Hotpoint Ariston Yeni Haber

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Sizlere Kulis :ok

Bildiğiniz üzere Hotpoint Ariston İndesit markası Türkiye pazarından çekilmiş ve fabrika Manisa'da üretim yapmaya devam etse de bu üretimler yurt dışına sevk edilmekle birlikte Hotpoint Ariston İndesit markalarının servis / montaj / arıza destek yetkileri Zorlu gurubuna bağlı Vestel'e devredilmişti.

Yine bildiğiniz üzere bu markanın kullanıcıları ile birlikte Vestel servisleri de bu durumdan pek hoşnut değildi.

Yeni haber ise, Gürses gurubun iç piyasa için yeniden üretim kararı aldığı ve yeni yapılanma için alt yapı oluşturmaya başladığı yönde.

Bana ulaşan bilgiler doğrultusunda ülkemizde mevcut bulunan SilverLine servisleri bu süreçte artık Ariston Hotpoint İndesit servisi de olacaklar ve tahminen 2021 başı itibari ile bu geçiş süreci tamamlanmış olacak.

Ülke insanında yarattıkları bu güven yıkımı sonrası aynı güveni yeniden inşa etmeyi başarabilecekler mi merak ediyorum doğrusu. Detaylar ulaştıkça sizlere paylaşmaya devam ederim.

Bu kararın; Ülkemiz, Vestel servisleri ve SilverLine servisleri için hayırlı olmasını dilerim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
T Çevrimdışı

Towarscke 

Aktif Üye
20 Kas 2018
296
33
Markanın son çıkan beyaz eşyaları gayet iyiydi özellikle çamaşır makineleri tekrardan geri dönüş yapıyor olmalarına sevindim.
 
muratala5361 Çevrimdışı

muratala5361 

Süper Üye
3 Şub 2019
1,906
22
E şimdi servise vestel bakarken alınan ürünlere yine vestel mi bakacak yoksa silverline mı
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
usta eğitim sistemi vestel de çok iyi bu konuda servisler iyi destek alabildi. silverline ile süreç nasıl olur bilemem. yani ilk başlarda baya bir sıkıntı çeker ariston müşterisi.
Usta, İnsanlar çok eleştirse de vestel markasını, Kim ne derse desin kendi bünyesinde EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ kuran kaç marka var ülkemizde.

Manisa fabrikanın içerisinde akademi salonları var bilirsin ki, beyaz eşya, klima, elektronik uygulamalı eğitim verilir burada.

4 seneye doğru gidiyorum X-Y-Z markalarının servisiyim, daha bu güne kadar bir toplantı dahi yaptıklarını görmedim ki bırak eğitim şöyle bir kenarda dursun.

Ben, eğitim alan konumda ve eğitim veren konumda her iki şekilde de bu altyapıdan her zaman gurur duydum..

IMG-20150412-WA0014.jpg
WP_20140412_002.jpg
WP_20140413_004.jpg


Evet birçok konuda eleştiririz, halen de eleştireceğimiz çok yönleri vardır lakin EĞİTİM konusunda hiç bir Allah'ın kulu Vestel'e ne laf söyleyebilir, ne de onun seviyesine gelebilir.

Ayda yılda bir yapılan gösteriş toplantılarından değil Yıl boyunca ve yıllarca süren bir faaliyetten bahsediyoruz, düşünün.


Bu bağlamda ben de senden farklı düşünmüyorum ustacım. Vestel'in içerisinde olan birisi olarak sen de itiraf edeceksindir ki, elinizin altında bu derece yüksek imkanlar ve eğitim/donanımınız olmasına rağmen bu markaya adaptasyonunuz biraz zor oldu.

Siz dahi bu duruma zor adapte olabilmişken, genelde görece daha küçük esnaf olan Silverline servisi ustalarımızı çok daha zor günler beklediğini açık ve net ifade edebilirim. :ok

Bakalım zaman bizlere neler gösterecek :)
 
T Çevrimdışı

Towarscke 

Aktif Üye
20 Kas 2018
296
33
Usta, İnsanlar çok eleştirse de vestel markasını, Kim ne derse desin kendi bünyesinde EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ kuran kaç marka var ülkemizde.

Manisa fabrikanın içerisinde akademi salonları var bilirsin ki, beyaz eşya, klima, elektronik uygulamalı eğitim verilir burada.

4 seneye doğru gidiyorum X-Y-Z markalarının servisiyim, daha bu güne kadar bir toplantı dahi yaptıklarını görmedim ki bırak eğitim şöyle bir kenarda dursun.

Ben, eğitim alan konumda ve eğitim veren konumda her iki şekilde de bu altyapıdan her zaman gurur duydum..

IMG-20150412-WA0014.jpg
WP_20140412_002.jpg
WP_20140413_004.jpg


Evet birçok konuda eleştiririz, halen de eleştireceğimiz çok yönleri vardır lakin EĞİTİM konusunda hiç bir Allah'ın kulu Vestel'e ne laf söyleyebilir, ne de onun seviyesine gelebilir.

Ayda yılda bir yapılan gösteriş toplantılarından değil Yıl boyunca ve yıllarca süren bir faaliyetten bahsediyoruz, düşünün.


Bu bağlamda ben de senden farklı düşünmüyorum ustacım. Vestel'in içerisinde olan birisi olarak sen de itiraf edeceksindir ki, elinizin altında bu derece yüksek imkanlar ve eğitim/donanımınız olmasına rağmen bu markaya adaptasyonunuz biraz zor oldu.

Siz dahi bu duruma zor adapte olabilmişken, genelde görece daha küçük esnaf olan Silverline servisi ustalarımızı çok daha zor günler beklediğini açık ve net ifade edebilirim. :ok

Bakalım zaman bizlere neler gösterecek :)

Keske aynı özeni ürünlerinde de gösterseler hele ki çamaşır makinelerinde.
 
T Çevrimdışı

tim_ozz 

Aktif Üye
29 Eki 2019
104
36
ramchomania ramchomania, hocam biz ailecek hep memnun kaldık. Evlenmeden önce 10 boyunca buzdolabı ve çamaşır makinesini kullandık. Abim evlendi. Oda 10 yıl çamaşır makinesini kullandı 7 yıl buzdolabını kullandı. Daha sonra ailem bosch bir buzdolabı aldı ömrü 3 yıl oldu. Daha sonra Vestel aldılar onda da koku şikayeti çok fazla. Ben evleneli 3 yıl oldu. 1 yılda bekar evinde çamaşır ve buzdolabını kullandım. Şimdilik çalışıyorlar. Bulaşık makinesini bu sene aldık oda profilo oldu. Gerçi ben çok üzülmüştüm Türkiye'den çekildiğine. Manisa'da çalışırken hep Merloni denirdi fabrikasına. Meğerse kurucusunun ismi ile anılıyormuş. :)
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Usta, İnsanlar çok eleştirse de vestel markasını, Kim ne derse desin kendi bünyesinde EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ kuran kaç marka var ülkemizde.

Manisa fabrikanın içerisinde akademi salonları var bilirsin ki, beyaz eşya, klima, elektronik uygulamalı eğitim verilir burada.

4 seneye doğru gidiyorum X-Y-Z markalarının servisiyim, daha bu güne kadar bir toplantı dahi yaptıklarını görmedim ki bırak eğitim şöyle bir kenarda dursun.

Ben, eğitim alan konumda ve eğitim veren konumda her iki şekilde de bu altyapıdan her zaman gurur duydum..

IMG-20150412-WA0014.jpg
WP_20140412_002.jpg
WP_20140413_004.jpg


Evet birçok konuda eleştiririz, halen de eleştireceğimiz çok yönleri vardır lakin EĞİTİM konusunda hiç bir Allah'ın kulu Vestel'e ne laf söyleyebilir, ne de onun seviyesine gelebilir.

Ayda yılda bir yapılan gösteriş toplantılarından değil Yıl boyunca ve yıllarca süren bir faaliyetten bahsediyoruz, düşünün.


Bu bağlamda ben de senden farklı düşünmüyorum ustacım. Vestel'in içerisinde olan birisi olarak sen de itiraf edeceksindir ki, elinizin altında bu derece yüksek imkanlar ve eğitim/donanımınız olmasına rağmen bu markaya adaptasyonunuz biraz zor oldu.

Siz dahi bu duruma zor adapte olabilmişken, genelde görece daha küçük esnaf olan Silverline servisi ustalarımızı çok daha zor günler beklediğini açık ve net ifade edebilirim. :ok

Bakalım zaman bizlere neler gösterecek :)
Sn Adem helvacı resim de bende varım sansurlemenizi rica ediyorum ☺️
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
Hotpoint Ariston elektrikli süpürge beğenmiştim fakat servis olayı ve türkiyeden çekildikleri için almadım.nilfisk aldım.6-7 ay önce.yani benim güvenimi kaybettiler bundan sonra tekrar güvenimi nasıl onaracaklar acaba.
 
Geri
Üst Alt