M
Çevrimdışı
Moneyinthepower
Yeni Üye
- 7 May 2020
- 32
- 32
Merhaba 13.01.2020 tarihinde jarvfjallet çalışma koltuğunu 1429 türk lirası karşılığı satın aldım. İkea bu ürün için sitesinde 10 yıl garanti veriyor.
21.09.2021 tarihinde e-posta ile iletişime geçtim. Fotoğraf istediler. Fotoğrafları gönderdim fakat cevap yok 40 gün oldu. Bu 40 gün içinde defalarca çağrı merkezini aradım. Şikayervar sitesinde şikayet oluşturdum buna bile dönüş olmadı. Bu hafta başında çağrı merkezi ile görüşmemde expere fotoğraflar ulaşmamış! Tekrar kayıt oluşturuldu. Aradılar acil olarak ilgileneceklerini belirttiler. 28.10.2021 tarihin e-posta aldım.
"Değerli Müşterimiz,
Detaylı Eksper incelemesi için ürünün bütünün göründüğü videosunun aynı mail üzerinden bizimle paylaşabilirsiniz."
Video çekip youtube yükledim. E-postayı yanıtladım video linki ile. Yukarda anlattığım olay tekrar oluşmasın diye expere video ulaşıp ulaşmadığı bilgisini öğrenmek için çağrı merkezini aradım.
Telefondaki cevapla şok oldum. Bu exper dedikleri kimse artık fotoğraftan nasıl anladı bilmiyorum ama çalışma koltuğunun iskeletindeki hatanın, hatalı olmadığını ve fazla güç kullanımına bağlı diye dosyaya yazmış. Ama video istemişler videoyu görmeden kestirip attılar kısacısı.
Üründe toplam 4 kusur var. 1adet tekerlek kırık, iskelet kırık, mekanizma sorunlu. 1 vida yalama olmuş. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Adem Helvacı
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
21.09.2021 tarihinde e-posta ile iletişime geçtim. Fotoğraf istediler. Fotoğrafları gönderdim fakat cevap yok 40 gün oldu. Bu 40 gün içinde defalarca çağrı merkezini aradım. Şikayervar sitesinde şikayet oluşturdum buna bile dönüş olmadı. Bu hafta başında çağrı merkezi ile görüşmemde expere fotoğraflar ulaşmamış! Tekrar kayıt oluşturuldu. Aradılar acil olarak ilgileneceklerini belirttiler. 28.10.2021 tarihin e-posta aldım.
"Değerli Müşterimiz,
Detaylı Eksper incelemesi için ürünün bütünün göründüğü videosunun aynı mail üzerinden bizimle paylaşabilirsiniz."
Video çekip youtube yükledim. E-postayı yanıtladım video linki ile. Yukarda anlattığım olay tekrar oluşmasın diye expere video ulaşıp ulaşmadığı bilgisini öğrenmek için çağrı merkezini aradım.
Telefondaki cevapla şok oldum. Bu exper dedikleri kimse artık fotoğraftan nasıl anladı bilmiyorum ama çalışma koltuğunun iskeletindeki hatanın, hatalı olmadığını ve fazla güç kullanımına bağlı diye dosyaya yazmış. Ama video istemişler videoyu görmeden kestirip attılar kısacısı.
Üründe toplam 4 kusur var. 1adet tekerlek kırık, iskelet kırık, mekanizma sorunlu. 1 vida yalama olmuş. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Adem Helvacı