Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Arkadaşlar merhaba;
Konuyu hatırlamayanlar için belirteyim, HOTPOİNT 9.000BTU inverter klimamda düşük frekansta piston vurma şikayetimne istinaden 2 aylık uğraş sonucu HOTPOİNT müşteri hizmetlerini klimanın bozuk olduğuna ikna edebilmiş ve Servisin arkadaşım olması nedeniyle kompresör değişimine onay vermiştim (Klima yeni ve sorun 1 aylıkken ortaya çıktı)
Kompresör değişikliğinden sonra genel durum aşağıdaki gibidir.
Hatırlamak isteyenler için ise kompresör değişmeden önceki sesi de şuraya ekleyeyim
Evet arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere bizler mümkün olduğunca değişik markaları satın alıp kullanıcı deneyimlerine de sahip olduktan sonra sizlere tavsiyelerde bulunmaya çalışıyoruz. @Sota Ahmet kardeşim de ben de bu anlamda bu güne kadar oldukça ürün satın aldık. Bildiğiniz üzere daha ekonomik koşullarda VESTEL üretimi ürünler alabilecekken sırf sizlere deneyimleyebilmek adına satın almıştım bu klimayı da.
Eleştirilerimi daha önce de dile getirmiştim. Kurum oldukça enteresan, Onarım ekipleri yerine ikna timleri kurmuş gibiler.
Yetkili servis kendisi arıza kaydı açamıyor ki bu bence çok saçma. İlla ki önce müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açtırmanız gerekiyor.
Aradığınızda hemen açtıklarını mı sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz
Önce sizi ürünün arızalı olmadığına ikna etmeye uğraşıyorlar.
Ben diyorum ki ''Klimam sesli çalışıyor''
O diyor ki ''kedidir kedi''
İkna operasyonu başarılı olursa servis hizmetini yine de alabiliyorsunuz. Servisi arkadaşımdır, kardeşimdir ama darılmasın bildiğiniz üzere biz eş dost akraba marka kayırmıyoruz. Arkadaşımın personelinden birisi klimaya bakıp ''Haaaa 20 de çalıştırıyorsunuz da ondan'' cümlesini dahi kurabiliyor düşünün
Sonra devam edeceğim..
Konuyu hatırlamayanlar için belirteyim, HOTPOİNT 9.000BTU inverter klimamda düşük frekansta piston vurma şikayetimne istinaden 2 aylık uğraş sonucu HOTPOİNT müşteri hizmetlerini klimanın bozuk olduğuna ikna edebilmiş ve Servisin arkadaşım olması nedeniyle kompresör değişimine onay vermiştim (Klima yeni ve sorun 1 aylıkken ortaya çıktı)
Kompresör değişikliğinden sonra genel durum aşağıdaki gibidir.
Hatırlamak isteyenler için ise kompresör değişmeden önceki sesi de şuraya ekleyeyim
Evet arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere bizler mümkün olduğunca değişik markaları satın alıp kullanıcı deneyimlerine de sahip olduktan sonra sizlere tavsiyelerde bulunmaya çalışıyoruz. @Sota Ahmet kardeşim de ben de bu anlamda bu güne kadar oldukça ürün satın aldık. Bildiğiniz üzere daha ekonomik koşullarda VESTEL üretimi ürünler alabilecekken sırf sizlere deneyimleyebilmek adına satın almıştım bu klimayı da.
Eleştirilerimi daha önce de dile getirmiştim. Kurum oldukça enteresan, Onarım ekipleri yerine ikna timleri kurmuş gibiler.
Yetkili servis kendisi arıza kaydı açamıyor ki bu bence çok saçma. İlla ki önce müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı açtırmanız gerekiyor.
Aradığınızda hemen açtıklarını mı sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz
Önce sizi ürünün arızalı olmadığına ikna etmeye uğraşıyorlar.
Ben diyorum ki ''Klimam sesli çalışıyor''
O diyor ki ''kedidir kedi''
İkna operasyonu başarılı olursa servis hizmetini yine de alabiliyorsunuz. Servisi arkadaşımdır, kardeşimdir ama darılmasın bildiğiniz üzere biz eş dost akraba marka kayırmıyoruz. Arkadaşımın personelinden birisi klimaya bakıp ''Haaaa 20 de çalıştırıyorsunuz da ondan'' cümlesini dahi kurabiliyor düşünün
Sonra devam edeceğim..