Merhabalar,
Benzer bir sorun ve çözümü umuduyla çok araştırdım fakat bulamadım, belki tecrübesi olan ya da yol gösterebilecek olan birisi varsa diye buraya da yazıyorum. Ekim 2017'de A101'de HiLevel 50 inç 4K TV almıştım. Yaklaşık 6 aydır diye tahmin ediyorum, ki son zamanlarda daha sık olmaya başladı, TV optik ses çıkışından ses vermemeye başladı. İşin ilginç yanı ise bunu her zaman yapmıyor. Belirli bir pattern bulamadım. Bazen ses gidiyor, 1-2 dakika içerisinde geliyor bazen 1 saat kadar gelmiyor. Kabloyu çıkarıp takmak, kabloyu değiştirmek, TV'yi açıp kapatmak, ses sistemini açıp kapatmak gibi her muhtemel çözümü denedim ancak başarılı olmadı. HDMI ile ses aktarımında ise bir problem yok. Yani optik çıkış ses vermeyi kestiğinde HDMI ile Android Box'a bağlayıp oradan da AUX ile ses sistemine aktardığımda bir sorun olmuyor.
Servis menüsünden fotoğraf ekliyorum. Eğer yol gösterip yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
Teşekkürler,
Benzer bir sorun ve çözümü umuduyla çok araştırdım fakat bulamadım, belki tecrübesi olan ya da yol gösterebilecek olan birisi varsa diye buraya da yazıyorum. Ekim 2017'de A101'de HiLevel 50 inç 4K TV almıştım. Yaklaşık 6 aydır diye tahmin ediyorum, ki son zamanlarda daha sık olmaya başladı, TV optik ses çıkışından ses vermemeye başladı. İşin ilginç yanı ise bunu her zaman yapmıyor. Belirli bir pattern bulamadım. Bazen ses gidiyor, 1-2 dakika içerisinde geliyor bazen 1 saat kadar gelmiyor. Kabloyu çıkarıp takmak, kabloyu değiştirmek, TV'yi açıp kapatmak, ses sistemini açıp kapatmak gibi her muhtemel çözümü denedim ancak başarılı olmadı. HDMI ile ses aktarımında ise bir problem yok. Yani optik çıkış ses vermeyi kestiğinde HDMI ile Android Box'a bağlayıp oradan da AUX ile ses sistemine aktardığımda bir sorun olmuyor.
Servis menüsünden fotoğraf ekliyorum. Eğer yol gösterip yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
Teşekkürler,