Merhabalar itopya.com ve UPS kargo ile çok kötü bir tecrübe yaşadım ve her mecrada bu sorunumu paylaşarak çözüm arıyorum.
Olay şöyle 29 Mart 2021 tarihinde itopya.com’dan Trust Cilax 2.1 ses sistemini sipariş ettim. 2 Nisan 2021 tarihinde ürün elime ulaştı. Kargonun geç gelmesi problem değil yoğunlardır vs diyerek pek takmadım ki bu konuda herkes şikayetçi neyse. Ürün ile hafta sonu zaman geçirme fırsatım oldu üründe herhangi bir hasar bulunmuyordu. Müzik filan dinlerken her şey normal fakat gece şunu farkettim subwoofer’dan cızırtı geliyor. Bilgisayar ile olan bütün bağlantıları sökmeme ve sesi kapatmama rağmen halen subwoofer’dan cızırtı geliyordu ve bu çok rahatsız edici bir şey.
Düşük seste bir diyalog dinlerken bile subwoofer’ın cızırtısını duyabiliyordum. Dediğim gibi bilgisayara bağlı olmasa bile bir cızırtı mevcuttu. Bende itopya.com ile irtibata geçip 5 Nisan 2021 tarihinde ürünü iade etmek istedim. Yani şu meşhur yasadan fayladanmak istedim 14 gün içinde koşulsuz iade. UPS kargo’yu eve çağırdım ve aynen paketleyip itopya.com’a gönderdim.
6 Nisan 2021 tarihinde itopya.com’dan beni aradılar ürünü test ettiklerini, vidaların gevşek olduğu için cızırtı yaptığı ve artık cızırtı yapmadığı söylediler. Yüksek sesle müzik dinleyerek test etmişler fakat ben onlara sorunun kaynağını anlatan bir not bırakmıştım kargonun içine, zaten onlar benden istemişti bu notu.
Yüksek sesle müzik dinlemediğim için zaten duyabiliyorum cızırtıyı sorun da bu işte. O kadar illet bir sorun ki çok dikkat edilmesi gerek anlaşılması için.
Bende sorunun o şekilde çözülemeyeceği söyledim ve garanti ye yollanmasını söyledim fakat itopya.com çalışanı UPS kargonun ürüne taşıma esnasında hasar verdiği söyledi. Bu şekilde garanti kabul etmeyebilirmiş. Sonraki süreç için benim tutanak tutturmam gerektiği söylediler ve whatsapp’dan hasar gören kısımların fotoğraflarını attılar.
Eee peki ne oldu ? Arızalı olan ürünün hata tespitini itopya.com yapamadı, UPS kargo ürünümü taşırken zarar verdi ve itopya.com kargoyu kontrol etmeden kabul etti üstelik şimdi beni UPS ile baş başa bırakmaya çalışıyor.
Ürünüm arızalı ve hasar görmüş oldu aynı zamanda garantiye de yollayamıyorum çünkü ürümün artık hasar görmüş durumda. Şimdi UPS ile ürünü geri yolluyorlar bana ve tutanak tutturmam gerektiğini söylüyorlar.
Ben paramı nasıl geri alabilirim, neler yapmam lazım ? Benim müşteri olarak bir hatam var mı ?
Ne yapacağımı şaşırdım herkes birbirine topu atıyor olan müşteriye oluyor.
Yardım ederseniz sevinirim. Sağlıklı günler. Adem Helvacı
Olay şöyle 29 Mart 2021 tarihinde itopya.com’dan Trust Cilax 2.1 ses sistemini sipariş ettim. 2 Nisan 2021 tarihinde ürün elime ulaştı. Kargonun geç gelmesi problem değil yoğunlardır vs diyerek pek takmadım ki bu konuda herkes şikayetçi neyse. Ürün ile hafta sonu zaman geçirme fırsatım oldu üründe herhangi bir hasar bulunmuyordu. Müzik filan dinlerken her şey normal fakat gece şunu farkettim subwoofer’dan cızırtı geliyor. Bilgisayar ile olan bütün bağlantıları sökmeme ve sesi kapatmama rağmen halen subwoofer’dan cızırtı geliyordu ve bu çok rahatsız edici bir şey.
Düşük seste bir diyalog dinlerken bile subwoofer’ın cızırtısını duyabiliyordum. Dediğim gibi bilgisayara bağlı olmasa bile bir cızırtı mevcuttu. Bende itopya.com ile irtibata geçip 5 Nisan 2021 tarihinde ürünü iade etmek istedim. Yani şu meşhur yasadan fayladanmak istedim 14 gün içinde koşulsuz iade. UPS kargo’yu eve çağırdım ve aynen paketleyip itopya.com’a gönderdim.
6 Nisan 2021 tarihinde itopya.com’dan beni aradılar ürünü test ettiklerini, vidaların gevşek olduğu için cızırtı yaptığı ve artık cızırtı yapmadığı söylediler. Yüksek sesle müzik dinleyerek test etmişler fakat ben onlara sorunun kaynağını anlatan bir not bırakmıştım kargonun içine, zaten onlar benden istemişti bu notu.
Yüksek sesle müzik dinlemediğim için zaten duyabiliyorum cızırtıyı sorun da bu işte. O kadar illet bir sorun ki çok dikkat edilmesi gerek anlaşılması için.
Bende sorunun o şekilde çözülemeyeceği söyledim ve garanti ye yollanmasını söyledim fakat itopya.com çalışanı UPS kargonun ürüne taşıma esnasında hasar verdiği söyledi. Bu şekilde garanti kabul etmeyebilirmiş. Sonraki süreç için benim tutanak tutturmam gerektiği söylediler ve whatsapp’dan hasar gören kısımların fotoğraflarını attılar.
Eee peki ne oldu ? Arızalı olan ürünün hata tespitini itopya.com yapamadı, UPS kargo ürünümü taşırken zarar verdi ve itopya.com kargoyu kontrol etmeden kabul etti üstelik şimdi beni UPS ile baş başa bırakmaya çalışıyor.
Ürünüm arızalı ve hasar görmüş oldu aynı zamanda garantiye de yollayamıyorum çünkü ürümün artık hasar görmüş durumda. Şimdi UPS ile ürünü geri yolluyorlar bana ve tutanak tutturmam gerektiğini söylüyorlar.
Ben paramı nasıl geri alabilirim, neler yapmam lazım ? Benim müşteri olarak bir hatam var mı ?
Ne yapacağımı şaşırdım herkes birbirine topu atıyor olan müşteriye oluyor.
Yardım ederseniz sevinirim. Sağlıklı günler. Adem Helvacı