Sevgili Adem hocam bu konuda sizin yardımınıza ihtiyacım var . Olayı kısaca size şu şekilde anlatayım . 29.11.2021 tarihinde Hepsiburada firmasından satıcının hepsiburada olduğu Zyxel VMG3625-T50B AC1200Mbps Vdsl/adsl Fiber Modem/router ürünü 539 tl'ye satın aldık.
Firma ertesi gün ürünü kargoladı. 2 gün sonra kargo takibinden kontrol ettiğimde ürün dağıtıma çıkmış olarak görünüyordu. Akşam saattlerinde Hepsijet kargo firmasını aradım ürünün ne zaman teslim edileceğini sordum. Kendileri siz ürünü iptal etmişsiniz hepsiburada ile görüşün dedi. Daha sonra hepsiburada firmasını aradım. Telefonu açan yetkili ürünü siz sabah 07.50 de iade etmişsiniz dedi . Bende kendilerine öyle bişey olmadığını söyledim. Ben şimdi işleminizi onaylıyorum kargo firması size teslim edecek dedi ve telefonu kapattı. Tekrar hepsijet kargosunu aradım . Bize öyle bir bilgi verilmedi dendi. Bu şekilde 3-4 kez telefon trafiği yaşandı. En sonra görüştüğüm yetkili diğer müşteri temsilcilerinden daha yetkili olduğunu söyledi ve iptal işleminin benim yapmadığımı hepsiburadanın kendi yaptığını fakat neden yaptığını bilmediğini söyledi. Ürün iptal olduğu için para iadesi yapılacak . Ürünü yeniden satın almanız gerek dedi telefonu kapattı . Tüm bunlar bittikten sonra ürünü yeniden satın almak için sayfayı açtığımda gördüm ki ürünün fiyatı 800 tl olmuş.
Ben ürünü satın aldıktan 2 gün sonra fiyatı 539 liradan 800 liraya çıkmış. Olayın iç yüzünü şimdi anladım. 2 gündür işyerimde internet yok ve elimde bir modem de yok üstelik 539 liraya aldığım modemi firma iptal edip şimdi bana 800 tl ye al diyor. Kesinlikle ben para iadesi istemiyorum.Türkiyenin en büyük alışveriş sitesi daha geçenlerde Amerikada faaliyete başlayan firma bu değil miydi ? ama görüyorum ki 260 liranın peşine düşmüş.Hepsiburada firması beni bir çok yönden mağdur etti
Adem Helvacı
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Firma ertesi gün ürünü kargoladı. 2 gün sonra kargo takibinden kontrol ettiğimde ürün dağıtıma çıkmış olarak görünüyordu. Akşam saattlerinde Hepsijet kargo firmasını aradım ürünün ne zaman teslim edileceğini sordum. Kendileri siz ürünü iptal etmişsiniz hepsiburada ile görüşün dedi. Daha sonra hepsiburada firmasını aradım. Telefonu açan yetkili ürünü siz sabah 07.50 de iade etmişsiniz dedi . Bende kendilerine öyle bişey olmadığını söyledim. Ben şimdi işleminizi onaylıyorum kargo firması size teslim edecek dedi ve telefonu kapattı. Tekrar hepsijet kargosunu aradım . Bize öyle bir bilgi verilmedi dendi. Bu şekilde 3-4 kez telefon trafiği yaşandı. En sonra görüştüğüm yetkili diğer müşteri temsilcilerinden daha yetkili olduğunu söyledi ve iptal işleminin benim yapmadığımı hepsiburadanın kendi yaptığını fakat neden yaptığını bilmediğini söyledi. Ürün iptal olduğu için para iadesi yapılacak . Ürünü yeniden satın almanız gerek dedi telefonu kapattı . Tüm bunlar bittikten sonra ürünü yeniden satın almak için sayfayı açtığımda gördüm ki ürünün fiyatı 800 tl olmuş.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ben ürünü satın aldıktan 2 gün sonra fiyatı 539 liradan 800 liraya çıkmış. Olayın iç yüzünü şimdi anladım. 2 gündür işyerimde internet yok ve elimde bir modem de yok üstelik 539 liraya aldığım modemi firma iptal edip şimdi bana 800 tl ye al diyor. Kesinlikle ben para iadesi istemiyorum.Türkiyenin en büyük alışveriş sitesi daha geçenlerde Amerikada faaliyete başlayan firma bu değil miydi ? ama görüyorum ki 260 liranın peşine düşmüş.Hepsiburada firması beni bir çok yönden mağdur etti
Adem Helvacı
Son düzenleme: