Hepsiburada mağduriyeti

S Çevrimdışı

Sarpovski

Yeni Üye
9 Ağu 2022
3
34
Merhabalar

Size neredeyse 1 aydır uğraştığım hepsiburada maceramı anlatayım

Hepsiburadadan geçen sene aralık ayında indirimdeyken bir bot aldık ve geçen sene botum olduğu için giymemiştim ayağıma deneyip bırakmıştım . Bu sene giyeyim diye bi denedim başparmak kısmında ayağa baskı yapan bir üretim hatası çıktı haliyle 1 yıl daha garantisi var ve mal ayıplı diye kendileriyle iletişime geçtim . Saolsunlar kendileri bana bir takip numarası verdiler kargoyu ayın 20 sı gibi eylülde yaptım . Ayın 24 ünde birden geçen seneki fiyatı hiçbir şekilde bana sormadan hepsipay cüzdanıma iade ettiler. Ürünün geçen seneki fiyatı 577 şuan 1899.Bana da bilgiyi 1 ekimde kendilerine ürünün onarımı için destek istiyorum diye talep oluşturarak verdiler.
Aradım dedim ben iade istemedim malın onarımı veya değişimini istedim , dedilerki "stokta yoktur" stoğunu gönderdim dedim aynı mağazada ve 3-4 yerde var onlarda çözüm olarak siz o zaman mağdur olmayın biz size aradaki fiyat farkını sadece bu üründe kullanmalık kupon olarak verelim dediler , olur dedim . Günlerdir uzatıyorlar bugün yarın diye ve şimdi tutmuş aynı mesajı bana sürekli atarak iadeniz gerçekleşmiştir deyip duruyorlar. Hukuki sürece başvuracağımı söyledim dalga geçer gibi aynı mesajı tekrar gönderdiler şaka gibi. Kış geldi neredeyse adamlar ayağıma giyecek botumu aldılar ve geri vermiyorlar .
Keşke tüm süreci yazarak yapsaymışım gerçi sesleri kayıt ediyorlar ama benim elimde sadece eklediğim yazışmalar var.

Bugün hakem heyetine başvuracağım , her türlü tavsiyenize açığım . İyi günler

1a0c80e373a500274.png
21f4e85e45c8682cc.png
34e376fa831ae3395.png
4271949d7a0c8b682.png
543d099eab15a2e59.png
69122dc95b5379077.png
 
Geri
Üst Alt