Karatepe
Yeni Üye
- 25 Haz 2021
- 29
- 25
23.06.2021 tarihinde Huawei Matebook 14 laptopumu ekranının dış kısmında fabrikasyon yamuk olduğu ve menteşesinden ses geldiği için Huawei Bakırköy servisine elden bıraktım. 24.06.2021 tarihinde elden geri teslim aldım. Ekranı komple değiştirilip bana teslim etmişlerdi. Eve döndüğümde bilgisayarı kontrol ettiğimde bir problem ile karşılaştım. Ekranında 1 adet ölü piksel mevcuttu. Hemen Huawei yetkileriyle iletişime geçtim. Garantiye bıraktığımda sağlam olan panelimi değiştirdiklerini ve yeni taktıkları panelde 1 adet ölü piksel olduğunu belirttim. Bana 5 adet ölü piksele kadar standart olarak kabul ettiklerini söylediler. Sağlam paneli değiştirip yeni paneldede 1 adet ölü piksel bir şey olmaz dediler.Bende tüketici hakem heyetine başvurdum fakat aklımda sorular kaldı.Ekran komple değiştikten sonra teslim aldım belgesi verdiler onda neden garantiye gönderdiğim ve ekranın komple değiştiği felan yazıyordu onu birde faturayı pdf olarak hakem heyetinin sistemine yükledim sizce yeterli olurmu ölü piksel olduğuna yönelik bir rapor yok başvururken bilir kişi atanır bilgisayara bak diyerekten başvurdum sizce ne olur