Dün itibariyle 3.kez garantiye gitti televizyon
1.kez gidişi (İLK 6 AY İÇİNDE)
Tv açılıp kapanıyordu kanal listesi sıkıntılıydı yazılım yüklendi geri geldi
2.kez gidişi
Tv ışığı sabit yanıyordu tv açılmıyordu Anakart değişti yazılım yüklendi geri geldi
3.kez gidişi
Son güncell olmasına rağmen kanal listesi değişiyor ve ara ara açılıp kapanıp görüntü yok ses vardı.
Gelen yetkili servisdeki arkadaş tvye ATV LAUNCHER kurulu olduğunu görüp buradan servis sonrası gelen tvy play store girdiğimi söyledim ve ATV launcher ın fotosunu çekti.
Ben tvye ATV launcher yükleyip play store girip uygulama yüklediğim için kullanıcı hatası derler mi ?
Yasal düzenlemelere göre bir ürün ilk 6 ay içersinde arıza yaparsa üründe ayıp var sayılıyor seçimlilik (para iadesi, bir üst model değişim, yenileme )haklarımız mevcut (6aydan sonra ise 3kez garantiye giderse de aynı durum söz konusu)
ama sunny seçimlilik hakları için 6 kez garantiye gitmesi lazım demekte
Şuan garantide olan tvye bunu yazmışlar
Tespit Edilen Durumlar/Hatalar
TV garantisi bittiği zaman sorunlar devam ederse ne yapcam ben ?
Vestel üretim olanlar IPS panel mi ?
Neden Sunny adam akıllı yazılım yapıp tv lere göndermiyor ? (Playstore neden gizleniyor)(Tv kanal sırası)(kendi kendine açılıp kapanma)(uygulamadan atma)
Seçimlilik haklarımı kullanmam için satıcıyı aramam gerekmiş (A101) oda Yetkili servise yetkili servis Tüketici hakem heyetine başvur demekte (En az 6 ay )
Adem Helvacı
1.kez gidişi (İLK 6 AY İÇİNDE)
Tv açılıp kapanıyordu kanal listesi sıkıntılıydı yazılım yüklendi geri geldi
2.kez gidişi
Tv ışığı sabit yanıyordu tv açılmıyordu Anakart değişti yazılım yüklendi geri geldi
3.kez gidişi
Son güncell olmasına rağmen kanal listesi değişiyor ve ara ara açılıp kapanıp görüntü yok ses vardı.
Gelen yetkili servisdeki arkadaş tvye ATV LAUNCHER kurulu olduğunu görüp buradan servis sonrası gelen tvy play store girdiğimi söyledim ve ATV launcher ın fotosunu çekti.
Ben tvye ATV launcher yükleyip play store girip uygulama yüklediğim için kullanıcı hatası derler mi ?
Yasal düzenlemelere göre bir ürün ilk 6 ay içersinde arıza yaparsa üründe ayıp var sayılıyor seçimlilik (para iadesi, bir üst model değişim, yenileme )haklarımız mevcut (6aydan sonra ise 3kez garantiye giderse de aynı durum söz konusu)
ama sunny seçimlilik hakları için 6 kez garantiye gitmesi lazım demekte
Şuan garantide olan tvye bunu yazmışlar
Tespit Edilen Durumlar/Hatalar
- İŞLEMCİ ARIZALI
- YAZILIM SORUNLU
- YAZILIM SORUNLU
TV garantisi bittiği zaman sorunlar devam ederse ne yapcam ben ?
Vestel üretim olanlar IPS panel mi ?
Neden Sunny adam akıllı yazılım yapıp tv lere göndermiyor ? (Playstore neden gizleniyor)(Tv kanal sırası)(kendi kendine açılıp kapanma)(uygulamadan atma)
Seçimlilik haklarımı kullanmam için satıcıyı aramam gerekmiş (A101) oda Yetkili servise yetkili servis Tüketici hakem heyetine başvur demekte (En az 6 ay )
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Adem Helvacı