2022 1. ayında Amazon.com.tr'den almış olduğum HyperX pulsefire haste mouse'umun orta tekerleği bozulduğu için garanti belgesinde yazan index bilgisayar ile irtibata geçip anlaşmalı oldukları servis olan Teklos teknoloji ile irtibata geçip ücretsiz olarak ürünümü gönderdim. Buraya kadar hiç bir sorun yok.
Kendilerine göndermeden önce ürünün E-FATURA'sını müşteri hizmetlerine yolladım. Daha sonra ürünün yanına not yazarak eğer müşteri hizmetlerinden e-faturaya ulaşamamaları durumunda bana ulaşmaları için telefon numaramı bıraktım. Gerekirse onlara da E-FATURA'yı gönderebilmek adına...
1 hafta sonra kendilerine ulaşıp ürünün durumunu sorduğumda ürünün faturası olmadığı için hiç bir işlem yapılmadan bana geri yollandığını öğrendim... Ne ürünün üzerine yazdığım notu okudular ne de bıraktığım numaradan bana ulaşıp "nerede bu ürünün faturası?" diye sormadılar.
Hala e-mail üzerinden müşteri hizmetleriyle görüşüyorum ve hala E-faturayı kabul etmiyorlar.
E-faturanın çıktısını almam konusunda zorluyorlar.
Evet basit bir şekilde gidip, ürünün e-faturasının çıktısını alıp ve gönderip sorunu çözebilirim ama böyle yapmak istemiyorum. Belki evde yazıcım yok, belki e-faturayı içine atıp bir yerden çıktısını alabileceğim bir flash belleğim yok ya da belki sırf çıktı alabilmek için telefonumu tanımadığım bir yerlerin bilgisayarına bağlamak istemiyorum. Bunların hepsi bir yana hala HyperX/HP gibi DEV markaların distrübitörlüğünü almış ve teknik servis hizmetini veren firmaların neden beni haftalardır oyaladığını ve yasal olarak tam geçerliliği olan E-FATURA ile işlem yapamadıklarını anlamıyorum.
Müşteri memnuniyeti nerede? İllaki basılı bir fatura ya da çıktısına ihtiyacınız varsa size gönderdiğim e-fatura'nın çıktısını kendiniz alın. Değil mi? Yok illa ki uğraştıracaklar, illa ki zamanınızı harcayacaklar, illaki sizi bezdirip garantiden kurtulup 3-5 kuruş cebe atacaklar.
Ürünün AVRUPA servisi; mail attığım ilk günden dönüş yaparak normalde TR'ye hizmet vermemelerine rağmen yardımcı olmaya çalışıyor. Bizim kendi insanımız hala nasıl zorluk çıkarırım ve uğraştırırım diye yeni yollar arıyor.
Uzun lafın kısası; eğer alacağınız HyperX/HP ürünün servisi TEKLOS ise uzak durun.
Ürünün e-faturası varken basılı fatura ya da e-fatura çıktısı talep etmelerinin kanuni bir dayanağı var mı bilen varsa da cevaplarsa sevinirim.
Kendilerine göndermeden önce ürünün E-FATURA'sını müşteri hizmetlerine yolladım. Daha sonra ürünün yanına not yazarak eğer müşteri hizmetlerinden e-faturaya ulaşamamaları durumunda bana ulaşmaları için telefon numaramı bıraktım. Gerekirse onlara da E-FATURA'yı gönderebilmek adına...
1 hafta sonra kendilerine ulaşıp ürünün durumunu sorduğumda ürünün faturası olmadığı için hiç bir işlem yapılmadan bana geri yollandığını öğrendim... Ne ürünün üzerine yazdığım notu okudular ne de bıraktığım numaradan bana ulaşıp "nerede bu ürünün faturası?" diye sormadılar.
Hala e-mail üzerinden müşteri hizmetleriyle görüşüyorum ve hala E-faturayı kabul etmiyorlar.
E-faturanın çıktısını almam konusunda zorluyorlar.
Evet basit bir şekilde gidip, ürünün e-faturasının çıktısını alıp ve gönderip sorunu çözebilirim ama böyle yapmak istemiyorum. Belki evde yazıcım yok, belki e-faturayı içine atıp bir yerden çıktısını alabileceğim bir flash belleğim yok ya da belki sırf çıktı alabilmek için telefonumu tanımadığım bir yerlerin bilgisayarına bağlamak istemiyorum. Bunların hepsi bir yana hala HyperX/HP gibi DEV markaların distrübitörlüğünü almış ve teknik servis hizmetini veren firmaların neden beni haftalardır oyaladığını ve yasal olarak tam geçerliliği olan E-FATURA ile işlem yapamadıklarını anlamıyorum.
Müşteri memnuniyeti nerede? İllaki basılı bir fatura ya da çıktısına ihtiyacınız varsa size gönderdiğim e-fatura'nın çıktısını kendiniz alın. Değil mi? Yok illa ki uğraştıracaklar, illa ki zamanınızı harcayacaklar, illaki sizi bezdirip garantiden kurtulup 3-5 kuruş cebe atacaklar.
Ürünün AVRUPA servisi; mail attığım ilk günden dönüş yaparak normalde TR'ye hizmet vermemelerine rağmen yardımcı olmaya çalışıyor. Bizim kendi insanımız hala nasıl zorluk çıkarırım ve uğraştırırım diye yeni yollar arıyor.
Uzun lafın kısası; eğer alacağınız HyperX/HP ürünün servisi TEKLOS ise uzak durun.
Ürünün e-faturası varken basılı fatura ya da e-fatura çıktısı talep etmelerinin kanuni bir dayanağı var mı bilen varsa da cevaplarsa sevinirim.