Huawei Matebook 14 Ölü Piksel (Çözüldü)

Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
23.06.2021 tarihinde Huawei Matebook 14 laptopumu ekranının dış kısmında fabrikasyon yamuk olduğu ve menteşesinden ses geldiği için Huawei Bakırköy servisine elden bıraktım. 24.06.2021 tarihinde elden geri teslim aldım. Ekranı komple değiştirilip bana teslim etmişlerdi. Eve döndüğümde bilgisayarı kontrol ettiğimde bir problem ile karşılaştım. Ekranında 1 adet ölü piksel mevcuttu. Hemen Huawei yetkileriyle iletişime geçtim. Garantiye bıraktığımda sağlam olan panelimi değiştirdiklerini ve yeni taktıkları panelde 1 adet ölü piksel olduğunu belirttim. Bana 5 adet ölü piksele kadar standart olarak kabul ettiklerini söylediler. Sağlam paneli değiştirip yeni paneldede 1 adet ölü piksel bir şey olmaz dediler.Bende tüketici hakem heyetine başvurdum fakat aklımda sorular kaldı.Ekran komple değiştikten sonra teslim aldım belgesi verdiler onda neden garantiye gönderdiğim ve ekranın komple değiştiği felan yazıyordu onu birde faturayı pdf olarak hakem heyetinin sistemine yükledim sizce yeterli olurmu ölü piksel olduğuna yönelik bir rapor yok başvururken bilir kişi atanır bilgisayara bak diyerekten başvurdum sizce ne olur
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Aslında servisten şikayetçi değilim.Garantiye ekranın dış kapağında fabrikasyon milimetrik bir yamukluk olduğu ve menteşeden ses geldiği için verdim onlarda ekranı komple değiştirmişler.Birde 1 gün sürmediği için işlem yaptıkları hizmet güzeldi fakat servisten gelince direk Huawei müşteri temsilcisine bağlandım ve sorunu onlara aktardım bana 5 ölü piksele kadar standart felan dediler.Ozaman THH ye başvuru yapmıştım.Aşşağıdaki belgedede ekran değişimi yapıldığı yazdığı için onu birde faturayı tüketici hakem heyeti dosyalarına yükledim.Bilgisayarı direk Huawei Shop tan aldığım için faturada Huawei şirketi felan yazıyor ondan başkasınıda şikayet edemem diye biliyorum


InkedIMG_20210625_110806-donusturuldu-1-1_LI.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

buda şikayet var a yazdığım şikayetim belki yetkili birisi okurda thh ye gerek kalmadan çözülür diye yazdım fakat hala onaylamadılar şikayetimi

Ekran-Alintisi37fec0c5e17f62e9.png
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,609
Bence KVK'yi şikayet etmeliydiniz. Sizden işçilik bedeli tahsil ettiler mi peki?
Cihazı alalı 1 ay olmadıysa eğer ayıplı mal diye iade talebinde bulunun bence.
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
yok 6 ayı geçti alalı aldığımda farketmemiştim milimetrik yamukluğu geçen kronik sorunlarıyla ilgili video izlediğimde birisi bahsetmiş sonra kendi laptobumada bakınca gördümki bendede varmış.Bu sorun için göndermek istememiştim ama menteşedende ses gelince gitmeye karar verdim ekranını garanti kapsamında değiştirdiler.Herhangi bir ücret ödemedim.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Servisi veya Huawei Türkiye'yi tüketici hakem heyetine verin.
Cihaz servise gidip gelmeden önceki halinin fotoğrafı vs mevcut mu?
Bir de servis raporu vs.?

A Adem Helvacı
İstisnai olarak direkt servisin sorumlu tutulabileceği durumlar dışında ürün veya üretici kaynaklı durumlarda yetkili servislerin yasal sorumluluğu bulunmamaktadır sevgili Umut :ok
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Akşam üstü Huawei den aradılar. Servise getir bakalım belki değiştiririz babında konuştular. Bilmiyorum ama konuşması sen getir biz hallederiz izlenimi verdi. Finalleriminde bitmesiyle bilgisayar ile bu aralar işim olmadığından götüreceğim bir umut değiştirirler belki :bilmiyom Açıkçası kullanımımı engellemiyor 1 piksel fakat benimle ilk konuşmalarından gıcık kapmıştım ve hakkımı aramak için başvurmuştum thh ye.Pazartesi götüreceğim.Değişiklik olursa haber veririm?
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Servisten geldim ekranı teste tabi tutmuşlar ve testleri geçmiş.Benim yerime karar vermişler bu kullanıma engelmi değilmi diye? neyseki geçen cuma THH ye başvuru yapmıştım. Artık iş onlara kaldı 3 ay sonra taktiririm yeni ekranımı
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Arkadaşlar şu fotoğrafıda buraya koymak istiyorum telefonumun makro kamerasıyla çekmiştim teknik servisin teslerinden geçen ölü piksel budur

1624963623708.jpg


arkadaşlar burda 5 adet ölü piksel gözüküyor bu arada şimdiye kadar hep 1 tane dedim fakat yeni farkettim bunuda
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,609
Arkadaşlar şu fotoğrafıda buraya koymak istiyorum telefonumun makro kamerasıyla çekmiştim teknik servisin teslerinden geçen ölü piksel budur

1624963623708.jpg


arkadaşlar burda 5 adet ölü piksel gözüküyor bu arada şimdiye kadar hep 1 tane dedim fakat yeni farkettim bunuda
Stuck pixel olabilir, aşağıdaki siteden test yapın bir süre, ekran düzelir belki.


Launch yazısına tıklayın, hasarlı kısma sürükleyin kutuyu.
Elinizle çok hafif bastırmayı da deneyebilirsiniz.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,052
kimsenin tam bilğisi forumlarda yazılmış bir yere kadar ?

burada tek çıkar yol bilğilendirilme .
tam bilmiyorum her firma kendine göre garanti kapsamı sunmuş .
başınıza gelen olayı çözümlemek zaman alacak olumlu , olumsuz .

açıklar vardır avukatlar bu yolla kazanamayacak davayı kazanmışlardır .
iyi araştırmak danışmak gerek , ürün kitapcığında bilğilendirmek için bu ölü piksel ve diğer vs gibi bahsetmemiş ise .
ürün kitapcığında yazması gerekir . tam garanti kapsamı .

Diyelim bir firma kazı yaptı kazı yerini kapatmadı buraya düşen oldu firmaya sormayacaklar mı ?
DİKKAT uyarı verecek yazı ve malzeme koymadın mı ?
diğer , girilmez , köpek var , elektrik tehlike vs gibi .

bu yönden de hakkınızı aramanız .
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
kimsenin tam bilğisi forumlarda yazılmış bir yere kadar ?

burada tek çıkar yol bilğilendirilme .
tam bilmiyorum her firma kendine göre garanti kapsamı sunmuş .
başınıza gelen olayı çözümlemek zaman alacak olumlu , olumsuz .

açıklar vardır avukatlar bu yolla kazanamayacak davayı kazanmışlardır .
iyi araştırmak danışmak gerek , ürün kitapcığında bilğilendirmek için bu ölü piksel ve diğer vs gibi bahsetmemiş ise .
ürün kitapcığında yazması gerekir . tam garanti kapsamı .

Diyelim bir firma kazı yaptı kazı yerini kapatmadı buraya düşen oldu firmaya sormayacaklar mı ?
DİKKAT uyarı verecek yazı ve malzeme koymadın mı ?
diğer , girilmez , köpek var , elektrik tehlike vs gibi .

bu yönden de hakkınızı aramanız .
yukardaki fotoğrafı bu sabah çekmek aklıma geldi daha önce cıplak gözle baktığımda 1 piksel olarak gözüküyordu yetkili serviste bu yüzden değişim yapmadı sanıyordum. Telefonun makro kamerasıyla çekeyim dedim bir baktım 5 ölü piksel gözüküyor hemen huawei ye mail attım resim ve başımdan geçenler ile ilgili çünkü Huawei müşteri temsilcisi 5 ölü piksel demişti e resim çektim baktım 5 ölü piksel var stuck pikselde değil bakalım olumlu geri dönüş yaparlar umarım. Cihazı servise verirken ölü pikselin yerinide tarif etmiştim yani herhangi bir alet olmadan baktıysa 1 piksel var sorun yok diyip göndermiş olabilir diye düşünüyorum yoksa büyüteç veya benzeri bir şey ile bakmış olsaydı söylediği garanti kapsamına da giriyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri