Selamlar;
18 Aralık 2018 tarihinde saat 09:57 de 2 dakika 39 saniyelik görüşmemizde ''Bahsi geçen ürün elime ulaştığında, ürün ile bizzat ilgileneceğim için rahat olsun Adem abi'' sözünü aldım
Adem Bey, süreçle ilgili sizi ve değerlendirmek isteyen diğer arkadaşları detaylı bilgilendireyim:
Tv'yi Mürsel Bey'e (Volkan Elektronik-Ankara) gönderdim. İlk önce karşı ödemeli, anlaşmalı oldukları Aras Kargo ile gönderiyorsunuz.
Not: Tv'yi kargoya verdiğinizi; Türkiye'deki kargo firmalarının taşıma esnasındaki hassasiyetlerini (!) unutmasın. Bu sebeple mümkünse kendi orijinal kutu ve köpüklerine yerleştirerek gönderin. (TV'nizin kutu-köpüklerini hiçbir zaman atmayın. Bu tv bir gün büyük ihtimal servise gidecek; unutmayın.) Kargo firması, mesuliyeti üzerine almamak için size imza attırıyor.
1 aylık (!) inceleme sonucunda maalesef panel arızasının giderilemediği dönüşü tarafıma yapıldı ve karşı ödemeli kargo ile (40tl) gönderildi. Teşhis; sıvı teması ve uzun süre bu şekilde beklemiş olması. Sıvı temasına ihtimal vermiyordum ama uzman tespitine lafımız yok. Kontrolüm dışında bilinçsiz bir temizlik işlemine maruz kalmış olabilir :(
Volkan Elektronik, müşteri ilişkileri konusunda benden geçer not alamadı: Müşteriyi bilgilendirmiyorlar (Sizin referansınızla göndermiş olmama rağmen). Zorla ben bilgi almaya çalışıyordum. (Göndermeden önce Mürsel Bey'in gsm numarasını almıştım ve whatsapp üzerinden iletişim kurmuştuk. Fakat yıl sonunda hattı kapandı; iletişim koptu. Firma telefonundan bilgi almaya çalışıyordum zorla.) Ayrıca süreç çok uzun sürdü: Servis süreci 1 ay sürmemeliydi. Süreç ve iletişim; aynı anda bu iki konuda problem yaşanıyorsa memnuniyetsizliğin önüne geçilemez.
''Bahsi geçen ürün elime ulaştığında, ürün ile bizzat ilgileneceğim için rahat olsun Adem abi'' diye size belirtmiş. Fakat benim yaptığım bir telefon görüşmesinde 3.şahıs(lar)ı ima ederek 'hala bakılıyor' demişti. Bana bizzat kendisinin ilgilendiği izlenimini vermedi. Size bu kadar büyük laflar etmesine gerek yokmuş.
Teknik kalite konusunda, problem çözülemediği için yorum yapamayacağım. Diğer yetkili servisler gibi; arıza tespit ücreti adı altında küçük işlerin peşinden koşmadılar. Bu konuda benden geçer not aldılar. Sürecin ilk başında belirtmiştim: Daha önce bu TV'yi LG yetkili servise vermiştim. Bırakın panel arızası ile uğraşmayı; panel onarım merkezlerine göndermeden, sadece panel arıza teşhisi için benden 50tl bedel aldılar. Hem de kendi markalarına ait bir TV için.
Sonuç; TV'yi bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Uzun zamandır TV'ye çok az zaman ayıracak tarzda bir hayat sürdürdüğümüz için şimdilik hurdaya ayırmıyorum. Günlerce açmadığımız oluyor. Tv'nin evde albenili olmasını istemiyorum. Mümkünse caydırıcı olsun. Bu sürecin sonucunda en azından adını koyduk: Tamir edilemiyor. Ya böyle devam et, ya TV al. Şimdilik devam.
Bu süreçte beni yönlendirdiğiniz için teşekkür ederim. Yapıcı eleştirilerimi de, fırsatınız olduğunda kendilerine iletirsiniz. Ayrıca açtığınız konuda da belirtmiştim: Samsung TR ailesinin yeni bir ferdi olmanızın, sizin ve kurum için hayırlı olmasını temenni ederim.
Saygılarımla,
MuratCan