IPS Monitör Ekranında Çizgi

Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Yetkili servisinden birine götürdüm. Zaten panel arızası teşhisi koymuşlar. Cof falan hepsini Panel Arızası olarak tanımlıyorlar; detay vermiyor efendiler. Zaten panel arızalarının hepsi tek bir merkezde yapılıyormuş LG'de. Muhtemelen diğer markaların servisleri de öyledir. Panel tamir cihazları ciddi yatırım gerektiriyor duyduğum kadarıyla; bu sebeple muhtemelen hepsi İst.da bir merkez servis kurmuştur ve oraya yatırım yapmıştır.
Tabiki 600tl'ye tv alınmaz bu standartlarda; değer. Benim tereddütüm; bu arızayı yaptırsam bile orası burası arızalanmaya devam edecek poatansiyele sahip yaşı itibari ile.

O da doğru.:saskin
Takıntılı bir kullanıcı değilseniz yeni TV bakın derim.
Çünkü ileride yeni bir TV'ye daha yüksek meblağlar ödemeniz gerekebilir. :bilmiyom
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Yetkili servisinden birine götürdüm. Zaten panel arızası teşhisi koymuşlar. Cof falan hepsini Panel Arızası olarak tanımlıyorlar; detay vermiyor efendiler. Zaten panel arızalarının hepsi tek bir merkezde yapılıyormuş LG'de. Muhtemelen diğer markaların servisleri de öyledir. Panel tamir cihazları ciddi yatırım gerektiriyor duyduğum kadarıyla; bu sebeple muhtemelen hepsi İst.da bir merkez servis kurmuştur ve oraya yatırım yapmıştır.
Tabiki 600tl'ye tv alınmaz bu standartlarda; değer. Benim tereddütüm; bu arızayı yaptırsam bile orası burası arızalanmaya devam edecek poatansiyele sahip yaşı itibari ile.


Selamlar;

0312 397 40 42-43 numaralardan Mürsel kardeşime ulaşıp benim özel selamımı iletiniz. Gerekirse beni arasın.
Siz ürünü önceden görüşüp anlaşarak gönderin, Mürsel kardeşim gereken özeni gösterir hatta ben rica ederim başkasına bırakmasın kendisi yapsın tv nin işlemlerini. Genel durumunu da değerlendirmesini sağlarız.

Gönderirken kargo sizden. İade esnasında kargo onlardan olacak şekilde çalışıyorlar.

Görüşmenizi tavsiye ederim :ok
 
C Çevrimdışı

CanMurat 

Aktif Üye
26 Eki 2018
263
Selamlar;

0312 397 40 42-43 numaralardan Mürsel kardeşime ulaşıp benim özel selamımı iletiniz. Gerekirse beni arasın.
Siz ürünü önceden görüşüp anlaşarak gönderin, Mürsel kardeşim gereken özeni gösterir hatta ben rica ederim başkasına bırakmasın kendisi yapsın tv nin işlemlerini. Genel durumunu da değerlendirmesini sağlarız.

Gönderirken kargo sizden. İade esnasında kargo onlardan olacak şekilde çalışıyorlar.

Görüşmenizi tavsiye ederim :ok
Adem Bey merhaba,
Sıkıntıma müdahil olduğunuz için teşekkür ederim. Ben İst.dayım. Cihaz yetkili serviste; yetkili servis de benden BENİ ÖPEBİLİRSİNİZ onayı bekliyor.Mürsel Bey, Ankara'da yetkin bir servis sanırım. Daha detaylı bilgi verebilir misiniz? Kendisine aramadan önce hazırlıklı olayım; bir haber kendisiyle konuşmayayım. Reklam yapmama konusunda hassasiyetiniz var ise özelden de bilgi verebilirsiniz.(...ki hak edenin de reklamını yapmak lazım; o ayrı)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Bey merhaba,
Sıkıntıma müdahil olduğunuz için teşekkür ederim. Ben İst.dayım. Cihaz yetkili serviste; yetkili servis de benden BENİ ÖPEBİLİRSİNİZ onayı bekliyor.Mürsel Bey, Ankara'da yetkin bir servis sanırım. Daha detaylı bilgi verebilir misiniz? Kendisine aramadan önce hazırlıklı olayım; bir haber kendisiyle konuşmayayım. Reklam yapmama konusunda hassasiyetiniz var ise özelden de bilgi verebilirsiniz.(...ki hak edenin de reklamını yapmak lazım; o ayrı)


Bahsettiğim kardeş, Yıllar önce benim eski personelim di. Daha yıllar öncesinde de ARÇELİK servisinde Abimin ekibindeydi. Büyük tesadüf eseri, panel onarım merkezlerinin işleyişlerine dair çekim yapmak için araştırma yaparken kendisiyle karşılaştım. Biraz sohbet ettik vs. Bahsi geçen işletme zaten Phılıps yetkili servisi, Şirketi büyüterek 2-3 tane makine satın alarak şirket bünyesine panel onarım faaliyetini de dahil etmişler. Bu kardeşimiz de bu proje kapsamında bu kadroya dahil olmuş birisi. Çekim için ön onayları vs aldık ancak ben programımı oturtamadığım için henüz görüşebilme imkanımız olmadı.

Türkiye'nin her yerinden talep alıp, hizmet sağlıyorlar. Youtube kanalımda da birkaç arkadaşı yönlendirip, sonrasını takip ettim. Şu an'a kadar bir şikayet almadım lakin sürecin çok kısa olması nedeniyle bunu bir referans olarak kabul etmemeniz gerektiğini hatırlatmak isterim.

Uygulama doğrultusunda ürünü kargo ile siz ulaştırıp bedelini ödüyorsunuz. Onarım sonrası kendileri size ulaştırıp bedelini ödüyorlar. Yani sadece gidiş kargosu size ait.

Bu bilgiler ışığında kendisi ile görüşebilirsiniz. Aklınıza yatarsa sevk eder, içinize sinmezse Servise onay verebilirisizniz :ok
 
C Çevrimdışı

CanMurat 

Aktif Üye
26 Eki 2018
263
Bahsettiğim kardeş, Yıllar önce benim eski personelim di. Daha yıllar öncesinde de ARÇELİK servisinde Abimin ekibindeydi. Büyük tesadüf eseri, panel onarım merkezlerinin işleyişlerine dair çekim yapmak için araştırma yaparken kendisiyle karşılaştım. Biraz sohbet ettik vs. Bahsi geçen işletme zaten Phılıps yetkili servisi, Şirketi büyüterek 2-3 tane makine satın alarak şirket bünyesine panel onarım faaliyetini de dahil etmişler. Bu kardeşimiz de bu proje kapsamında bu kadroya dahil olmuş birisi. Çekim için ön onayları vs aldık ancak ben programımı oturtamadığım için henüz görüşebilme imkanımız olmadı.

Türkiye'nin her yerinden talep alıp, hizmet sağlıyorlar. Youtube kanalımda da birkaç arkadaşı yönlendirip, sonrasını takip ettim. Şu an'a kadar bir şikayet almadım lakin sürecin çok kısa olması nedeniyle bunu bir referans olarak kabul etmemeniz gerektiğini hatırlatmak isterim.

Uygulama doğrultusunda ürünü kargo ile siz ulaştırıp bedelini ödüyorsunuz. Onarım sonrası kendileri size ulaştırıp bedelini ödüyorlar. Yani sadece gidiş kargosu size ait.

Bu bilgiler ışığında kendisi ile görüşebilirsiniz. Aklınıza yatarsa sevk eder, içinize sinmezse Servise onay verebilirisizniz :ok
Adem Bey merhaba,
Mürsel Bey ile görüştüm. Arızayı gösteren fotoğrafları attım. 'Kesinlikle Sıvı Teması' dedi. Arızalandığı zaman böyle bir durum olmuş olamaz ama belki öncesinde alıp zamanla oksitlenme yapmış olabilir; bilemedim. Duruma göre 250-450tl arası masrafı çıkacakmış. Tv'yi Lg'den alıp kendilerine kargoladım. Bugün kargonun kendilerine ulaşması beklenmekte.İnşeallah hayrını görebilirim.
Hatırlatma: 'Başkasına bırakmasın; kendi yapsın' diye siz kendisine ulaşacaktınız. Genel durum değerlendirmesi yaptırtcaktınız.
Saygılarımla,
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Bey merhaba,
Mürsel Bey ile görüştüm. Arızayı gösteren fotoğrafları attım. 'Kesinlikle Sıvı Teması' dedi. Arızalandığı zaman böyle bir durum olmuş olamaz ama belki öncesinde alıp zamanla oksitlenme yapmış olabilir; bilemedim. Duruma göre 250-450tl arası masrafı çıkacakmış. Tv'yi Lg'den alıp kendilerine kargoladım. Bugün kargonun kendilerine ulaşması beklenmekte.İnşeallah hayrını görebilirim.
Hatırlatma: 'Başkasına bırakmasın; kendi yapsın' diye siz kendisine ulaşacaktınız. Genel durum değerlendirmesi yaptırtcaktınız.
Saygılarımla,


Selamlar;

18 Aralık 2018 tarihinde saat 09:57 de 2 dakika 39 saniyelik görüşmemizde ''Bahsi geçen ürün elime ulaştığında, ürün ile bizzat ilgileneceğim için rahat olsun Adem abi'' sözünü aldım :ok
 
C Çevrimdışı

CanMurat 

Aktif Üye
26 Eki 2018
263
Selamlar;

18 Aralık 2018 tarihinde saat 09:57 de 2 dakika 39 saniyelik görüşmemizde ''Bahsi geçen ürün elime ulaştığında, ürün ile bizzat ilgileneceğim için rahat olsun Adem abi'' sözünü aldım :ok
Adem Bey, süreçle ilgili sizi ve değerlendirmek isteyen diğer arkadaşları detaylı bilgilendireyim:
Tv'yi Mürsel Bey'e (Volkan Elektronik-Ankara) gönderdim. İlk önce karşı ödemeli, anlaşmalı oldukları Aras Kargo ile gönderiyorsunuz.
Not: Tv'yi kargoya verdiğinizi; Türkiye'deki kargo firmalarının taşıma esnasındaki hassasiyetlerini (!) unutmasın. Bu sebeple mümkünse kendi orijinal kutu ve köpüklerine yerleştirerek gönderin. (TV'nizin kutu-köpüklerini hiçbir zaman atmayın. Bu tv bir gün büyük ihtimal servise gidecek; unutmayın.) Kargo firması, mesuliyeti üzerine almamak için size imza attırıyor.

1 aylık (!) inceleme sonucunda maalesef panel arızasının giderilemediği dönüşü tarafıma yapıldı ve karşı ödemeli kargo ile (40tl) gönderildi. Teşhis; sıvı teması ve uzun süre bu şekilde beklemiş olması. Sıvı temasına ihtimal vermiyordum ama uzman tespitine lafımız yok. Kontrolüm dışında bilinçsiz bir temizlik işlemine maruz kalmış olabilir :(

Volkan Elektronik, müşteri ilişkileri konusunda benden geçer not alamadı: Müşteriyi bilgilendirmiyorlar (Sizin referansınızla göndermiş olmama rağmen). Zorla ben bilgi almaya çalışıyordum. (Göndermeden önce Mürsel Bey'in gsm numarasını almıştım ve whatsapp üzerinden iletişim kurmuştuk. Fakat yıl sonunda hattı kapandı; iletişim koptu. Firma telefonundan bilgi almaya çalışıyordum zorla.) Ayrıca süreç çok uzun sürdü: Servis süreci 1 ay sürmemeliydi. Süreç ve iletişim; aynı anda bu iki konuda problem yaşanıyorsa memnuniyetsizliğin önüne geçilemez.
''Bahsi geçen ürün elime ulaştığında, ürün ile bizzat ilgileneceğim için rahat olsun Adem abi'' diye size belirtmiş. Fakat benim yaptığım bir telefon görüşmesinde 3.şahıs(lar)ı ima ederek 'hala bakılıyor' demişti. Bana bizzat kendisinin ilgilendiği izlenimini vermedi. Size bu kadar büyük laflar etmesine gerek yokmuş.
Teknik kalite konusunda, problem çözülemediği için yorum yapamayacağım. Diğer yetkili servisler gibi; arıza tespit ücreti adı altında küçük işlerin peşinden koşmadılar. Bu konuda benden geçer not aldılar. Sürecin ilk başında belirtmiştim: Daha önce bu TV'yi LG yetkili servise vermiştim. Bırakın panel arızası ile uğraşmayı; panel onarım merkezlerine göndermeden, sadece panel arıza teşhisi için benden 50tl bedel aldılar. Hem de kendi markalarına ait bir TV için.

Sonuç; TV'yi bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. Uzun zamandır TV'ye çok az zaman ayıracak tarzda bir hayat sürdürdüğümüz için şimdilik hurdaya ayırmıyorum. Günlerce açmadığımız oluyor. Tv'nin evde albenili olmasını istemiyorum. Mümkünse caydırıcı olsun. Bu sürecin sonucunda en azından adını koyduk: Tamir edilemiyor. Ya böyle devam et, ya TV al. Şimdilik devam.

Bu süreçte beni yönlendirdiğiniz için teşekkür ederim. Yapıcı eleştirilerimi de, fırsatınız olduğunda kendilerine iletirsiniz. Ayrıca açtığınız konuda da belirtmiştim: Samsung TR ailesinin yeni bir ferdi olmanızın, sizin ve kurum için hayırlı olmasını temenni ederim.
Saygılarımla,
MuratCan
 
Geri
Üst Alt