukları hizmetin UMURSAMAZ olduğunu Ülkenin her yerinden aldığımız geri dönüşlerde görüyoruz.

Sizin sorun şu, o klimalarıiçli dışlı komple değiştirtirsiniz hem de paşa paşa değiştirirler onda sorun yok ancak sıkıntı hem sürecin uzun sürmesi hem de muhataplarınızın ne derece umursayacağı konusu.

Hepsiburada artık ''Rapor olmadan işlem yapamayız'' diyerek işin içinden çıkamaz çünkü öyle veya böyle elinizde o ürünün çalışmadığını doğrulayan bir belge var. Hepsiburada hazretlerinin istediği tarzda bir cümle yazmak sorunda değil o evrakta.

Ayrıca pazaryeri adı altındaki bu işletmeler eskiden olduğu kadar da rahat değiller çünkü onların da sorumlu tutulambilme durumları söz konusu.

Yani sizin klima her şekilde değişir ama heyetten kararın çıkması 3-6 ay arası sürer.
Adem Hocam,

Tam da dediğiniz gibi, satış sayfasında "Daikin Servis Güvencesi" yazmayı iyi biliyorlar ama bir sorun çıkınca servis firmayla görüş diyor, firma servisten rapor al diyor, hepsi birbirine atıyor topu.

Olur da değişim yoluna gidilmez ise, benim klimama yapılacak "tamirat" işlemleri sonrası gönül rahatlığı ile kullanabilir miyim? Örneğin yarım yamalak da olsa yapılan vakum şimdi boşa gitmiş midir dış ünite boru bağlantıları sökülüp atmosferle temas edince? Hadi uygun gramda R32 gaz tekrar yüklediler diyelim, benim klima yaşantısına "vakumsuz" olarak mı devam eder? Gazı basıp tekrar vakum yaparız demişlerdi de dediğim gibi artık servisin hiçbir dediğine itibar edesim gelmiyor.

Müşteri hizmetlerine kayıt bırakmak dışında, THH yoluna gitmeden önce DAIKIN nazarında şikayetimizi ulaştırabileceğimiz daha etkili bir merci var mıdır? Yoksa dediğiniz gibi THH'ye gitsem ve her şey yolunda gitse bile 6 aya kadar sürebilecek sıkıntılı bir süreç olacak.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem Hocam,

Tam da dediğiniz gibi, satış sayfasında "Daikin Servis Güvencesi" yazmayı iyi biliyorlar ama bir sorun çıkınca servis firmayla görüş diyor, firma servisten rapor al diyor, hepsi birbirine atıyor topu.

Olur da değişim yoluna gidilmez ise, benim klimama yapılacak "tamirat" işlemleri sonrası gönül rahatlığı ile kullanabilir miyim? Örneğin yarım yamalak da olsa yapılan vakum şimdi boşa gitmiş midir dış ünite boru bağlantıları sökülüp atmosferle temas edince? Hadi uygun gramda R32 gaz tekrar yüklediler diyelim, benim klima yaşantısına "vakumsuz" olarak mı devam eder? Gazı basıp tekrar vakum yaparız demişlerdi de dediğim gibi artık servisin hiçbir dediğine itibar edesim gelmiyor.

Müşteri hizmetlerine kayıt bırakmak dışında, THH yoluna gitmeden önce DAIKIN nazarında şikayetimizi ulaştırabileceğimiz daha etkili bir merci var mıdır? Yoksa dediğiniz gibi THH'ye gitsem ve her şey yolunda gitse bile 6 aya kadar sürebilecek sıkıntılı bir süreç olacak.
Ben bu markanın CEO su olan Sanırım Hasan Önder diye birisiydi ona kadar yazdım bazı tüketiciler için, Zerre kadar umursamıyorlar.

Vakum elbette ki yine yapılacak ve hatta ilk yaptıklarından çok daha sağlam bir vakum olmalı buç

Siz bana deseydiniz ki ''Adem Helvacı, sıfır klima montajı yaptılar ama vakumu sadece 5 dakika yaptılar sorun olur mu?'' benim size cevabım ''İçiniz rahat olsun sorun olmaz'' şeklinde olurdu ancak bu noktadan sonra 20 30 dakikadan aşağı yapılacak bir montaj çok fayda sağlamayacaktır.

Yine de evinize gelen servis size ''Yok aaaabi öyle bir şey, biz introvasküler sistem üzerinden aort damarına ulaşıp oradan tranklize ediyoruz'' dese verebilecek cevabınız olmayacak. Yani servisin iyisine denk gelmediniz ise istediğiniz mecradan istediğiniz kadar bilgi alın sizin işinize yaramaz.

Ben sizin yerinizde olsam üründen önce servis değişikliği talep ederdim.
 
P Çevrimdışı

prmtnc

Yeni Üye
30 Ocak 2023
4
27
Ben bu markanın CEO su olan Sanırım Hasan Önder diye birisiydi ona kadar yazdım bazı tüketiciler için, Zerre kadar umursamıyorlar.

Vakum elbette ki yine yapılacak ve hatta ilk yaptıklarından çok daha sağlam bir vakum olmalı buç

Siz bana deseydiniz ki ''Adem Helvacı, sıfır klima montajı yaptılar ama vakumu sadece 5 dakika yaptılar sorun olur mu?'' benim size cevabım ''İçiniz rahat olsun sorun olmaz'' şeklinde olurdu ancak bu noktadan sonra 20 30 dakikadan aşağı yapılacak bir montaj çok fayda sağlamayacaktır.

Yine de evinize gelen servis size ''Yok aaaabi öyle bir şey, biz introvasküler sistem üzerinden aort damarına ulaşıp oradan tranklize ediyoruz'' dese verebilecek cevabınız olmayacak. Yani servisin iyisine denk gelmediniz ise istediğiniz mecradan istediğiniz kadar bilgi alın sizin işinize yaramaz.

Ben sizin yerinizde olsam üründen önce servis değişikliği talep ederdim.
Bugün klimaya tekrar gaz şarjı yapıldı. Sonuç: Yine ısıtma yapmıyor.

Dış ünitenin kapağını söküp kompresörü ve sönsörü kontrol ettiler multimetre ile. Onlarda da sorun olmadığını, muhtemelen dış ünite kartında sorun olduğunu (çünkü geriye başka bir şey kalmadığını) söylediler.

Form bu şekilde. Muhtemelen firma kart değişimi yapın dermiş. 🤬

4abe4dec-a1aa-4041-ab73-38e76ac731d3-1.jpg


Formu Hepsiburadaya da ilettim. Arayıp bana horoz lojistikten kargo kodu ileteceklerini, bu şekilde ürünü satıcı firmaya gönderebileceğimi ve firmanın inceleme sonrasında karar verebileceğini söylediler.

"Kargo mu, nasıl yani?" dedim. Ürün monte halde nasıl olacak o? Bana teslimatı servis montajı ile yapıldı, ürün bana değil servise gitmişti zaten şimdi neden ben kutulayıp gönderiyorum dedim. Ürünü söküp/söktürüp kutulayıp ancak öyle gönderebilirmişim. Kutularını atmamam gerekirmiş.

İyi de kutuları da ürünü kuran servis attı kapının önüne. Şaka gibiler.

Hocam bunlarla iş olmayacak. Ben THH dilekçemi vereyim bir yandan süreç başlasın.

Uyuşmazlığına muhatap olarak "Hepsiburada"yı mı göstermem gerekir, "DAIKIN Türkiye"yi mi yoksa "KAIRA Türkiye"yi mi?
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Bugün klimaya tekrar gaz şarjı yapıldı. Sonuç: Yine ısıtma yapmıyor.

Dış ünitenin kapağını söküp kompresörü ve sönsörü kontrol ettiler multimetre ile. Onlarda da sorun olmadığını, muhtemelen dış ünite kartında sorun olduğunu (çünkü geriye başka bir şey kalmadığını) söylediler.

Form bu şekilde. Muhtemelen firma kart değişimi yapın dermiş. 🤬

4abe4dec-a1aa-4041-ab73-38e76ac731d3-1.jpg


Formu Hepsiburadaya da ilettim. Arayıp bana horoz lojistikten kargo kodu ileteceklerini, bu şekilde ürünü satıcı firmaya gönderebileceğimi ve firmanın inceleme sonrasında karar verebileceğini söylediler.

"Kargo mu, nasıl yani?" dedim. Ürün monte halde nasıl olacak o? Bana teslimatı servis montajı ile yapıldı, ürün bana değil servise gitmişti zaten şimdi neden ben kutulayıp gönderiyorum dedim. Ürünü söküp/söktürüp kutulayıp ancak öyle gönderebilirmişim. Kutularını atmamam gerekirmiş.

İyi de kutuları da ürünü kuran servis attı kapının önüne. Şaka gibiler.

Hocam bunlarla iş olmayacak. Ben THH dilekçemi vereyim bir yandan süreç başlasın.

Uyuşmazlığına muhatap olarak "Hepsiburada"yı mı göstermem gerekir, "DAIKIN Türkiye"yi mi yoksa "KAIRA Türkiye"yi mi?
Öncelikle Geçmiş olsun,
ürünün Hb deki ürün tanıtım sayfasının da ekran görüntüsünü alın, Daikin Garantili diyen kısmını özellikle, sonra THH ye şikayetinizi detaylı olarak anlatın ve elinizdeki tün bilgi ve belgeleri de ekleyin. Ayrıca Cimer üzerinden de haksız rekabet yanıltıcı reklam diyerekten Daikin firmasını yada bu ürünü kim ithal ettiyse onunda cezalandırılması için ayrıca talep açın bu talebinize THH başvuru numaranızı da ekleyin.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bugün klimaya tekrar gaz şarjı yapıldı. Sonuç: Yine ısıtma yapmıyor.

Dış ünitenin kapağını söküp kompresörü ve sönsörü kontrol ettiler multimetre ile. Onlarda da sorun olmadığını, muhtemelen dış ünite kartında sorun olduğunu (çünkü geriye başka bir şey kalmadığını) söylediler.

Form bu şekilde. Muhtemelen firma kart değişimi yapın dermiş. 🤬

4abe4dec-a1aa-4041-ab73-38e76ac731d3-1.jpg


Formu Hepsiburadaya da ilettim. Arayıp bana horoz lojistikten kargo kodu ileteceklerini, bu şekilde ürünü satıcı firmaya gönderebileceğimi ve firmanın inceleme sonrasında karar verebileceğini söylediler.

"Kargo mu, nasıl yani?" dedim. Ürün monte halde nasıl olacak o? Bana teslimatı servis montajı ile yapıldı, ürün bana değil servise gitmişti zaten şimdi neden ben kutulayıp gönderiyorum dedim. Ürünü söküp/söktürüp kutulayıp ancak öyle gönderebilirmişim. Kutularını atmamam gerekirmiş.

İyi de kutuları da ürünü kuran servis attı kapının önüne. Şaka gibiler.

Hocam bunlarla iş olmayacak. Ben THH dilekçemi vereyim bir yandan süreç başlasın.

Uyuşmazlığına muhatap olarak "Hepsiburada"yı mı göstermem gerekir, "DAIKIN Türkiye"yi mi yoksa "KAIRA Türkiye"yi mi?
Servis hizmeti almış ve sorun çözülmemiş ürünlerde direkt olarak ithalatçı, üretici firmalara yönelmeniz gerkir ancak siz mutlaka size faturayı kesen firma bilgilerini de dilekçenize girip Müteselsilen o firmadan da şikayetçi olun. Dİlekçeniz 1 ancak şikayetçi olacağınız firma 2. Satıcı+İthalatçı

Dilekçenizde belirtmeniz gereken diğer husus ise, ürünün montaj hizmetli olması ve tüketicinin kendisinin söküp takabilmesi mümkün olmamasından dolayı karar çıkartılırken mutlaka ''Arızalı ürünün takım halinde servis tarafından sökülüp tüketiciden iade alınmasına'' ibaresinin eklenmesini talep ediniz. Aksi halde satıcı size ''Sadece değişim kararı çıkmış, tamam malı getirin yenisini vereyim'' der işin içindne çıkamazsınız.
 
prmtunc Çevrimdışı

prmtunc

Yeni Üye
29 Ocak 2023
5
27
Durum güncellemesi yapayım.
Mezkur servis raporunu hepsiburadaya ilettiğimde bana kargo kodu verdiler. Servisten yardım istedim. Gelip klimayı söktüler, aynı model montaj yapmışlar onun kutularını getirmişler sağolsunlar, o şekilde kutulayıp horoz lojistiğe verdim.

Kargoya vereli tam 2 hafta oldu. Yaklaşık 10 gündür teslimat şubesinde dağıtıma çıkmayı bekliyor.

Artık sabrım taştığı için az önce THH başvurusu yaparak süreci başlattım.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,252
Durum güncellemesi yapayım.
Mezkur servis raporunu hepsiburadaya ilettiğimde bana kargo kodu verdiler. Servisten yardım istedim. Gelip klimayı söktüler, aynı model montaj yapmışlar onun kutularını getirmişler sağolsunlar, o şekilde kutulayıp horoz lojistiğe verdim.

Kargoya vereli tam 2 hafta oldu. Yaklaşık 10 gündür teslimat şubesinde dağıtıma çıkmayı bekliyor.

Artık sabrım taştığı için az önce THH başvurusu yaparak süreci başlattım.
Horoz lojistik firmasıyla malzeme alıp gönderiyorsanız sizin sabır taşınızı çatlamadan iş yapmazlar.
geçtimiz aralık ayında istanbul firmasından samsung 650litre Gardrop tip buzdolabı aldım.
firma bende merdiven ve asansör ölçülerini istedi. Buzdolabı almadan zaten metreyle gerekli ölçümü yapmıştım. asansöre silme girecekti.

firma buzdolabını gönderdi 2 güne Adana da oldu. Ondan sonrasında iş çıkmaza girdi 4 gün boyunca buzdolabı horoz depoda dağıtımda bekletildi.
Telefonlada ulaşım sağlayamadım, yerlerinin adana hal tarafında olduğunu bildiğim için aracımla gittim.
Durumu izah ettim. Aldığım beni şasırttı abi buzdolabı çok büyük asansöre ve merdivenden sığmaz vinç kiralanması lazım onun için firmadan onay bekliyoruz.

Dedim siz manyakmısınız gelip baktınız mı.! yükleyin makinayı ben çıkarırım eve dedim yok abi olmaz üzerinde kapıya teslim yazıyor biz çıkaracağız dediler.
Adanalık damarım bastı gerekini söyledim. Bmc pikaba yüklettim binaya getirdim getiren şöför sırtladı asansör kapısına bıraktı.
HOP 2 hamlede asansöre soktum.

Eleman abi çok basit oldu yaa dedi durdu. Bu işbilmezlerin yüzünde 4 gün evi beklemek zorun kaldığıma yanıyorum.
 
P Çevrimdışı

prmtnc

Yeni Üye
30 Ocak 2023
4
27
Beni sinir hastası edecekler bunlar.

Klimayı kargoya vermemden 34 gün geçti, ne zamandır her gün DEĞİŞİM diye sürekli bunlara yazmama rağmen bugün kafalarına göre çat diye ücret iadesi yapmışlar.

Klimaya da +6500TL zam yapmışlar. Kullandığım taksit kampanyası, harcama kampanyası ile 300-500TL civarı kazandığım ve hatta kullanmış olduğum bonus da kartıma borç yansımış oldu. Durduk yere zarara soktular. Delik duvarlar ile ve hiçbir markadan klima getirmeyen bir para ile kalakaldım.

THH halen savunma bekliyor. Oradan aylar sonra değişim kararı çıksa bile parayı bana iade olan parayı nasıl tahsil edecekler? Hepsiburada üzerinden 9 taksit yapmıştım, nasıl o şekilde çekim yapılacak. Kampanya nedeniyle banka tarafından kayıplarım var.

Rezil bunlar. 🤬
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,252
Beni sinir hastası edecekler bunlar.

Klimayı kargoya vermemden 34 gün geçti, ne zamandır her gün DEĞİŞİM diye sürekli bunlara yazmama rağmen bugün kafalarına göre çat diye ücret iadesi yapmışlar.

Klimaya da +6500TL zam yapmışlar. Kullandığım taksit kampanyası, harcama kampanyası ile 300-500TL civarı kazandığım ve hatta kullanmış olduğum bonus da kartıma borç yansımış oldu. Durduk yere zarara soktular. Delik duvarlar ile ve hiçbir markadan klima getirmeyen bir para ile kalakaldım.

THH halen savunma bekliyor. Oradan aylar sonra değişim kararı çıksa bile parayı bana iade olan parayı nasıl tahsil edecekler? Hepsiburada üzerinden 9 taksit yapmıştım, nasıl o şekilde çekim yapılacak. Kampanya nedeniyle banka tarafından kayıplarım var.

Rezil bunlar. 🤬
Firmalar iyice şark kurnazlığına kaçmaya başladılar.!
Değişim işine yanaşmayıp ücret iadesiyle işi oldu bittiye getiriyorlar. Onlarda çoğu tüketicinin haklarını bilmediğini yada uğraşmak istenmemesi nedeniylr rahatça at koşturuyor.

Bende karaca firmasını ücret iadesi yapıp seçim şansı tanımadıkları için THH vermiştim süreç devam etmekte. :ok
 
prmtunc Çevrimdışı

prmtunc

Yeni Üye
29 Ocak 2023
5
27
Firmalar iyice şark kurnazlığına kaçmaya başladılar.!
Değişim işine yanaşmayıp ücret iadesiyle işi oldu bittiye getiriyorlar. Onlarda çoğu tüketicinin haklarını bilmediğini yada uğraşmak istenmemesi nedeniylr rahatça at koşturuyor.

Bende karaca firmasını ücret iadesi yapıp seçim şansı tanımadıkları için THH vermiştim süreç devam etmekte. :ok
Hakem heyeti lehime karar verdi fakat DAIKIN kararı da uygulamıyor. Firma ile hiçbir kanaldan iletişim yok. Hepsiburada da ulaşamıyor bunlara kaç gündür. En fazla kayıt oluşturup ortadan kayboluyorlar. İcra takibi başlatmak durumundayım, bu konuda tecrübesi olan bir arkadaşımız var ise yardım talep ediyorum çünkü bu tutar için avukat tutmak çok mantıklı olmayacak..

cc06f679c52ec7adf3f888421dd8ffc1.png
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,252
Hakem heyeti lehime karar verdi fakat DAIKIN kararı da uygulamıyor. Firma ile hiçbir kanaldan iletişim yok. Hepsiburada da ulaşamıyor bunlara kaç gündür. En fazla kayıt oluşturup ortadan kayboluyorlar. İcra takibi başlatmak durumundayım, bu konuda tecrübesi olan bir arkadaşımız var ise yardım talep ediyorum çünkü bu tutar için avukat tutmak çok mantıklı olmayacak..

cc06f679c52ec7adf3f888421dd8ffc1.png
Tebliğ elinize ulaştıktan 15. gün sonra firmaya arayın ulaşamazsanız kurumsal kanaldan mail atın.

2. iş günü içerisinde tarafıma ulaşıp kararı uygulamazsanız. İcra yoluna gideceğinizi belirtin sonra arkanıza yaslanıp izleyin :kiskis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri