İnternetten alınan robot süpürge iade olur mu

D Çevrimdışı

dost4125 

Aktif Üye
14 Nis 2022
53
31
Evet 3 gün önce Vodafone her şey yanımda uygulamasından satıcı Vodafone olan mop 2 Pro Xiaomi robot süpürge aldım haritalandırma vs yaptım ama süpürge sürekli yanlış odaya falan gidiyor ve şarj süresi bayağı uzun geldi kısacası memnun olmadım internette alınan ürün 14 gün içinde iade olur diye biliyorum ama Vodafone her şey yanımda müşteri hizmetleri: "kutusu açıldığı için hijyen kuralları gereği iade olmuyor 2. el statüsüne düşüyor size geri yollanır kabul edilmez" dediler sizce doğru bilgimi yoksa beni yanıltmak için midir yardımcı olursanız sevinirim.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Kişisel bilgilerinizi mutlaka gizleyerek, ürünü satın alırken onayladığınız mesafeli satış sözleşmesini paylaşabilir misiniz?
 
D Çevrimdışı

dost4125 

Aktif Üye
14 Nis 2022
53
31
Kişisel bilgilerinizi mutlaka gizleyerek, ürünü satın alırken onayladığınız mesafeli satış sözleşmesini paylaşabilir misiniz?


WhatsApp-Gorsel-2023-05-26-saat-17.33.32.jpg
WhatsApp-Gorsel-2023-05-26-saat-17.33.33.jpg
WhatsApp-Gorsel-2023-05-26-saat-17.33.336.jpg


bunlar yeterli mi
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
WhatsApp-Gorsel-2023-05-26-saat-17.33.32.jpg
WhatsApp-Gorsel-2023-05-26-saat-17.33.33.jpg
WhatsApp-Gorsel-2023-05-26-saat-17.33.336.jpg


bunlar yeterli mi
Evet. Baz Mesafeli Satış Yönetmeliği maddelerinden çok fazla uzaklaşmadan hazırlanmış bir sözleşme. Şöyle bir handikap mevcut. Sağlık ve hijyen tanımı yapıldığı için bu maddeden işlem yapmaya çalışabilirler. Yine THH yoluyla hakkınızı arayabilirsiniz ancak onlarda bu paralelde bir karar verebilirler.

Cayma hakkının istisnaları MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereğiayrıştırılmasımümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijitaliçerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibisüreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veyadinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddimallara ilişkin sözleşmeler.h) Cayma hakkısüresisona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
Yönetmelik linki;

Sorunları açısından iade talep edecek olursanız o değerlendirilebilir. Ancak haritalandırma ile ilgili sorun hatalı kullanıcı girişinden kaynaklanırsa, şarj süresi açısından da cihazın ilk şarj süresi olduğu için böyle bir durum varsa yine iade kabul etmeyebilirler.
 
D Çevrimdışı

dost4125 

Aktif Üye
14 Nis 2022
53
31
Evet. Baz Mesafeli Satış Yönetmeliği maddelerinden çok fazla uzaklaşmadan hazırlanmış bir sözleşme. Şöyle bir handikap mevcut. Sağlık ve hijyen tanımı yapıldığı için bu maddeden işlem yapmaya çalışabilirler. Yine THH yoluyla hakkınızı arayabilirsiniz ancak onlarda bu paralelde bir karar verebilirler.

Cayma hakkının istisnaları MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz: a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereğiayrıştırılmasımümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijitaliçerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibisüreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veyadinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddimallara ilişkin sözleşmeler.h) Cayma hakkısüresisona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
Yönetmelik linki;

Sorunları açısından iade talep edecek olursanız o değerlendirilebilir. Ancak haritalandırma ile ilgili sorun hatalı kullanıcı girişinden kaynaklanırsa, şarj süresi açısından da cihazın ilk şarj süresi olduğu için böyle bir durum varsa yine iade kabul etmeyebilirler.
teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt